Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Η Κέιτ Μος είναι το νέο «πρόσωπο» του οίκου Giorgio Armani
Η Κέιτ Μος είναι το νέο «πρόσωπο» του οίκου Giorgio Armani
Οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες με έμφαση στο θέμα της συλλογής Rhapsody in Blue
Το supermodel, Κέιτ Μος είναι το πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Giorgio Armani.
Η Βρετανίδα μοντέλο και επιχειρηματίας, Κέιτ Μος διαφημίζει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας του Armani και, παρά τα πολλά χρόνια της στον κόσμο της μόδας, είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τον ιταλικό οίκο σε διαφημιστική εκστρατεία.
Ο Armani σε δήλωση αναφέρει ότι «πρώτη φορά ερμηνεύει το στυλ Armani, με τη δυναμική, αισθησιακή, ελεύθερου πνεύματος παρουσία της. Η Kate Moss ξεχωρίζει ως γυναίκα ιδιαίτερης ομορφιάς, η προσωπικότητα και η ενέργεια της οποίας, την κάνουν να ξεχωρίζει από τις φευγαλέες τάσεις της στιγμής».
Το brand «επιστράτευσε» τους Mert Alas και Marcus Piggott, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον οίκο μόδας και στο παρελθόν.
Οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες με έμφαση στο θέμα της συλλογής Rhapsody in Blue (Ραψωδία σε Μπλε).
Τα μοντέλα, Daisuke Ueda και Thijs Stenneberg εμφανίζονται στη διαφημιστική καμπάνια με ρούχα της ανδρικής σειράς.
«Λατρεύω τη δημιουργική διαδικασία και συνεργάστηκα με κάποιους από τους φίλους που γνωρίζει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, οπότε περάσαμε πολύ ωραία» ανέφερε η Κέιτ Μος
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Η Βρετανίδα μοντέλο και επιχειρηματίας, Κέιτ Μος διαφημίζει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας του Armani και, παρά τα πολλά χρόνια της στον κόσμο της μόδας, είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τον ιταλικό οίκο σε διαφημιστική εκστρατεία.
Ο Armani σε δήλωση αναφέρει ότι «πρώτη φορά ερμηνεύει το στυλ Armani, με τη δυναμική, αισθησιακή, ελεύθερου πνεύματος παρουσία της. Η Kate Moss ξεχωρίζει ως γυναίκα ιδιαίτερης ομορφιάς, η προσωπικότητα και η ενέργεια της οποίας, την κάνουν να ξεχωρίζει από τις φευγαλέες τάσεις της στιγμής».
Το brand «επιστράτευσε» τους Mert Alas και Marcus Piggott, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον οίκο μόδας και στο παρελθόν.
Οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες με έμφαση στο θέμα της συλλογής Rhapsody in Blue (Ραψωδία σε Μπλε).
Τα μοντέλα, Daisuke Ueda και Thijs Stenneberg εμφανίζονται στη διαφημιστική καμπάνια με ρούχα της ανδρικής σειράς.
«Λατρεύω τη δημιουργική διαδικασία και συνεργάστηκα με κάποιους από τους φίλους που γνωρίζει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, οπότε περάσαμε πολύ ωραία» ανέφερε η Κέιτ Μος
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα