Άννα Βίσση: Μετανιώνει για τη συμμετοχή της στο ''Star Academy'' - «To έκανα καθαρά για οικονομικούς λόγους»
«Έχω υπάρξει θύμα αυτού που λέμε talent show. Το μετάνιωσα» παραδέχθηκε η απόλυτη Ελληνίδα σταρ, αναφερόμενη στο μουσικό talent show που παρουσίασε πριν από 3 χρόνια ο Μένιος Φουρθιώτης στο Epsilon
Μέσω skype μίλησε ζωντανά η Άννα Βίσση στην εκπομπή «Καλό Μεσημεράκι» και τον Νίκο Μουτσινά, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι έχει μετανιώσει για τη συμμετοχή της στο talent show «Star Academy» που προβλήθηκε την άνοιξη του 2017 στο Epsilon.
«Καλώς ή κακώς κι εγώ έχω υπάρξει θύμα αυτού που λέμε talent show καθαρά για οικονομικούς λόγους, ας μην γελιόμαστε. Δεν μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα. Το μετάνιωσα αλλά δεν έχει σημασία γιατί για τίποτα δεν πρέπει να μετανιώνουμε. Από τη στιγμή που εκείνη την ώρα που το κάναμε, το κάναμε για κάποιο λόγο, τελείωσε. Πάει και έγινε» παραδέχθηκε η ίδια.
Επιπλέον για την περίοδο της καραντίνας, ανέφερε: «Οι κακομαθημένοι γίναμε λίγο καλύτεροι άνθρωποι», ενώ ανακοίνωσε και τις επερχόμενες καλοκαιρινές συναυλίες της που θα ξεκινήσουν στις 15 Ιουλίου από το Κηποθέατρο Παπάγου και θα ακολουθήσει η Τεχνόπολη στο Γκάζι.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.