Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα

Δεν επιτρέπεται τα μηχανάκια να κινούνται ανάμεσα στις διαχωριστικές λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων
 
Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.

Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν. 

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί - σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή - μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».

Δείτε βίντεο: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

ΣΧΟΛΙΑ (400)

νικος

Οδηγω μηχανη απο νέος και τα τελευταια χρόνια αυτοκίνητο,ολοι ξέρουμε οτι η διηθηση απαγορευεται οποτε ο δικαστης δεν θα μπορουσε να βγάλει διαφορετικη αποφαση.Ομως η Τροχαία δειχνει ανοχη και εμεις με ευθυνη μας κινουμαστε αναμεσα με προσοχη πάντα παιρνοντας την ευθύνη.Δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικος ο νομος γιατι τοτε θα ειχαμε την απαιτηση να κανουν ολοι περα για να περνάμε εμεις απο πισω και σε περίπτωση ατυχηματος θα ειχαμε και δίκιο.Το νου σας λοιπον

Ελένη Σταυρουλακη

Μπράβο στον αρειο πάγο θεμιδος μελαθρον. Έδειξε για άλλη μια φορά πως το χρήμα κυριαρχεί παντού. Ακόμα και στην δικαιοσύνη. Προκειμένου να διασφάλιση μια εταιρεία ακόμα τα χρήματα της. Καταπατησε τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχει ένας άνθρωπος. Και μάλιστα με βαριά αναπηρία.

Ανάμεσα σε κρετίνους

Όσο περισσότερο διαβάζω τις μπαρούφες που γράφουν οι μηχανόβιοι τόσο πιο πολύ πείθομαι ότι δεν υπάρχει σωτηρία σ' αυτή τη χώρα. Αντί να παραδεχτούν ότι αυτό που κάνουν είναι παράνομο και άκρως επικίνδυνο, βγαίνουν κι από πάνω. Καταντήσαμε να συζητάμε αν είναι σωστό να περνάς ανάμεσα απ' τα αυτοκίνητα ή αν πρέπει απλά να τα ακολουθείς. Καταντήσαμε να συζητάμε αν είναι σωστό το παπάκι των 50 κυβικών ή το σκουτεράκι που πιάνει το πολύ 80 χλμ να χώνεται πρώτο στα φανάρια μιας λεωφόρου. Κι όταν ανάψει το πράσινο να μετατρέπεται σε κινητό εμπόδιο καταλήγοντας πάλι τελευταίος, μέχρι το επόμενο φανάρι. Ή αν ο ντελιβεράς κάνει το σωστό όταν παραβιάζει stop και φανάρια για να παραδώσει 2 λεπτά νωρίτερα το πιτόγυρο. Πραγματικά τραγικό, όπως και οι απόψεις πολλών εδώ μέσα. Ο άλλος πριν κάποιους μήνες περνούσε ανάμεσα απ' τα σταματημένα αυτοκίνητα στην Κηφισού, έχοντας βάλει μάλιστα μπλε led-άκια να αναβοσβήνουν για να νομίζουν οι άλλοι ότι έρχεται αστυνομία και να του κάνουν χώρο. Γελοίοι νεοέλληνες υποψήφιοι ανά πάσα στιγμή για μόνιμοι κάτοικοι κάποιου νεκροταφείου ή για να τους ταζουν με σωληνάκια χωρίς να μπορούν να συγκρατήσουν τα σάλια τους. Ζώα που νομίζουν ότι η υπέρτατη μαγκιά είναι να φλερτάρεις με τους καθρέπτες των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων για να φτάσουν 5, 10, 15 ή 20 λεπτά νωρίτερα στο σπίτι και να φάνε την παντόφλα της γυναίκας τους πιο γρήγορα. Κτήνη που πάνε τα παιδιά στο σχολείο με το παπί χωρίς κράνος. Και μόλις τρίψουν τη μούρη στην άσφαλτο, φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός απ' αυτούς. Ο άλλος πιο κάτω, θέλει λέει τη λωρίδα του. Φιλαράκι εγώ την έχω, έλα να την πάρεις. Τι περιμένετε λοιπόν όλοι εσείς οι υπόλοιποι; Απλά αποφύγετε να καταλήξουν κάτω απ τις ρόδες σας κι ας πέσουν στις ρόδες αλλουνού.

Ελένη Σταυρουλακη

Υπάρχουν και γιατροί που οδηγούν μηχανές. Γιατί θέλουν να πάνε γρήγορα για να σώσουν ζωές. Εκείνοι που οδηγούν μηχανές έχουν κότσια. Οδηγούν σε βροχή σε αέρα σε ζέστη σε κρύο. Κινούνται στο δρόμο όπως και τα αυτοκίνητα. Και σαφώς όταν οδηγούμε πρέπει να έχουμε την προσοχή μας στο τιμόνι. Διότι χάνονται ανθρώπινες ζωές. Και όσοι βγάζουν δίπλωμα κάτι τέτοια να λένε όταν περνάνε εξετάσεις να κατηγορούν τους άλλους οδηγούς. Ώστε να μην βγάζουν καθόλου δίπλωμα

Αναμεσα στη βλακεία

Α να μην την πάρω τη λωρίδα μου έξυπνε ε? Για να παρκάρεις παράνομα εσυ ε? Και στην άλλη λωρίδα που άφησες την θες ολόκληρη για σένα κύριε φαγανα ε? Ακόμη και αν χωράω άνετα ε? Αλλά απορείς πώς είναι δυνατόν να σε περνάω και να βρίσκομαι στο φανάρι αφού η τελική στο παπάκι είναι 80 και στο κουτί σου 200? Άρα έπρεπε πρώτα στο φανάρι να είναι οι Ferrari μετά οι 1000αρες μηχανές μετά εσυ και μετά εγώ. Λες και παίζει ρόλο η τελική ταχύτητα στην Αθήνα για να κινηθείς ε? Είσαι βλάκας ε?

Κλησεις σε παρκαρισμενα

Δώστε μας πίσω τις λωρίδες ΜΑΣ είτε δεξιά είτε αριστερα που μας έχετε πάρει με τα παρανομα κυριως παρκαρισμένα σας και θα σας δώσουμε πίσω τις δικές ΣΑΣ. Γιατί βλέπω πολλούς εδώ μέσα και γράφουν θα κάνω ότι θέλω στη λωριδα ΜΟΥ και τέτοια.

Λαμογια με ΙΧ

Που κάνατε ΤΙΣ παράνομες καθημερινά και τώρα κουνα τελευταία δάχτυλο στους μοτοσυκλετιστες. Αν ρίξετε κάτω άνθρωπο από ασκοπο ελιγμο να δω μετά πως θα αποδειξετε τον λόγο που κάνατε τον ελιγμο. Πχ αν δεν υπάρχει λακουβα τι θα πείτε έστειλα το τιμόνι στη λωριδα γιατί έτσι γούσταρα?

Ακουστε

Οι δικαστικές αποφάσεις δημιουργούν δεδικασμένο μόνο στο Αγγλικό δίκαιο. Στην Ελλάδα έχουμε Γερμανικό δίκαιο. Μην τα θεωρειτε όλα δεδομένα.

Δεξιος

Η αποφαση ειναι σωστη. Δεν μπορεις να κινεισαι στη λωριδα σου και να σου'ρχεται ο αλλος απανω σου απο πισω επειδη εκανες ενα μικρο ελιγμο. Δεν εχεις ματια πισω ολη την ωρα, κυριως προσεχεις μπροστα. ΟΜΩΣ, οι μοτοσυκλετιστες που κινουνται διπλα μας ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ και πρεπει και να τους σκεφτομαστε και να τους σεβομαστε οι αυτοκινητιστες. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΓΕΣ που πεφτουν στο παρμπριζ μας!!! Προσωπικα, σε μποτιλιαρισματα τους διευκολυνω ο,σο μπορω, και προσεχω, εχω παντα το νου μου μην ερχεται κανεις στους καθρεφτες μου. ΟΜΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ!!! Και πολλες φορες διαπιστωνω πολλη επιπολαιοτητα εκ μερους τους στο πώς κινουνται! (οπως και αλλες φορες διαπιστωνω συνεση και αποδοχη των "κανονων"). Ειναι θλιβερο το συμβαν, ευχομαι ολοψυχα στην παθουσα αναρρωση πληρη και ο,τι καλυτερο, ομως δεν μπορει να πληρωνουν αλλοι για τα δικα μας λαθη, δεν ειναι δικαιο. Μπορει να ειναι παλιανθρωποι και να μπορουσαν να μας ειχαν προσεξει περισσοτερο, μπορει, να ηταν απλως αφηρημενοι ή αποροφημενοι στα δικα τους τα προβληματα και να μην ειχαν χωρο στην προσοχη τους για να προσεξουν και τη δικη μας αυθαιρεσια και να την συγχωρησουν" αλλα παντως δεν μπορουν να πληρωνουν αλλοι για δικες μας παραβασεις. Η δικαιοσυνη ειναι δικαιοσυνη των ανθρωπων και δυστυχως, μερικες φορες, απλα καταδεικνυει και περισωζει τον λιγοτερο φταιχτη, γιατι απλα δεν μπορει να κανει κατι αλλο. Και στην παρουσα περιπτωση, οσο λυπηρο και να ακουγεται, λιγο παραπανω δικιο φαινεται να ειχε ο νταλικιερης!

Ελένη Σταυρουλακη

Θα έπρεπε να μετρήσετε το πλάτος της νταλικας και το πλάτος της λωρίδας που κινοταν η νταλίκα. Και φυσικά να πάτε να δείτε την στροφή που έχει στα 20 μέτρα. Χωραγε να περάσει αν δεν ερχόταν στην δεξιά από αριστερή που κινοταν; Και άμα θέλεις να δεις. έχει κ χάρτες από δορυφόρο. Μπες και δες. Πέτρου Ράλλη και Θηβών πάνω στην αερογεφυρα. Στο ρεύμα προς Αθήνα

ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ

Διάβασα εδώ, κάποιους "γραφικούς" δικυκλιστές, να "απειλούν" ότι, αν ακολουθήσουν το παράδειγμα της Γαλίας, (να οδηγούν δηλαδή νομότυπα, πίσω από τα ΙΧ), θα προκηθούν τεράστιες ουρές, με αποτέλεσμα να τους....."παρακαλάμε" να ξαναγίνουν παράνομοι κλπ... Τώρα, μας τρομοκρατήσατε!!! Έχτεε υπόψη σας, ότι για πάρα πολλούς οδηγούς ΙΧ, το να συνετιστείτε, θα αποτελέσει ανακούφιση. Προτιμώ 1000 φορές, να αφιερώνω λίγο χρόνο παραπάνω στην ογήγηση, από το να έχω τον κάθε κάφρο με μηχανάκι, που ελίσσεται εγωϊστικά, λες και δεν υπάρχει αύριο. Έχω οδηγήσει σε χώρες του εξωτερικού και πραγματικά εκεί, η οδήγηση ήταν πολύ πιο ξεκούραστη (από την απουσία "σφηνών", διήθησης, κλπ). Το να "απειλείς" με τα γραφόμενά σου, μόνο γέλιο προκαλείς, γιατί δείχνεις ότι είσαι βαθύτατα κομπλεξικός. ΥΓ Μην ξεχνάς, ότι αν το "εφαρμόσετε", θα καθυστερήσετε εξίσου και εσείς...... Και θα το απολαύσουμε εμείς, όντας μέσα στο κλιματιζόμενο "κουτάκι" μας, ακούγοντας την αγαπημένη μας μουσική...!!!

