Πραγματικές μάχες δίνονται σε σούπερ μάρκετ και διάφορα καταστήματα της Ρωσίαςκαθώς αρκετά προϊόντα βρίσκονται σε έλλειψη λόγω των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί από τη Δύση.
«Οι άνθρωποι παλεύουν για τη ζάχαρη», δήλωσε ένας πελάτης σούπερ μάρκετ βόρεια της Μόσχας και συμπλήρωσε: «Οι συνταξιούχοι παλεύουν».
Η Άννα, κάτοικος της περιοχής που βιντεοσκόπησε τη... συμπλοκή, δήλωσε σε διάφορα μέσα ενημέρωσης ότι άνθρωποι βρίσκονται σε πανικό επειδή τρομάζουν από τα άδεια ράφια εν μέσω μιας δυνητικά σοβαρής οικονομικής κρίσης που προκλήθηκε από τις κυρώσεις.
Το ρωσικό ρούβλι έχει χάσει σχεδόν το 50% της αξίας του από τις αρχές του 2022, με το νόμισμα να πέφτει σε οικονομικό γκρεμό μετά την κήρυξη του πολέμου στην Ουκρανία από τον Πούτιν.
Κλείσιμο
«Υπήρχαν άδεια ράφια. Ούτε αλάτι, ούτε ζάχαρη, ούτε ζυμαρικά, ούτε φαγόπυρο και μόνο ακριβό ρύζι», είπε. «Οι άνθρωποι είδαν ξαφνικά ένα καρότσι με ζάχαρη και έτρεξαν προς το μέρος του. Επιτέθηκαν σε αυτό το καρότσι, σπρώχνοντας ο ένας τον άλλον επιθετικά. Άρπαζαν όσο το δυνατόν περισσότερο για τον εαυτό τους, χωρίς να αφήνουν ζάχαρη για τους άλλους. Ηθελα να μοιραστώ τη φρίκη του γεγονότος. Πρέπει να παραμείνουμε άνθρωποι», είπε.
Ένας άλλος ανησυχητικός αγώνας δρόμου για τη ζάχαρη παρατηρήθηκε στο Οριόλ. Οι Αρχές είχαν παροτρύνει τους πολίτες να μην αγοράζουν πανικόβλητοι και να μην συσσωρεύουν, αλλά υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης στις επίσημες διαβεβαιώσεις ότι οι προμήθειες θα αντέξουν, υπό το φως των δυτικών κυρώσεων για τον πόλεμο του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία.
Στο Κισέλεφσκ της Σιβηρίας ένας ντόπιος δήλωσε: «Δεν υπάρχει ζάχαρη εδώ και τρεις ημέρες. Προσπαθούσα να την αγοράσω όλο αυτό το διάστημα. Ο κόσμος αγοράζει πανικόβλητος».
Στην περιοχή Primorsky, η ζήτηση για ζάχαρη αυξήθηκε κατά 400%, καθώς οι αρχές παρακαλούσαν να σταματήσουν οι αγορές πανικού. «500 τόνοι ζάχαρης αναμένεται να παραδοθούν σύντομα στην περιοχή», δήλωσε το τοπικό υπουργείο εμπορίου.
Ορισμένα καταστήματα περιορίζουν τις ποσότητες που μπορεί να αγοράσει ο κόσμος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.