Το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου θα γίνουν οι δύο πρώτες εκταφές θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών.
Η πρώτη εκταφή αφορά στη Μάρθη Ψαροπούλου, κόρη της Μαρίας Καρυστιανού και θα γίνει στη Θεσσαλονίκη. Η δεύτερη αφορά στη Φρατζέσκα Μπέζα και θα γίνει στην Πυλαία.
Οι εκταφές ορίστηκαν με αποφάσεις των κατά τόπους αστυνομικών τμημάτων.
Η τρίτη εκταφή, σύμφωνα με πληροφορίες, ορίστηκε για τις 25 Φεβρουαρίου, ενώ η τέταρτη εκταφή για τις 3 Μαρτίου. Τις επόμενες ώρες αναμένεται να προσδιοριστεί και η εκταφή πέμπτου θύματος.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.