Εικονογραφημένα tweets σε tshirts

steehos

To brand sTeehos. Greek Lyrics Song Tshirts ήρθε ως καρπός της συνάντησης δύο δημιουργικών ανθρώπων. Ο ένας, ο αρχιτέκτονας Σταμάτης Λεόντιος και ο άλλος, ο γραφίστας Νίκος Μαϊνάρης, γνωστός από την δουλειά του στο Koukoutsi

Αν και το τραγούδι της Λένας Πλάτωνος και της Μαριανίνας Κριεζής «Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα» (από τον αξεπέραστο δίσκο Σαμποτάζ) κοντεύει να 40αρίσει καθώς μετράει από το 1981 που κυκλοφόρησε ο δίσκος στην αγορά ήδη 37χρόνια, εν τούτοις παραμένει διαχρονικά αγαπημένο και για τις νέες γενιές των ερωτευμένων.
steehos-1


Στο μεταξύ, ας θυμηθούμε τους στίχους: “Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Στο δωμάτιο 457
με τα φώτα αναμμένα, τα μάτια ανοικτά

Οι στίχοι της Κριεζή το 2018 έγιναν και εικονογραφημένο tweet σε μπλουζάκι από την δημιουργική ομάδα sTeehos – η τελευταία όπως λένε και οι εμπνευστές / ιδρυτές του όλου εγχειρήματος: “Ο sTeehos εμπνέεται από τα ελληνικά τραγούδια, διαβάζει τις μουσικές, ακούει τους στίχους και σχεδιάζει Teeshirts για όλους όσους αγαπούν το ελληνικό τραγούδι!”.

Για την ιστορία του εγχειρήματος το brand Steehos. Greek Lyrics Song Tshirts ήρθε ως καρπός της συνάντησης δύο δημιουργικών ανθρώπων. Ο ένας, ο αρχιτέκτονας Σταμάτης Λεόντιος και ο άλλος, ο γραφίστας Νίκος Μαϊνάρης. Ο πρώτος, «δεν σχεδιάζει. Κατεβάζει ιδέες και τις λέει στους άλλους» (ξεκίνησε ως Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός στο ΤΕΙ Αθηνών, πήρε πτυχίο Αρχιτέκτονα από το Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης στην Ξάνθη και συνεχίζει –αν διαβάζω σωστά τους χρόνους στο profile του στο fb- στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διαχείρισης Μνημείων στο Ε.Κ.Π.Α) αλλά ο δεύτερος είναι «όλα τα λεφτά». Ο Νίκος βρίσκεται πίσω από τις δημιουργίες των σχεδίων που τυπώνονται στα Τshirts του Urban Graphique Store Koukoutsi. Μαζί τους, ο γραφίστας Μιχάλης Δελαβίνιας (“Ο Σταμάτης σχεδιάζει ονειροκρίτες με μεγάλη επιτυχία. Στην πραγματικότητα θέλει να μετουσιωθεί σε showman των 90’s”) και ο ηθοποιός, πολύ-εργαλείο Γιάννης Χόρτης που εμφανίζεται και στη καμπάνια της φίρμας (“Ο Γιάννης έχει σπουδάσει και manager”).

Προς το παρόν, οι επιλογές για εικονογραφημένα tweets είναι 17 για τους άνδρες και 15 για τις γυναίκες – η διαφορά εξαντλείται μόνο στη μορφή και το στυλ του tshirt. Ολες οι επιλογές είναι εδώ.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

karteraki

Η απαίτηση ενός θαμώνα παραδοσιακού καφενείου στην Κρήτη για το βοτανικό μείγμα του ζεστού ροφήματος του έγινε στις μέρες μας premium προϊόν

apli-metavasi

«Είναι ένα πρωτότυπο μιούζικαλ για μια γενιά που μεγάλωσε με την πεποίθηση ότι ο κόσμος τής ανήκει και βρέθηκε εκτεθειμένη σ’ έναν κόσμο που δεν περίμενε», διαβάζουμε σε ένα ενημερωτικό σημείωμα για την παράσταση Απλή Μετάβαση πού έρχεται στην Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού Θεάτρου τον Φεβρουάριο του 2019

dirfis

2 πανεπιστήμια και 1 ερευνητικό κέντρο (Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), έχοντας στο πλευρό τους μια από τις πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες, την εταιρία Μανιτάρια Δίρφυς ανέλαβαν να αναπτύξουν και να παράγουν ένα πολυδύναμο λειτουργικό τρόφιμο από μανιτάρια

timon-o-athinaios

«Ο Σαίξπηρ δεν κάνει τίποτα μικρό, αναμετριέται πάντα με κάτι πολύ μεγάλο….» σημειώνει ο Στάθης Λιβαθινός, που καταπιάνεται με ένα από τα πιο αινιγματικά και γοητευτικά έργα του μεγάλου δραματουργού, το έργο «Τίμων ο Αθηναίος»