Την προκαταρκτική μελέτη για την αξιοποίηση της λίμνης Κρεμαστών με σκοπό την αντιμετώπιση της λειψυδρίας για το λεκανοπέδιο Αττικής έχει στα χέρια της από τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας η ΕΥΔΑΠ.
Πρόκειται για την εναλλακτική λύση που έχει επεξεργαστεί και υλοποιεί η διοίκηση της εταιρείας σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με σκοπό την ανάπτυξη ενός μεγάλου έργου που θα ενισχύσει τον ταμιευτήρα του Εύηνου από τους δύο παραπόταμους της λίμνης Κρεμαστών σε περίπτωση που η έλλειψη βροχοπτώσεων συνεχίσει να στερεί πολύτιμο νερό από τους ταμιευτήρες της ΕΥΔΑΠ.
Εάν μπορούσε το έργο να υλοποιηθεί χωρίς καθυστερήσεις και προσφυγές κάτι που συνηθίζεται στους μεγάλους δημόσιους διαγωνισμούς, θα ήταν εφικτό να ολοκληρωθεί μέσα σε δύο χρόνια. Κάτι όμως που φαντάζει μη ρεαλιστικό αν λάβουμε υπόψη μας τους συνήθεις ρυθμούς με τους διαγωνισμούς των μεγάλων έργων. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΥΔΑΠ υλοποιεί και άλλες λύσεις που θα ενισχύσουν και θα θωρακίσουν την πόλη σε περίπτωση που η κλιματική κρίση συνεχίσει να πολιορκεί τους ταμιευτήρες της.
Ανακύκλωση νερού
Στα πρόσθετα μέτρα που εξετάζονται εκτός από τις γεωτρήσεις που έχουν μπει ήδη σε εφαρμογή είναι οι μονάδες αφαλάτωσης, η ανακύκλωση νερού αλλά και η μείωση της κατανάλωσης, η οποία στην προηγούμενη κρίση λειψυδρίας είχε φτάσει το 25%.
Όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ κ. Χάρης Σαχίνης η επιχείρηση έχει βολιδοσκοπήσει την ΔΕΗ προκειμένου να αξιοποιήσει τις εγκαταστάσεις της στο Λαύριο ενώ εξετάζει κι άλλες λύσεις σε άλλες περιοχές.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.