Μοτοσυκλετιστής

Επειδή πολλοί, χωρίς να ξέρουν, γράφουν ότι επιτρέπεται το filtering και splitting στην Ευρώπη, η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Ο Άρειος Πάγος είχε και έχει απόλυτο δίκιο. Σε περίπτωση οποιουδήποτε ατυχήματος με εμπλεκόμενη μηχανή που κάνει διήθηση, πρωτίστως υπεύθυνος για να αποζημιώσει και τους υπόλοιπους είναι ο μοτοσυκλετιστής. Αλλιώς, το όλο πράγμα θα οδηγούταν σε χάος και σε ανάληψη ακραίων κινδύνων από τους μοτοσυκλετιστές αν προσδοκούσαν ότι θα μπορούσαν να αποζημιώθουν από αυτού του είδους τους πολύ επικίνδυνους ελιγμούς και ρίσκα που μονομερώς αποφασίζουν οι ίδιοι. Η διήθηση απαγορεύεται, ανάμεσα στα άλλα, και για τον απλό λόγο γιατί θα ισοδύναμουσε με προσπέρασμα από τα δεξιά. Το προσπέρασμα από δεξιά απαγορεύεται! και η μηχανή, από 45 ίππους και πάνω, πρέπει να ακολουθεί την κίνηση εντός λωρίδας όπως τα αυτοκίνητα. Μόνο τα μικρά παπάκια και βεσπάκια μπορουν να κινηθούν διήθηση, αλλά μόνο όπως τα ποδήλατα: τέρμα δεξιά, δηλ. διήθηση μεταξυ της πιο δεξιάς λωρίδας και του πεζοδρομίου, εφόσον υπάρχει χώρος. Aκόμα κι αν τα αυτοκίνητα είναι ακίνητα η διήθηση είναι πολύ επικίνδυνοι (πολύ περισσότερο αν κινούνται) και βέβαια δεν μπορεί να ευθύνεται ένα αυτοκίνητο που κινείται στη λωρίδα του ή είναι ακίνητο! Ποτε! Το λέει και η κοινή λογική Π.χ. (απόσπασμα για την ειδική περίπτωση ακίνητων αυτοκινήτων που είναι η απλούστερη): Lane splitting remains illegal in Germany. ... Performing lane splitting when driving for instance in a traffic jam or when sneaking between cars to the front of the traffic light will be punished by a 100 Euro fine....

Διόρθωση

@Μοτοσυκλετιστής: Λάθος, εκ παραδρομής (η αναφορά στο όριο δεν αφορά 45 ίππους, αλλά 45 Km/h). Δηλαδή π.χ. στη Γερμανία, μόνο ποδήλατα, μικρά μηχανάκια και (αναιμικές) βέσπες με (μέγιστη) ταχύτητα έως 45 Km/h επιτρέπεται να κάνουν διήθηση, αλλά αποκλειστικά και μόνο μεταξύ της τέρμα δεξιάς λωρίδας και του πεζοδρομίου, εφόσον όμως και μόνο αν υπάρχει χώρος πλάτους τουλάχιστον ένα μέτρο. Αλλιώς κι αυτοί (π.χ. ποδήλατα) πρέπει να περιμένουν πίσω από το σταματημένο αυτοκίνητο της πιο δεξιάς λωρίδας. Οι μοτοσυκλέτες και βέσπες με μέγιστη ταχύτητα μεγαλύτερη των 45 Km/h μπορούν, βέβαια, να περιμένουν πίσω από σταματημένα αυτοκίνητα οποιασδήποτε λωρίδας. Η διήθηση τιμωρείται με 100 ευρώ πρόστιμο. Και, βέβαια, σε περίπτωση ατυχήματος, ο μοτοσυκλετιστής που κάνει διήθηση (ανάμεσα σε δυο λωρίδες και όπου και στις δύο κινούνται αυτοκίνητα ή άλλες μοτοσυκλέτες) τους αποζημιώνει όλους, εφόσον όλοι οι άλλοι παρέμεναν στη λωρίδα τους και δεν άλλαζαν λωρίδες αντικανονικά χωρίς να ελέγξουν.

Ελένη Σταυρουλακη

Ωραία όλα αυτά που γράφεις αλλά στην προκειμένη περίπτωση. Μιλάμε για νταλίκα η οποία πρέπει να κινητε μόνο δεξιά

Ελένη Σταυρουλακη

Ο δρόμος σε εκείνο το σημείο από 4 λωρίδες γίνονται 3 είναι πάνω στην αερογεφυρα Πέτρου Ράλλη. Στο ρεύμα προς Αθήνα. Και ας υποθέσουμε ότι είχα σφηνωθει πως δεν με ελιωσαν τα δύο οχήματα; Και από τις δύο μεριές; Αν με είχαν σφηνωσει γιατί δεν κοίταξε τον καθρέφτη του. Ώστε να μην κινηθεί. Είναι όλα ψέματα ο κύριος με κτυπησε στο τιμόνι ήρθε προς τα δεξιά. Δεν τον χωραγε ο δρόμος στα 20 μέτρα έχει δεξιά στροφή. Άνοιξε δεξιά με βρήκε στο τιμόνι και με έριξε. Ύστερα άρχισε να με βολοσερνει 8 μέτρα περίπου. Αν ήταν άνθρωπος σωστός θα με εσερνε στα δικαστήρια ξέροντας πως είμαι ανάπηρη και έχοντας δει το χέρι μου; ο αγκωνας μου που έχει δέρμα από το πόδι μου και από τα πλευρά μου. Δεν είναι άνθρωπος είναι τέρας. Αν αυτοί οι άνθρωποι έλειπαν ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος

Vasilis

Νομιζω πως εαν εβρεχε κιολας θα επρεπε να κανεις μηνυση και στο Θεο. Δεν ξερω εαν καλεισαι να πληρωσεις κατι, η αποφαση ηταν προς παραδειγματισμο σου. Κανονικα ο Αρειος Παγος επρεπε να σου αφαιρεσει το διπλωμα και να επανεξεταστεις μετα απο 2 χρονια. Αφου δεν μπορεις να συνετιστεις με τον κοκ και το νομο αποδεικνυεις πως δεν κατανοησες τι επραξες και αντ αυτου στραφηκες εναντιον αυτον που σε χτυπησαν επειδη παραβιασες εσυ τον κοκ. Εαν αγαπητη μου δεν μπορεις να κατανοησεις τους νομους που προφυλασουν εσενα απεναντι στους αλλους και τους αλλους απεναντι σε σενα τοτε λυπαμαι που θα στο πω και σου ζητω συγγνωμη θα πρεπει να σκεφτεις σοβαρα το ενδεχομενο να μεταναστευσεις στη ζουγκλα. Εκει ξερεις νομος ειναι το δικαιο το δικο σου. Και μονο οτι κατηγορεις ολους πλην του εαυτου σου αποδεικνυει τα παντα. Ολοψυχα σου ευχομαι και να αναρρωσεις και να συνετιστεις

Κριμα

Είναι άσχημο αυτό που πάθατε, και περαστικά σας εύχομαι.

Σχόλιο προς οδηγό μηχανής

εφόσον είναι κανονικά στη λωρίδα του και ξεκίνησε η ροή των οχημάτων και προχωράει κανονικά, δεν είναι υποχρεωμένος να κοιτάει πίσω μήπως κάποια μηχανή κάνει σφήνες, εσείς οδηγείτε επικίνδυνα εσείς αποκλειστικά πρέπει να προσέχετε, αυτό σας είπε η απόφαση και ορθά έκρινε. Μόνο αν άλλαζε κατεύθυνση θα έπρεπε να κοιτάξει πίσω. Τώρα το να βρίσκεται στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας θα μπορούσε να συνδέεται με το ατύχημα εφόσον υπήρχει ροή των οχημάτων όχι σε περίπτωση κίνησης που όλα τα οχήματα είναι σταματημένα ή πάνε βήμα σημειωτόν, γι' αυτό λέγεται ταχείας κυκλοφορίας και τα φορτηγά δεν πρέπει να οδηγούν σε αυτήν, για να διεξάγεται η λωρίδα ταχέως από την κυκλοφορία αυτή όχι όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή λόγω κίνησης (οι σφήνες και η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες δεν προστατεύεται ως τρόπος οδήγησης από τον ΚΟΚ, είναι επικίνδυνη οδήγηση). Επίσης δε σχετίζεται με το δικό σας ατύχημα που έγινε με τον τρόπο που αναφέρατε, περνώντας ανάμεσα. Άλλωστε αυτός ήταν πιο μπροστά από εσάς και λάθος να ήταν εσείς έπρεπε να εκτιμήσετε ότι δεν μπορείτε να περάσετε με ασφάλεια από δίπλα του και να μην το επιχειρήσετε. Αυτός τι να έκανε? Όπισθεν για να αλλάξει λωρίδα, για να πάει στη δεξιά και να περάσετε εσείς από το συγκεκριμένο σημείο? Φοβερά πράγματα, απορώ πώς τα λέτε. Ορθά και σύμφωνα με τον ΚΟΚ έκρινε ο Άρειος Πάγος, αντιθέτως εσείς δε δείχνετε να έχετε καταλάβει το λάθος σας παρά το ότι σας κόστισε τόσο πολύ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης