LIVE

Κορωνοϊός

Λιγνάδης: Έκανε οντισιόν με 100 αγόρια από 10 έως 14 ετών - Η παράσταση με τα σεξουαλικά υπονοούμενα

Έψαχνε τον ανήλικο που θα υποδυόταν τον «Μπίλι Έλιοτ» - Τα σεξουαλικά υπονοούμενα και οι βωμολοχίες που έκαναν τους γονείς να παίρνουν τα παιδιά τους και να φεύγουν στη μέση της παράστασης

Οντισιόν σε μεγάλο θέατρο της Αθήνας είχε οργανώσει ο Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος συνελήφθη το Σάββατο και κρατείται στη ΓΑΔΑ με την κατηγορία του «βιασμού κατά συρροήν». Ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, έψαχνε στα μάτια 100 ανήλικων αγοριών ηλικίας 10 έως 14 ετών, τον πρωταγωνιστή που θα υποδυόταν τον «Μπίλι Έλιοτ» στο ομώνυμο μιούζικαλ.

Όμως, το θέαμα που παρουσίασε ήταν τόσο σοκαριστικό που αρκετοί θεατές αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν μαζί με τα παιδιά τους στη μέση της παράστασης μην αντέχοντας τις βωμολοχίες και τα σεξουαλικά υπονοούμενα από τους ανήλικους πρωταγωνιστές.

Η οντισιόν είχε πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 - 7 Ιουνίου του 2015 στο γνωστό θέατρο και το ενδιαφέρον των νεαρών ηθοποιών ήταν μεγάλο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες 100 ήταν τα ανήλικα αγόρια ηλικίας 10 έως 14 ετών που συνοδευόμενα από τους γονείς τους, οι οποίοι αδημονούσαν να τους δουν στη σκηνή με τον πρωταγωνιστικό ρόλο, έλαβαν μέρος στην ακρόαση. Το γνωστό μιούζικαλ «Μπίλι Έλιοτ» του Λι Χολ, σε μουσική Έλτον Τζον θα ανέβαινε στη θεατρική σκηνή του εν λόγω θεάτρου τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς και ο Δημήτρης Λιγνάδης που θα το σκηνοθετούσε έψαχνε να επιλέξει «τον καλύτερο από τους καλύτερους απ’ όλη την Ελλάδα» όπως αναφερόταν χαρακτηριστικά στο δελτίο Τύπου. 

«Όσα αγόρια ηλικίας 10 έως 14 χρονών χορεύουν, τραγουδούν και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, μπορούν να προσέλθουν με τους γονείς τους έχοντας μαζί τους ένα σύντομο βιογραφικό και μια φωτογραφία» αναφερόταν αμέσως παρακάτω και πράγματι όπως προαναφέραμε, η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή.
lignadis-parastasi


«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη λάμψη και την ικανοποίηση στα μάτια μιας μητέρας, που είδε το παιδί της να επιλέγεται από τον Δημήτρη Λιγνάδη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο» λέει στο protothema.gr ένας άλλος γονέας που είχε βρεθεί στην οντισιόν μαζί με το παιδί του.

«Συγκεκριμένα, είχαν επιλεγεί τρία αγόρια για τις ανάγκες της παράστασης καθώς δεν θα μπορούσε να παίζει ένα παιδί κάθε μέρα, θα ήταν εξοντωτικό» λέει στο protothema.gr ο ηθοποιός Αιμίλιος Χειλάκης, ο οποίος ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών του μιούζικαλ. Στο ερώτημα, αν είχε παρατηρήσει κάτι περίεργο στην συμπεριφορά του Δημήτρη Λιγνάδη απέναντι στους εκκολαπτόμενους ηθοποιούς, ο Αιμίλιος Χειλάκης αποφεύγει να απαντήσει. «Θεωρώ ότι η ερώτηση που μου κάνετε είναι σε λάθος βάση. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι η υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης και τίποτα παραπάνω».

Οι κριτικές

Όταν το μιούζικαλ ανέβηκε, το κοινό που το παρακολούθησε σοκαρίστηκε. Κάποιοι θεατές μάλιστα αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν στα μέσα της παράστασης μην μπορώντας να αντέξουν το θέαμα. «Απλά απαράδεκτο έργο για μικρά παιδιά. Και όμως διαφημίζεται σαν το απόλυτο μιούζικαλ για τα παιδιά. Υπήρχαν πολλές βωμολοχίες και χυδαιότητες» αναφέρεται σε μια από τις δεκάδες κριτικές που φιλοξενούνται στην σελίδα του Αθηνοράματος για την εν λόγω παράσταση.

Ένας άλλος θεατής γράφει: «Το θέμα της καταπίεσης της ατομικότητας από γονείς που θέλουν να φτιάξουν παιδιά καρμπόν του εαυτού τους είναι πολύ ενδιαφέρον και σοβαρό. Όταν όμως φτιάχνεις μια παράσταση με παιδιά που απευθύνεται σε μικρά παιδιά, δεν μπορείς να βάζεις τον μικρό ηθοποιό να βρίζει χυδαία τον πατέρα του, ούτε και να χαμουρεύεσαι σεναριακά με την παιδική απουσία ώριμης σεξουαλικής ταυτότητας. Η ταινία, παρά την αποστασιοποίηση που εκ φύσεως παρέχει το σινεμά, έθιξε αυτά τα θέματα με πολύ πιο σωστό τρόπο. Ο σκηνοθέτης ήταν τραγικά προπαγανδιστικός και χυδαία προκλητικός απέναντι στα παιδιά και τους γονείς τους».

Και παρακάτω, ένας άλλος θεατής σχολιάζει: «Τι να πω. Ενθουσιάστηκα με τα σκηνικά μόλις ξεκίνησε η παράσταση, ενθουσιάστηκα με τις σωστές φωνές των ηθοποιών στο τραγούδι, με το πάθος τους και την ένταση και μετά....κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. Μα είναι δυνατόν; Ήμασταν με μικρά παιδιά και έβλεπαν το κοριτσάκι να ρωτάει τον BILLIE ELLIOT αν θέλει να του δείξει το....πιπί της για να την συμπαθήσει; Να προβάλλουν το gay ως το απόλυτα φυσιολογικό για τους άντρες ντύνοντας μικρά αγόρια με γυναικεία ρούχα; Να φεύγουν οι βρισιές του χειρίστου είδους από πατέρα προς τον γιο, από τον γιό προς τον πατέρα, απο τον πατέρα προς την δασκάλα του χορού; Ειλικρινά, ήθελα να σηκωθώ να φύγω. Πήγαμε εκεί ευελπιστώντας να δούμε ένα μιούζικαλ με ποιοτικό χορό και τις χορευτικές προσδοκίες ενός παιδιού να γίνονται πραγματικότητα. Αυτό που τελικά είδαμε ήταν ένας ύμνος προς την σεξουαλική διαφορετικότητα και ο ύμνος αυτός απευθυνόταν στα μικρά παιδιά».

Και οι κακές κριτικές δεν έχουν τέλος, καθώς οι γονείς που πήγαν να παρακολουθήσουν το μιούζικαλ μαζί με τα παιδιά τους, δεν έκρυψαν τον αποτροπιασμό τους από το θέαμα που αντίκρυσαν.

Συγκεκριμένα: «Τα βαθύτερα νοήματα του έργου ήταν: α)Κοριτσάκια, δείξτε τα γεννητικά σας όργανα σε όποιον προσπαθείτε να πλησιάσετε. Μην ακούτε τους γονείς σας που σας λένε τα αντίθετα για την αυτοπροστασία σας και τον έλεγχο του σώματός σας. β) Αγοράκια, ζήτω η διαφορετικότητα. (Λυπάμαι που είμαι τόσο οπισθοδρομικός τύπος και δεν τα κατάλαβα όπως οι προοδευτικοί συντελεστές του έργου)», γράφει ένας και άλλος συμπληρώνει: «Είναι δυνατόν τέτοιο κείμενο να βγαίνει από το στόμα των παιδιών; Έχουν αναλογιστεί οι γονείς και η παραγωγή σε τι έχουν εκθέσει τα παιδιά τους; Ας διαβάσουν λίγο τον ποινικό κώδικα!».

Δείτε βίντεο: Λιγνάδης: Έκανε οντισιόν με 100 αγόρια από 10 έως 14 ετών – Σφίγγει ο κλοιός και για τον 37χρονο ηθοποιό
Λιγνάδης: Έκανε οντισιόν με 100 αγόρια έως 14 ετών–Σφίγγει ο κλοιός και για τον 37χρονο ηθοποιό



Ειδήσεις σήμερα:

«Εμφύλιος» στον ΣΥΡΙΖΑ ανάμεσα σε Τσέκερη-Μπίστη και Βαξεβάνη για την υπόθεση Λιγνάδη

Νέα μαρτυρία «καίει» τον 37χρονο ηθοποιό: Μου πρότεινε να συνευρεθούμε ερωτικά με τον σκηνοθέτη

O Κούγιας αναλαμβάνει τον Λιγνάδη: «Μου είπε ότι είναι αθώος - Θα τον υπερασπιστώ αν πειστώ»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (195)

Golden

Είναι δυνατό να υπάρχουν γονείς που όνειρο τους ειναι τα παιδιά τους να γίνουν ηθοποιοί; Και τα πηγαίνουν και σε οντισιόν!! Η κοινωνία μας χρεοκόπησε ηθικά και κοινωνικά πολύ πριν χρεοκοπήσει οικονομικά.

Γιώργος

Αρκετά!!! Σκασμός!!!! Ο κύριος Λιγνάδης εκτός από εξαίσιος ηθοποιός και σκηνοθέτης είναι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες.Ας μην τον κατηγορούμε χωρίς αποδείξεις άδικα.Απλα περνάει τα όρια όταν ερωτεύεται είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες.Επισης δεν καταλαβαίνω γιατί η Κυρία Μενδώνη και ο πρωθυπουργός μας θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις και να ζητήσουν συγγνώμη.Θα αποδειχθεί η αθωότητα του κυρίου Λιγνάδη και τότε να δω όλοι εσείς οι δικαστές του πληκτρολογίου που θα κρύφτηκε κάτω από πέτρες, το χώμα που;;; Ας σταματήσει η ανθρωποφαγία προς αυτόν τον εξαίσιο ηθοποιό και σκηνοθέτη που ακόμη και σήμερα θυμαμαι την παράσταση που είχε δώσει το περασμένο καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο έργο Πέρσες όπου είχα ανατριχιάσει και εκστασιαστεί από την ερμηνεία του.Σας παρακαλώ σταματήστε.Να ζητήσετε όλοι εσείς που τον κατηγορείτε ΣΥΓΓΝΩΜΗ μόλις αθωωθεί.

ΓΟΝΙΟΣ

ΚΑΙ ΤΑ 14ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΑΝ ΚΑΙ ΕΚΛΑΙΓΑΝ.

ΛΙΓΜΑΔΗΗΗΗΗ

ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΡΑΝΙΑ ΑΝΕΒΑΖΕ ΜΑΛΛΟΝ!!!!

Γιώργος

Αρκετά!!! Σκασμός!!!! Ο κύριος Λιγνάδης εκτός από εξαίσιος ηθοποιός και σκηνοθέτης είναι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες.Ας μην τον κατηγορούμε χωρίς αποδείξεις άδικα.Απλα περνάει τα όρια όταν ερωτεύεται είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες.Επισης δεν καταλαβαίνω γιατί η Κυρία Μενδώνη και ο πρωθυπουργός μας θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις και να ζητήσουν συγγνώμη.Θα αποδειχθεί η αθωότητα του κυρίου Λιγνάδη και τότε να δω όλοι εσείς οι δικαστές του πληκτρολογίου που θα κρύφτηκε κάτω από πέτρες, το χώμα που;;; Ας σταματήσει η ανθρωποφαγία προς αυτόν τον εξαίσιο ηθοποιό και σκηνοθέτη που ακόμη και σήμερα θυμαμαι την παράσταση που είχε δώσει το περασμένο καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο έργο Πέρσες όπου είχα ανατριχιάσει και εκστασιαστεί από την ερμηνεία του.Σας παρακαλώ σταματήστε.Να ζητήσετε όλοι εσείς που τον κατηγορείτε ΣΥΓΓΝΩΜΗ μόλις αθωωθεί.

Vangelis

Δε θα ασχοληθώ με θέματα για τα οποία ήδη έχει αναλάβει η δικαιοσύνη. Θα ασχοληθώ μόνο με το καλλιτεχνικό κομμάτι. Όσοι έχουν δει την συγκεκριμένη ταινία θα διαπιστώσουν ότι αυτές ακριβώς οι εκφράσεις και τα νοήματα προβάλλονται και σε αυτή. Οπότε καλό είναι όποιος πάει να δει την παράσταση να είναι ενήμερος για το περιεχόμενο της. Η τέχνη από την εποχή του Αριστοφάνη ακόμα προκαλούσε. Αν σου αρέσει το παρακολουθείς αν όχι απλά απέχεις. Επαναλαμβάνω ότι αυτά που γράφω δεν έχουν να κάνουν με διαδικασίες ή πιθανες παράνομες ενέργειες, άλλωστε δεν είμαι δικαστής, αλλά καθαρά και μόνο στο ίδιο το έργο

Σιγά τον Σαίξπηρ

Πράγματι, η ταινία είναι για τα μπάζα.

lmargy

η τέχνη από την εποχή του Αριστοφάνη περνούσε μηνύματα.

Αρης

εγώ δικαστής δεν είμαι, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα τεκταινόμενα. Αλλά από όσα έχω δει μέχρι τώρα, ομολογώ ότι δεν έχω πειστεί ότι ο Λιγνάδης είναι το τέρας που παρουσιάζουν. Να σας πω τι έχω παρατηρήσει ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ: υπάρχουν μόνο δύο μηνύσεις, εκ των οποίων η μία ξεκάθαρα λέει ότι δεν μιλάει για βιασμό αλλά για αποπλάνηση με σκοπό μια σεξουαλική συνεύρεση που δεν έγινε ποτέ. Η δεύτερη μήνυση αφορά κάποιον που ναι μεν λέει ότι βιάστηκε, αλλά ενώ βιαζόταν πήγαινε οικειοθελώς στο βιαστή του επί 4 χρόνια για να τον ξαναβιάσει. Νομίζω ότι αυτά τα δύο περιστατικά έχουν μεγάλη δυσαναλογία με τον ντόρο και τον πετροβολισμό που δέχεται ο κατηγορούμενος. Γνώμη μου είναι, αν θέλετε μην συμφωνείτε. Υπάρχουν όμως και άλλα παράξενα: Λένε ότι ο Λιγνάδης είχε βιομηχανία αποπλανήσεων στο διαμέρισμά του. Μπενόβγεναν νεαροί και όλα τα έσφαζε, όλα τα μαχαίρωνε. Δεν προλάβαινε να κατουράει με άλλα λόγια. Όμως στη διήγηση του ενός μηνυτή, λέει ότι ο Λιγνάδης πήγαινε και τον περίμενε με τις ώρες στην πλατεία Βάθης, πρίν το μάθημα, και ήταν εκεί και μετά το μάθημα, και πήγαινε και κάθε φορά, και τον πήγαινε και βόλτες με το αυτοκίνητο και τον πήγαινε και σε ξενοδοχεία. Περιγράφει το θύμα δηλαδή μια εργώδη μακροχρόνια προσέγγιση, ένα ατελείωτο ανεκπλήρωτο φλερτ. Και αναρωτιέται κανείς: Και πότε προλάβαινε να τα κάνει όλα αυτά ο Λιγνάδης; Να κυνηγάει με ατελείωτα φλερτ, ώρες αναμονής έξω από φροντιστήρια, κλπ κλπ και ταυτόχρονα να έχει βιομηχανία βιασμών στο διαμέρισμά του με ορδές ανηλίκων που περίμεναν στην πόρτα ΚΑΙ μετά από όλα αυτά να είναι ΚΑΙ διευθυντής του εθνικού θεάτρου ΚΑΙ να φτιάχνει νέες παραστάσεις. Τι στο διάτανο τούρμπο είναι ο τύπος; Ούτε ο Βέγγος δεν θα τα προλάβαινε όλα αυτά. Απλώς παραθέτω μερικές εύλογες παρατηρήσεις που δεν τον αθωώνουν ακριβώς αλλά πρέπει να καλυφθούν από τα ρεπορτάζ σας μιας και έχετε στήσει λαικό δικαστήριο.

Λολίτα

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το θέατρο και η τέχνη γενικότερα με την παιδεραστία. Έχει διαβάσει κανείς τη Λολίτα; Αριστουργηματικό μυθιστόρημα απαγορευμένο για χρόνια. Δεν μπορείς να λογοκρίνεις την τέχνη, μπορείς απλά να μην παραβρεθείς σε έργο ή να μη διαβάσεις βιβλίο που θίγει τη δική σου εικόνα για την τέχνη, εφόσον θες να παραμείνεις εγκλωβισμένος σε αυτήν. Ως εκεί. Η τέχνη αν δεν είναι "ενοχλητική", αν δε σε ξεβολευει, αν δε σε βάλει σε διαδικασία να ψαχτείς, να προβληματιστείς, να δεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά, ε δεν έχει και κανένα νόημα. Άλλο η δράση του Λιγναδη και άλλο η τέχνη. Αφήστε την τέχνη ήσυχη.

τρομαζει το γεγονος

οτι ολη αυτη η ιστορια εκφυλιζεται πραγμα που κειτουργει προς ωφελος των θυτων....παλια ακουγαμε για καποιον βιαστη και ειδικα για παιδεραστη και δεν θελαμε ουτε τα μουτρα του να δουμε στην οθωνη,τετοια ηταν η ηθικη απαξια που δεν χωρουσε ουτε κουβεντα στο θεμα.δεν υπηρχαν αποψεις,αλλα μονο αηδια.τωρα με την υπερπροβολη ολημερις,προσωπα θυτες διασημοι,τι εκαναν,πως το εκαναν,με ποιους βγηκαν φωτογραφιες,ποιοι τους ηξεραν,μικροκομματικη εκμεταλευση,παραφυλολογια και διαδυκτιακο ντεντεκτιβιλικι,συντεχνιακες κοντρες,προσωπικες φιλοδοξιες,ρεπορταζ πως περασε ο διεστραμενος τυπος το πρωτο βραδυ στο κρατητηριο,ποσα τηλεφωνα πηρε,τι εφαγε εχουν καταντησει το σοβαρο αυτο θεμα ενα ακομη ριαλιτι.αυτο εχει ως αποτελεσμα οταν ενα θεμα υπεραναλυεται να εκφυλιζεται αλλα και να εξοικιωνεται το υποσεινηδητο του κοσμου με αυτο.θελει προσοχη και μετρο που δυστυχως στην χωρα μας λειπει.

Λολίτα

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το θέατρο και η τέχνη γενικότερα με την παιδεραστία. Έχει διαβάσει κανείς τη Λολίτα; Αριστουργηματικό μυθιστόρημα απαγορευμένο για χρόνια. Δεν μπορείς να λογοκρίνεις την τέχνη, μπορείς απλά να μην παραβρεθείς σε έργο ή να μη διαβάσεις βιβλίο που θίγει τη δική σου εικόνα για την τέχνη, εφόσον θες να παραμείνεις εγκλωβισμένος σε αυτήν. Ως εκεί. Η τέχνη αν δεν είναι "ενοχλητική", αν δε σε ξεβολευει, αν δε σε βάλει σε διαδικασία να ψαχτείς, να προβληματιστείς, να δεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά, ε δεν έχει και κανένα νόημα. Άλλο η δράση του Λιγναδη και άλλο η τέχνη. Αφήστε την τέχνη ήσυχη.

Όλα δένουν γλυκά.

Μεταπολιτευτική αριστερίστικη κλίκα, η Κάστα των γκέυ στην καλλιτεχνία, επιδοτήσεις σε θέατρα, επιδοτήσεις σε ΜΚΟ, επιδοτήσεις σε λάθρο, επιδοτήσεις σε ''τέχνη'', αλλά ''δεν υπάρχουν λεφτά'' για να χτιστούν φυλακές και αναγκαστικά αφήνουμε ελεύθερους τους φονιάδες, τους λάθρο και τους παιδέρες. Απολαύστε σαπίλα. Όσο υπάρχει κρατισμός ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΟΣ.

Μιχαλης

...και όλα αυτά ,με τον μανδύα της Δημοκρατίας!!!(η πρώτη αισχρά βιασμένη),της ανοχής και της ανεκτικότητας στο διαφορετικό κ.λ.π.Λόγια ,λόγια ,λόγια,οργανώσεις ,εκδηλώσεις ,ατελείωτο κουβεντολόι για να σε ψήσουν για την προοδευτικότητα τους,και μόλις σηκώθηκε λίγο το καπάκι να σε πνίγει η μπόχα και η σκ@τίλα τους.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης