Θετική παραμένει στον κορωνοϊό, μια 74χρονη γυναίκα από την Ηλεία, που είχε ταξιδέψει τον περασμένο Φεβρουάριο στους Αγίους Τόπους με το γκρουπ των Ηλείων και Αχαιών, που αποτέλεσε την πρώτη "βόμβα" μαζικών κρουσμάτων στην Ελλάδα.
Η γυναίκα βρέθηκε θετική και στο νεό τεστ που έκανε και δεν παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερα συμπτώματα. Ωστόσο παραμένει σε κατ' οίκον περιορισμό.
Είναι η δεύτερη περίπτωση κρούσματος από το συγκεκριμένο γκρουπ - μετά από έναν άνδρα από τη Γαστούνη - που παραμένει θετική στον κορωνοϊό, τόσο χρόνο μετά την αρχική προσβολή από τον ιό.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους