Φωτογραφίες: Η Turkish Airlines μετακομίζει μέσα σε 45 ώρες στο νέο αεροδρόμιο της Πόλης

000_1FF2UC

Η επιχείρηση ξεκίνησε στις 3 τα ξημερώματα και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μεσάνυχτα - Το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι ένα από τα μεγαλύτερα του κόσμου  με δυνατότητα να εξυπηρετει 200 εκατ. επιβάτες ετησίως

«Αυτό δεν είναι μόνο ένα αεροδρόμιο. Είναι ένα μνημείο νίκης»». Αυτό γράφουν οι αφίσεις που διαφημίζουν κολοσσιαίο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.

Πράγμα, όμως, που πρέπει να αποδειχθεί στην πορεία. Χθες, ξεκίνησε μία τεράστια επιχείρηση για τη μεταφορά του αεροδρομίου «Ατατούρκ» στο νέο αεροδρόμιο, κάτι που πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 45 ώρες.

Η επιχείρηση ξεκίνησε στις 3.00 τα ξημερώματα και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μεσάνυχτα της 6ης Απριλίου σύμφωνα με τον Τούρκο Υπουργό Μεταφορών Τσαχίτ Τουρχάν.

Σε συνέντευξη Τύπου, ο Τουρχάν ανέφερεε ότι μέσα σε εκείνο το διάστημα βασικοί δρόμοι της Κωνσταντινούπολης θα είναι κλειστοί ενώ ανακοίνωσε ότι το αεροδρόμιο Ατατούρκ θα μετατραπεί σε χώρο έκθεσης.

Πρόσθεσε δε, ότι τα επόμενα 20 χρόνια η Τουρκία θα είναι μια από τις δέκα μεγαλύτερες χώρες στον τομέα των αερομεταφορών.

000_1FF0RN


Όπως είπε μέσα σε μερικά χρόνια το Αεροδρόμιο Κωνσταντινούπολης θα είναι το αεροδρόμιο που θα εξυπηρετεί τους περισσότερους επιβάτες και φορτίο στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα θα μπορούν να βρίσκονται στο αεροδρόμιο 114 αεροσκάφη ενώ όταν ολοκληρωθεί θα είναι ανάμεσα στα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ανέφερε ακόμη ότι θα ανοίξουν 225 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Η επιχείρηση μεταφοράς είναι πρωτοφανής καθώς η Turkish Airlines θα έχει στη διάθεσή της 45 ώρες για να ολοκληρώσει ένα από τα πιο σύνθετα έργα υλικοτεχνικής υποστήριξης στην ιστορία, μεταφέροντας ολόκληρη τη λειτουργία της στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης από το διεθνές αεροδρόμιο Ατατούρκ.

Συνολικά 10.000 τεμάχια εξοπλισμού, από τα αεροπλάνα μέχρι τα τεράστια αεροσκάφη που ρυμουλκούν σε ευαίσθητους αισθητήρες ασφαλείας, θα μετακινηθούν από το Ατατούρκ στη θέση τους στο νέο αεροδρομίου, 30χλμ βόρεια της Μαύρης Θάλασσας .

Το αεροδρόμιο είναι ήδη εντυπωσιακό και όταν ολοκληρωθεί το 2027, ο νέος αερολιμένας της Κωνσταντινούπολης θα έχει έξι διάδρομους και τέσσερις τερματικούς σταθμούς που θα μπορούν να φιλοξενήσουν 200 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Με κόστος 6 δισεκατομμυρίων λιρών, θα είναι το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο. Αλλά το τεράστιο κόστος και οι αμφιβολίες για την επιτυχία της επένδυσης, έχουν προκαλέσει δυσφορία σε μεγάλη μερίδα των πολιτών που παρατηρούν πως η Τουρκία είναι ήδη στο χείλος της οικονομικής κατάρρευσης.

Η ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας ματαιωθεί τρεις φορές, αλλά οι αρχές επιμένουν ότι το κύριο κτίριο του τερματικού σταθμού και οι δύο διάδρομοι θα είναι πλήρως λειτουργικοί μέχρι την Κυριακή.

«Βιαστική και επικίνδυνη προσπάθεια» λένε οι επικριτές του Ερντογάν

Οι επικριτές λένε ότι είναι μια βιαστική και επικίνδυνη προσπάθεια να παραμείνει στο χρονοδιάγραμμα ο Ερντογάν και να μην εκτεθεί για ακόμη μια φορά για το φαραωνικών διαστάσεων έργο με τη σφραγίδα του. Αρχικά, κάθε αεροπορική εταιρεία στο Ατατούρκ θα έπρεπε να μετακομίσει αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά οι αρχές τελικά αποφάσισαν να περιορίσουν την επιχείρηση στις τουρκικές αερογραμμές, τον εθνικό αερομεταφορέα της χώρας.

000_1FF0R4


Το χρονοδιάγραμμα των άλλων αεροπορικών εταιρειών για μετακίνηση είναι άγνωστο, όπως και η ημερομηνία κλεισίματος του παλαιού αεροδρομίου, που βρίσκεται σε ένα ακίνητο που προορίζεται να γίνει πάρκο αναψυχής και συγκρότημα πολυτελών κατοικιών.

Η μετάβαση είναι μόνο η πρώτη από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νέο αεροδρόμιο. Υπάρχει ήδη μια σειρά δρομολογίων που θα γίνουν, αλλά αρκετές πτήσεις έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί. Σύμφωνα με αναφορές, τα υπόστεγα των υπηρεσιών φορτοεκφόρτωσης και τροφοδοσίας δεν έχουν ολοκληρωθεί. Το αεροδρόμιο έχει χτιστεί σε ύψος 60 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, αντί των συνιστώμενων 105 μέτρων.

«Φοβάμαι ότι πρόκειται να είναι χάος», δήλωσε ένας πρώην πιλότος της Turkish Airlines για την κίνηση. Τουλάχιστον 27 θάνατοι κατά τη διάρκεια της κατασκευής, έχουν αναφερθεί από το 2015. Οι εργασίες σταμάτησαν εν συντομία σε κάποιο σημείο λόγω διαμαρτυριών για μη καταβληθέντες μισθούς. «Η πίεση να ανοίξει εγκαίρως επιτάχυνε το έργο και προκάλεσε την καθυστέρηση των μέτρων ελέγχου και ασφάλειας», δήλωσε ο Οζγκιούρ Καραμπουλούτ, επικεφαλής μιας εργατικής ένωσης που δραστηριοποιείται στην περιοχή.

000_1FF0S2
000_1FF0SB


000_1FF0S6
000_1FF0S7
000_1FF0SD

ΣΧΟΛΙΑ (48)

Νίκος

Ρε παιδια η Τουρκια ειναι μια μεγαλη χωρα 85 εκατομμυριων και η Πολη εχει 17-20 εκατομμυρια. Ολα αυτα τα εργα που γινονται ειναι απαραιτητα και αναγκαια. Γιατι προσπαθουμε παντα να κανουμε συγκρισεις αναμεσα στη μικρη μας χωρα (μιση Κωνσταντινουπολη!) και το γειτονικο μας μεγαλο κρατος;

Steve

Φαραονικα εργα χωρις αντικρισμα μονο για την μουρη.Πανεμορφος πυργος ελεγχου

S

Βρε ηλιθιε τις γιαγιαδες μας σκοτωσαν...ηλιθιε!!!

@κα

Γιατί την έκλεισε ο Χατζηδάκης όμως δε μας λες; Μήπως γιατί τα ετήσια ελλείμματα της ΟΑ είχαν φτάσει στο Θεό; Μήπως γιατί επανειλλημένα η ΕΕ έβαζε πρόστιμα στην ελληνική κυβέρνηση επειδή κάλυπτε κάθε χρόνο αυτά τα ελλείμματα δημιουργόντας έτσι αθέμιτο ανταγωνισμό; Μισές αλήθειες γράφεις. Να τα λες όλα. Πολυ σωστά έκανε ο Χατζηδακης και την έκλεισε όπως όταν ξαναγίνει υπουργός πρέπει να κλείσει όλες τις κρατικές εταιρείες που είναι ελλειματικές.

Fotis

Καλή αρχείο στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου. Ελληναρες κλάψτε τώρα που μερικοί κράζετε την Τουρκία.

Αθανάσιος

Τι σημαίνει "καλή αρχείο";

Fotis

Καλή αρχή ήθελα να πω. Όσο για τον άλλον:Δεν ήξερα ότι είμαι φίδι επειδή ειπα μπράβο στην Τουρκία για αυτό το έργο.Οταν κάνει η Ελλάδα κάτι παρόμοιο τα ξαναλέμε.

κα

Πρώτον, οι "καρεκλοκηφήνες" της ΟΑ έπαιρναν εισιτήρια από τη δεκαετία του...50 όπως είθισται σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες, της Turkish Airlines συμπεριλαμβανομένης. Δεύτερον, το σημερινό σκηνικό με εισιτήρια Αθηνα-Αλεξανδρούπολη μετ' επιστροφής σε τιμή με την οποία η T.A. σε πάει...Νέα Υόρκη είναι δημιούργημα του Χατζηδάκη που επέλεξε, προκειμένου να δημιουργήσει ένα ανεξέλεγκτο ιδιωτικό μονοπώλιο, να κλείσει την ΟΑ και να βγάλει χιλιάδες συνταξιούχους ετών 45. Εάν έχει χρώμα ο "φασισμός" στον οποίο αναφέρεσαι αυτό είναι το μπλε.

Για πες

"Θα σας δώσω ένα παράδειγμα: Η Ολυμπιακή είχε 65 αεροπλάνα, στα οποία αντιστοιχούσαν το πολύ 8.500 έως 10.000 άτομα προσωπικό. Έφτασε στο σημείο όμως να έχει 19.200 εργαζόμενους επί εποχής Δημοσίου." Βασίλης Τσατσαράγκος - Σ. Τεχνικός ΟΑ

X

Η Τουρκία ακόμα και με την κρίση που έχει, είχε το 2018 +3,5% ανάπτυξη, για το 2019 προβλέπετε ανάπτυξη +0,4%. Από 2010 μέχρι σήμερα διπλασίασαν το ΑΕΠ τους.

ττ

Με χρέη. Οταν πτωχεύσουν θα κάνουν οτι και εμείς. Ακόμη δεν το έμαθες το μάθημα. Μηπως να δεις ποσο αυξήσαμε το δικό μας ΑΕΠ εμείς την τελευταί 20ετία? Και; Τι έμεινε τελικα;

Θανάσης

Τέτοιο μόνιμο μίσος στα σχόλια για την Τουρκία- γι'αυτό δε θα πάμε ποτέ μπροστά.

Χρήστος

Ζηλεύουν, γιατί είναι φασίστες.

Ποιο μίσος?

Πλέον αδιαφορία υπάρχει κυρίως. Οι Τούρκοι έχουν σοβαρα προβλήματα σε πολλούς τομείς, και πολλά από αυτά ώρα εξάγουν σε εμάς. Κανονικά θα έπρεπε όντως να τους μισούμε και να τους κοντραρουμε όσο μπορούμε, αλλά πλέον απλά αδιαφορούμε για τον τριτοκοσμικό γίγαντα δίπλα μας...όσοι από αυτούς μπορούν ξεφεύγουν στην Ελλάδα για μια καλύτερη μέρα. Και μην ξεχνάς, η Πόλη ήταν πάντα η Πόλη. Θέλει πολυ αχρηστία για να την παρακμάσει κάποιος. Η Αθήνα ήταν ένα βοσκοχωρι πριν 160 χρόνια και μέσα σε ενάμιση αιώνα οι Έλληνες την έκαναν πολυπολιτισμική πόλη των 6.000.000 κατοίκων. Ναι, εμείς, οι άχρηστοι κατά τους εθνομηδενιστες και τουρκολαγνους. Την ώρα που οι Τούρκοι κάνανε πογκρομ και κάνουνε ακόμα.

ΜΑΤΖΑΦΛΑΡΑΣ

Εμείς θα θέλαμε 45 μήνες... Καλά εκεί στη Τουρκία δεν έχουν συνδικαλιστές και αριστερούς???

Τσιμουχας

45 χρονια

Γιάννης

Η Τουρκία είναι καθαρή από αυτή την αρρώστια εδώ και δεκαετίες. Μ@λ@κες δεν είναι να ταϊζουν επαγγελματίες ιδεολόγους και τεμπέληδες αριστερούς.

Bill

Θα έχει ίδια κατάληξη με την πίστα F1 της Κωνσταντινούπολης. Τεράστιο έργο τεράστια σπατάλη και στο τέλος θα το βάλουν στον κ@... τους

ναι μπιλ

Κοιτα τα χαλια σου λαμογιο ελλαδιτη και ασε τους Τουρκους. Σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα το καινουργιο αεροδρομιο θα ειναι το πρωτο τις Ευρωπης. Αυτοι ειναι 100 χρονια μπροστα ενω εσυ μαμ, κακα και νανι.

Η79

Γιατί ζηλεύεις; Και ξέρεις; Σου φαίνεται πάρα πολύ.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

SYRIA

«Στοιχηματίζω πως, όπως στην Κύπρο, οι Τούρκοι θα εξακολουθούν να βρίσκονται εκεί σε 50 χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος της ομάδας μελετών για τους Κούρδους στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση, Ζαν-Κριστόφ Λαγκάρντ

191018122829_hyundai-chariatis-1000c

H Hyundai Αυστραλίας δημιουργεί μία ειδική έκδοση του πολυμορφικού μοντέλου της H-1, η οποία έχει σαν στόχο να προσφέρει ατελείωτες στιγμές πλαγιολίσθησης.

erdogan_pence

Οι Ηνωμένες Πολιτείες κατανοούν τις ανησυχίες της Τουρκίας, ενώ και οι δυο χώρες δεσμεύονται για τον σεβασμό της ανθρώπινης ζωής - Δείτε αναλυτικά τα 13 σημεία της συμφωνίας των δυο χωρών

trumper

Στην ουσία μου είπε ότι είμαι η «Μέριλ Στριπ» των στρατηγών, κι αυτό ειλικρινά που ακούγεται πολύ καλό, είπε γελώντας ο Μάτις σε φιλανθρωπικό δείπνο, ένα 24ωρο μετά τα απαξιωτικά σχόλια του Τραμπ

1