Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Liberation: Δεν υπάρχουν πλέον πλοία των ΜΚΟ στη Μεσόγειο για τη διάσωση μεταναστών
Liberation: Δεν υπάρχουν πλέον πλοία των ΜΚΟ στη Μεσόγειο για τη διάσωση μεταναστών
Οι ΜΚΟ που λειτουργούσαν τα πλοία αυτά εξηγούν ότι εγκαταλείπουν τη δραστηριότητα τους λόγω έλλειψης πόρων για το Lifeboat και των ακατάλληλων πολιτικών υποδοχής και στις δύο πλευρές της Μεσογείου
Στη σταδιακή εγκατάλειψη των επιχειρήσεων διάσωσης μεταναστών στη Μεσόγειο από τα ανθρωπιστικά πλοία των ΜΚΟ και στις αιτίες που την προκάλεσαν, αναφέρεται η γαλλική Liberation.
Μετά την ανακοίνωση και του Παναμά ότι θα αποσύρει τη σημαία του από το γνωστό πλοίο Aquarius, αυτό θα είναι το τελευταίο που θα υποχρεωθεί να σταματήσει τις ανθρωπιστικές του επιχειρήσεις στη Μεσόγειο μόλις επιστρέψει στο λιμάνι, γράφει η γαλλική εφημερίδα.
Το 2014 περίπου 20 πλοία διέσχιζαν εναλλάξ τη θάλασσα κατά μήκος των ακτών της Λιβύης και στο Αιγαίο. Την άνοιξη του 2017, 10 πλοία ΜΚΟ επιχειρούσαν συγχρόνως στη Μεσόγειο.
Οι ΜΚΟ που λειτουργούσαν τα πλοία αυτά προβάλλουν διάφορους λόγους για την εγκατάλειψη των δραστηριοτήτων τους: την έλλειψη πόρων για το Lifeboat, ακατάλληλες πολιτικές υποδοχής και στις δύο πλευρές της Μεσογείου, σύμφωνα με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα ή τη Save the Children, πίεση από τις ιταλικές αρχές σύμφωνα με τη Jugend Rettet ή από τις μαλτέζικες, σύμφωνα με τις Sea Watch και Sea Eye. Γενικά όλες οι οργανώσεις εκφράζουν τη λύπη τους για την «ποινικοποίηση» των δραστηριοτήτων τους από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, οι οποίες τις κατηγορούν ότι παίζουν το παιχνίδι των διακινητών. Η ΕΕ προτιμά να χρηματοδοτεί τους ακτοφύλακες της Λιβύης, παρά τις βιαιότητες που σημειώθηκαν στη χώρα αυτή κατά των μεταναστών από την υπόλοιπη Αφρική.
Το άρθρο της Liberation αναφέρεται στη συνέχεια λεπτομερώς στο ιστορικό κάθε πλοίου και στον αριθμό μεταναστών και προσφύγων που διέσωσε, σύμφωνα με τα στοιχεία των ΜΚΟ.
Μετά την ανακοίνωση και του Παναμά ότι θα αποσύρει τη σημαία του από το γνωστό πλοίο Aquarius, αυτό θα είναι το τελευταίο που θα υποχρεωθεί να σταματήσει τις ανθρωπιστικές του επιχειρήσεις στη Μεσόγειο μόλις επιστρέψει στο λιμάνι, γράφει η γαλλική εφημερίδα.
Το 2014 περίπου 20 πλοία διέσχιζαν εναλλάξ τη θάλασσα κατά μήκος των ακτών της Λιβύης και στο Αιγαίο. Την άνοιξη του 2017, 10 πλοία ΜΚΟ επιχειρούσαν συγχρόνως στη Μεσόγειο.
Οι ΜΚΟ που λειτουργούσαν τα πλοία αυτά προβάλλουν διάφορους λόγους για την εγκατάλειψη των δραστηριοτήτων τους: την έλλειψη πόρων για το Lifeboat, ακατάλληλες πολιτικές υποδοχής και στις δύο πλευρές της Μεσογείου, σύμφωνα με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα ή τη Save the Children, πίεση από τις ιταλικές αρχές σύμφωνα με τη Jugend Rettet ή από τις μαλτέζικες, σύμφωνα με τις Sea Watch και Sea Eye. Γενικά όλες οι οργανώσεις εκφράζουν τη λύπη τους για την «ποινικοποίηση» των δραστηριοτήτων τους από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, οι οποίες τις κατηγορούν ότι παίζουν το παιχνίδι των διακινητών. Η ΕΕ προτιμά να χρηματοδοτεί τους ακτοφύλακες της Λιβύης, παρά τις βιαιότητες που σημειώθηκαν στη χώρα αυτή κατά των μεταναστών από την υπόλοιπη Αφρική.
Το άρθρο της Liberation αναφέρεται στη συνέχεια λεπτομερώς στο ιστορικό κάθε πλοίου και στον αριθμό μεταναστών και προσφύγων που διέσωσε, σύμφωνα με τα στοιχεία των ΜΚΟ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα