Οι διαφημίσεις στο Super Bowl, την πιο δημοφιλή αθλητική εκδήλωση στις ΗΠΑ, είναι η μεγάλη «πασαρέλα» για τις διαφημιστικές εταιρείες που φροντίζουν να παρουσιάσουν ό,τι καλύτερο και πιο πρωτότυπο.
Καμιά φορά, όμως, η απλότητα και οι αργοί ρυθμοί είναι η καλύτερη λύση.
Αυτόν τον δρόμο πήρε η Jeep που παρουσίασε ένα διαφημιστικό δύο λεπτών με τίτλο «Owner’s Manual» («Το Εγχειρίδιο του Ιδιοκτήτη») με πρωταγωνιστή τον Χάρισον Φορντ.
Σκηνοθέτης της ταινίας μικρού μήκους είναι ο Τζέιμς Μάριγκολντ, ο οποίος έχει υπογράψει την τελευταία ταινία της σειράς του Ιντιάνα Τζόουνς.
Η ταινία διακωμωδεί έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Jeep, την Ford που μοιράζεται το ίδιο επίθετο με τον ηθοποιό.
Σε μια σκηνή ένα Jeep Wrangler τρέχει μπροστά από ένα Ford Bronco και ο Φορντ ακούγεται να λέει: «Διάλεξε αυτό που σε κάνει ευτυχισμένο. Οι φίλοι μου, η οικογένειά μου, η δουλειά μου με κάνουν ευτυχισμένο. Αυτό το τζιπ με κάνει ευτυχισμένο... παρόλο που το όνομά μου είναι Φορντ».
Κλείσιμο
Και προσθέτει ότι «αυτό είναι το εγχειρίδιό μου. Βγείτε και γράψτε το δικό σας»
H εταιρεία, όπως αναφέρει το Hollywood Reporter, λέει ότι πρόθεσή της ήταν μια ταινία «που θα ξεχώριζε με τον ήσυχο χαρακτήρα της, εντελώς αντίθετη από αυτό που οι θεατές έχουν συνηθίσει να περιμένουν» από τις διαφημίσεις στο Super Bowl.
Προσθέτει η εταιρεία ότι «με τις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει η ζωή, οι άνθρωποι, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα, δεν έχουν το πλεονέκτημα ενός εγχειριδίου χρήσης που μπορεί να τους βοηθήσει να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις τους, οπότε τελικά επιλέγουν αυτό που τους κάνει ευτυχισμένους».
Από την πλευρά του ο Φορντ είπε ότι δέχτηκε να κάνει τη διαφήμιση λόγω του σεναρίου. «Είναι απλώς μια ήσυχη συζήτηση από κάποιον που μοιράζεται μια ιδέα. Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε», προσθέτει.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.