
Αρκετά!!! Σκασμός!!!! Ο κύριος Λιγνάδης εκτός από εξαίσιος ηθοποιός και σκηνοθέτης είναι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες.Ας μην τον κατηγορούμε χωρίς αποδείξεις άδικα.Απλα περνάει τα όρια όταν ερωτεύεται είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες.Επισης δεν καταλαβαίνω γιατί η Κυρία Μενδώνη και ο πρωθυπουργός μας θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις και να ζητήσουν συγγνώμη.Θα αποδειχθεί η αθωότητα του κυρίου Λιγνάδη και τότε να δω όλοι εσείς οι δικαστές του πληκτρολογίου που θα κρύφτηκε κάτω από πέτρες, το χώμα που;;; Ας σταματήσει η ανθρωποφαγία προς αυτόν τον εξαίσιο ηθοποιό και σκηνοθέτη που ακόμη και σήμερα θυμαμαι την παράσταση που είχε δώσει το περασμένο καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο έργο Πέρσες όπου είχα ανατριχιάσει και εκστασιαστεί από την ερμηνεία του.Σας παρακαλώ σταματήστε.Να ζητήσετε όλοι εσείς που τον κατηγορείτε ΣΥΓΓΝΩΜΗ μόλις αθωωθεί.
Αρκετά!!! Σκασμός!!!! Ο κύριος Λιγνάδης εκτός από εξαίσιος ηθοποιός και σκηνοθέτης είναι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες.Ας μην τον κατηγορούμε χωρίς αποδείξεις άδικα.Απλα περνάει τα όρια όταν ερωτεύεται είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες.Επισης δεν καταλαβαίνω γιατί η Κυρία Μενδώνη και ο πρωθυπουργός μας θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις και να ζητήσουν συγγνώμη.Θα αποδειχθεί η αθωότητα του κυρίου Λιγνάδη και τότε να δω όλοι εσείς οι δικαστές του πληκτρολογίου που θα κρύφτηκε κάτω από πέτρες, το χώμα που;;; Ας σταματήσει η ανθρωποφαγία προς αυτόν τον εξαίσιο ηθοποιό και σκηνοθέτη που ακόμη και σήμερα θυμαμαι την παράσταση που είχε δώσει το περασμένο καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο έργο Πέρσες όπου είχα ανατριχιάσει και εκστασιαστεί από την ερμηνεία του.Σας παρακαλώ σταματήστε.Να ζητήσετε όλοι εσείς που τον κατηγορείτε ΣΥΓΓΝΩΜΗ μόλις αθωωθεί.
Δε θα ασχοληθώ με θέματα για τα οποία ήδη έχει αναλάβει η δικαιοσύνη. Θα ασχοληθώ μόνο με το καλλιτεχνικό κομμάτι. Όσοι έχουν δει την συγκεκριμένη ταινία θα διαπιστώσουν ότι αυτές ακριβώς οι εκφράσεις και τα νοήματα προβάλλονται και σε αυτή. Οπότε καλό είναι όποιος πάει να δει την παράσταση να είναι ενήμερος για το περιεχόμενο της. Η τέχνη από την εποχή του Αριστοφάνη ακόμα προκαλούσε. Αν σου αρέσει το παρακολουθείς αν όχι απλά απέχεις. Επαναλαμβάνω ότι αυτά που γράφω δεν έχουν να κάνουν με διαδικασίες ή πιθανες παράνομες ενέργειες, άλλωστε δεν είμαι δικαστής, αλλά καθαρά και μόνο στο ίδιο το έργο
εγώ δικαστής δεν είμαι, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα τεκταινόμενα. Αλλά από όσα έχω δει μέχρι τώρα, ομολογώ ότι δεν έχω πειστεί ότι ο Λιγνάδης είναι το τέρας που παρουσιάζουν. Να σας πω τι έχω παρατηρήσει ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ: υπάρχουν μόνο δύο μηνύσεις, εκ των οποίων η μία ξεκάθαρα λέει ότι δεν μιλάει για βιασμό αλλά για αποπλάνηση με σκοπό μια σεξουαλική συνεύρεση που δεν έγινε ποτέ. Η δεύτερη μήνυση αφορά κάποιον που ναι μεν λέει ότι βιάστηκε, αλλά ενώ βιαζόταν πήγαινε οικειοθελώς στο βιαστή του επί 4 χρόνια για να τον ξαναβιάσει. Νομίζω ότι αυτά τα δύο περιστατικά έχουν μεγάλη δυσαναλογία με τον ντόρο και τον πετροβολισμό που δέχεται ο κατηγορούμενος. Γνώμη μου είναι, αν θέλετε μην συμφωνείτε. Υπάρχουν όμως και άλλα παράξενα: Λένε ότι ο Λιγνάδης είχε βιομηχανία αποπλανήσεων στο διαμέρισμά του. Μπενόβγεναν νεαροί και όλα τα έσφαζε, όλα τα μαχαίρωνε. Δεν προλάβαινε να κατουράει με άλλα λόγια. Όμως στη διήγηση του ενός μηνυτή, λέει ότι ο Λιγνάδης πήγαινε και τον περίμενε με τις ώρες στην πλατεία Βάθης, πρίν το μάθημα, και ήταν εκεί και μετά το μάθημα, και πήγαινε και κάθε φορά, και τον πήγαινε και βόλτες με το αυτοκίνητο και τον πήγαινε και σε ξενοδοχεία. Περιγράφει το θύμα δηλαδή μια εργώδη μακροχρόνια προσέγγιση, ένα ατελείωτο ανεκπλήρωτο φλερτ. Και αναρωτιέται κανείς: Και πότε προλάβαινε να τα κάνει όλα αυτά ο Λιγνάδης; Να κυνηγάει με ατελείωτα φλερτ, ώρες αναμονής έξω από φροντιστήρια, κλπ κλπ και ταυτόχρονα να έχει βιομηχανία βιασμών στο διαμέρισμά του με ορδές ανηλίκων που περίμεναν στην πόρτα ΚΑΙ μετά από όλα αυτά να είναι ΚΑΙ διευθυντής του εθνικού θεάτρου ΚΑΙ να φτιάχνει νέες παραστάσεις. Τι στο διάτανο τούρμπο είναι ο τύπος; Ούτε ο Βέγγος δεν θα τα προλάβαινε όλα αυτά. Απλώς παραθέτω μερικές εύλογες παρατηρήσεις που δεν τον αθωώνουν ακριβώς αλλά πρέπει να καλυφθούν από τα ρεπορτάζ σας μιας και έχετε στήσει λαικό δικαστήριο.
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το θέατρο και η τέχνη γενικότερα με την παιδεραστία. Έχει διαβάσει κανείς τη Λολίτα; Αριστουργηματικό μυθιστόρημα απαγορευμένο για χρόνια. Δεν μπορείς να λογοκρίνεις την τέχνη, μπορείς απλά να μην παραβρεθείς σε έργο ή να μη διαβάσεις βιβλίο που θίγει τη δική σου εικόνα για την τέχνη, εφόσον θες να παραμείνεις εγκλωβισμένος σε αυτήν. Ως εκεί. Η τέχνη αν δεν είναι "ενοχλητική", αν δε σε ξεβολευει, αν δε σε βάλει σε διαδικασία να ψαχτείς, να προβληματιστείς, να δεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά, ε δεν έχει και κανένα νόημα. Άλλο η δράση του Λιγναδη και άλλο η τέχνη. Αφήστε την τέχνη ήσυχη.
οτι ολη αυτη η ιστορια εκφυλιζεται πραγμα που κειτουργει προς ωφελος των θυτων....παλια ακουγαμε για καποιον βιαστη και ειδικα για παιδεραστη και δεν θελαμε ουτε τα μουτρα του να δουμε στην οθωνη,τετοια ηταν η ηθικη απαξια που δεν χωρουσε ουτε κουβεντα στο θεμα.δεν υπηρχαν αποψεις,αλλα μονο αηδια.τωρα με την υπερπροβολη ολημερις,προσωπα θυτες διασημοι,τι εκαναν,πως το εκαναν,με ποιους βγηκαν φωτογραφιες,ποιοι τους ηξεραν,μικροκομματικη εκμεταλευση,παραφυλολογια και διαδυκτιακο ντεντεκτιβιλικι,συντεχνιακες κοντρες,προσωπικες φιλοδοξιες,ρεπορταζ πως περασε ο διεστραμενος τυπος το πρωτο βραδυ στο κρατητηριο,ποσα τηλεφωνα πηρε,τι εφαγε εχουν καταντησει το σοβαρο αυτο θεμα ενα ακομη ριαλιτι.αυτο εχει ως αποτελεσμα οταν ενα θεμα υπεραναλυεται να εκφυλιζεται αλλα και να εξοικιωνεται το υποσεινηδητο του κοσμου με αυτο.θελει προσοχη και μετρο που δυστυχως στην χωρα μας λειπει.
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το θέατρο και η τέχνη γενικότερα με την παιδεραστία. Έχει διαβάσει κανείς τη Λολίτα; Αριστουργηματικό μυθιστόρημα απαγορευμένο για χρόνια. Δεν μπορείς να λογοκρίνεις την τέχνη, μπορείς απλά να μην παραβρεθείς σε έργο ή να μη διαβάσεις βιβλίο που θίγει τη δική σου εικόνα για την τέχνη, εφόσον θες να παραμείνεις εγκλωβισμένος σε αυτήν. Ως εκεί. Η τέχνη αν δεν είναι "ενοχλητική", αν δε σε ξεβολευει, αν δε σε βάλει σε διαδικασία να ψαχτείς, να προβληματιστείς, να δεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά, ε δεν έχει και κανένα νόημα. Άλλο η δράση του Λιγναδη και άλλο η τέχνη. Αφήστε την τέχνη ήσυχη.
Μεταπολιτευτική αριστερίστικη κλίκα, η Κάστα των γκέυ στην καλλιτεχνία, επιδοτήσεις σε θέατρα, επιδοτήσεις σε ΜΚΟ, επιδοτήσεις σε λάθρο, επιδοτήσεις σε ''τέχνη'', αλλά ''δεν υπάρχουν λεφτά'' για να χτιστούν φυλακές και αναγκαστικά αφήνουμε ελεύθερους τους φονιάδες, τους λάθρο και τους παιδέρες. Απολαύστε σαπίλα. Όσο υπάρχει κρατισμός ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΟΣ.
...και όλα αυτά ,με τον μανδύα της Δημοκρατίας!!!(η πρώτη αισχρά βιασμένη),της ανοχής και της ανεκτικότητας στο διαφορετικό κ.λ.π.Λόγια ,λόγια ,λόγια,οργανώσεις ,εκδηλώσεις ,ατελείωτο κουβεντολόι για να σε ψήσουν για την προοδευτικότητα τους,και μόλις σηκώθηκε λίγο το καπάκι να σε πνίγει η μπόχα και η σκ@τίλα τους.
Είναι δυνατό να υπάρχουν γονείς που όνειρο τους ειναι τα παιδιά τους να γίνουν ηθοποιοί; Και τα πηγαίνουν και σε οντισιόν!! Η κοινωνία μας χρεοκόπησε ηθικά και κοινωνικά πολύ πριν χρεοκοπήσει οικονομικά.