Η πίκρα της απώλειας του χρυσού μεταλλίου έφυγε από τον Μίλτο Τεντόγλου κατά την απονομή.
Ο Ελληνας πρωταθλητής βρέθηκε σήμερα (18/7) ξανά στο στάδιο, μαζί με τους Βανγκ και Εχάμερ για να πάρουν τα μετάλλιά τους από τον χθεσινό τελικό του μήκους, με τον Τεντόγλου να ανεβαίνει χαμογελαστός στο βάθρο.
Παρέλαβε το αργυρό, το οποίο είναι και το πρώτο μετάλλιο Ελληνα αθλητή στο μήκος ανδρών, σε μία τελετή που πραγματοποιήθηκε πριν αρχίσει το πρόγραμμα της 3ης ημέρας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Ορεγκον.
Δείτε την απονομή του μεταλλίου στον Μίλτο Τεντόγλου:
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους