Εικονογραφημένα tweets σε tshirts

Εικονογραφημένα tweets σε tshirts

To brand sTeehos. Greek Lyrics Song Tshirts ήρθε ως καρπός της συνάντησης δύο δημιουργικών ανθρώπων. Ο ένας, ο αρχιτέκτονας Σταμάτης Λεόντιος και ο άλλος, ο γραφίστας Νίκος Μαϊνάρης, γνωστός από την δουλειά του στο Koukoutsi

Εικονογραφημένα tweets σε tshirts
Αν και το τραγούδι της Λένας Πλάτωνος και της Μαριανίνας Κριεζής «Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα» (από τον αξεπέραστο δίσκο Σαμποτάζ) κοντεύει να 40αρίσει καθώς μετράει από το 1981 που κυκλοφόρησε ο δίσκος στην αγορά ήδη 37χρόνια, εν τούτοις παραμένει διαχρονικά αγαπημένο και για τις νέες γενιές των ερωτευμένων.
Εικονογραφημένα tweets σε tshirts


Στο μεταξύ, ας θυμηθούμε τους στίχους: “Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Στο δωμάτιο 457
με τα φώτα αναμμένα, τα μάτια ανοικτά

Οι στίχοι της Κριεζή το 2018 έγιναν και εικονογραφημένο tweet σε μπλουζάκι από την δημιουργική ομάδα sTeehos – η τελευταία όπως λένε και οι εμπνευστές / ιδρυτές του όλου εγχειρήματος: “Ο sTeehos εμπνέεται από τα ελληνικά τραγούδια, διαβάζει τις μουσικές, ακούει τους στίχους και σχεδιάζει Teeshirts για όλους όσους αγαπούν το ελληνικό τραγούδι!”.

Για την ιστορία του εγχειρήματος το brand Steehos. Greek Lyrics Song Tshirts ήρθε ως καρπός της συνάντησης δύο δημιουργικών ανθρώπων. Ο ένας, ο αρχιτέκτονας Σταμάτης Λεόντιος και ο άλλος, ο γραφίστας Νίκος Μαϊνάρης. Ο πρώτος, «δεν σχεδιάζει. Κατεβάζει ιδέες και τις λέει στους άλλους» (ξεκίνησε ως Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός στο ΤΕΙ Αθηνών, πήρε πτυχίο Αρχιτέκτονα από το Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης στην Ξάνθη και συνεχίζει –αν διαβάζω σωστά τους χρόνους στο profile του στο fb- στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διαχείρισης Μνημείων στο Ε.Κ.Π.Α) αλλά ο δεύτερος είναι «όλα τα λεφτά». Ο Νίκος βρίσκεται πίσω από τις δημιουργίες των σχεδίων που τυπώνονται στα Τshirts του Urban Graphique Store Koukoutsi. Μαζί τους, ο γραφίστας Μιχάλης Δελαβίνιας (“Ο Σταμάτης σχεδιάζει ονειροκρίτες με μεγάλη επιτυχία. Στην πραγματικότητα θέλει να μετουσιωθεί σε showman των 90’s”) και ο ηθοποιός, πολύ-εργαλείο Γιάννης Χόρτης που εμφανίζεται και στη καμπάνια της φίρμας (“Ο Γιάννης έχει σπουδάσει και manager”).

Προς το παρόν, οι επιλογές για εικονογραφημένα tweets είναι 17 για τους άνδρες και 15 για τις γυναίκες – η διαφορά εξαντλείται μόνο στη μορφή και το στυλ του tshirt. Ολες οι επιλογές είναι εδώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης