Ο Ρένος Χαραλαμπίδης μίλησε στην καριέρα του τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο, τη συμμετοχή του στην ταινία «Φτηνά Τσιγάρα» και την κριτική που δέχτηκε.
Ο ηθοποιός ήταν καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής «Δύο στις 10» το Σάββατο 15 Ιουνίου.
Ειδικότερα, ο Ρένος Χαραλαμπίδης εξομολογήθηκε: «Νομίζω πως είμαι από τους λίγους ηθοποιούς της γενιάς μου που πρώτα έγινα διάσημος από τον κινηματογράφο και μετά από την τηλεόραση. Τον πλήρωσα τον κινηματογράφο μάλιστα… κας και από την τσέπη μου. Κοιτάξτε, η ελευθερία κοστίζει Αν θέλω να είμαι ελεύθερος και να κάνω ότι θέλω, πρέπει να πληρώνω μόνος μου το ρίσκο. Δεν μπορεί δηλαδή να δίνει ο άλλος τα λεφτά του και να πάω εγώ όπως νομίζω».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d20gd33e4k0x)
Επίσης, μίλησε για τη γνωστή ταινία: «Τα "Φτηνά Τσιγάρα" ήταν μια ταινία που δεν περίμενα ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου γιατί ήρθε σαν μια χαριτωμένη αποτυχία και στη συνέχεια οι επόμενες γενιές, μέσα από το διαδίκτυο, είδαν κάτι που δεν βλέπαμε εμείς. Και φτάσαμε στο σημείο να ανέβει στην Εθνική Λυρική Σκηνή που ήταν μάλιστα η πρώτη φορά που έγινε μια ταινία στην Ελλάδα λυρικό θέατρο».
Ο Ρένος Χαραλαμπίδης εξήγησε ότι τότε ο κινηματογράφος δεν θεωρούνταν ποιοτικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα και ότι θεωρήθηκε ότι έκανε αρπαχτές. «Σήμερα μου έφυγε ο θυμός αλλά στην αρχή είχα θυμώσει γιατί ήταν κακές οι κριτικές, οι δημοσιογράφοι ήταν αδιάφοροι και μπλαζέ. Βέβαια, μετά που ωρίμασα και εγώ, βρήκα και γω μερικά λάθη στα "Φτηνά Τσιγάρα" στην επικοινωνία με τον κόσμο. Τους μπέρδεψα. Ήμουν από τη μια ένας μποέμ καλλιτέχνης που έκανε και τηλεόραση σε σίριαλ που εκείνη την εποχή δεν εκτιμούσαν, όπως το "Κάτι τρέχει με τους δίπλα"», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
«Εγώ βέβαια άρπαζα τα λεφτά και τα έβαζα στις ταινίες αλλά ο δημοσιογράφος που με έβλεπε, έλεγε "αυτός κάνει αρπαχτές στην τηλεόραση". Τότε που ήταν τα σίριαλ τρικάμερα, έλεγαν "Ρένο χαραμίζεις το ταλέντο σου σε φτηνή τηλεόραση". Πέρασε ο καιρός όμως και δικαιωθήκαμε, τότε δεν θεωρούταν καλλιτεχνικό επίτευγμα ενώ σήμερα θεωρείται».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.