Ghosted: Η νέα ταινία με τους Κρις Έβανς και Άνα ντε Άρμας ψηφίστηκε ως η «χειρότερη της χρονιάς»
Οι κριτικοί του Rotten Tomatoes δεν εντυπωσιάστηκαν καθόλου με το φιλμ
Η ταινία «Ghosted» του Apple TV+ έχει χαρακτηριστεί από τους κριτικούς του Rotten Tomatoes ως η «χειρότερη της χρονιάς».
Παρά το πρωταγωνιστικό ζευγάρι των Κρις Έβανς και Άνα ντε Άρμας, το ρομαντικό θρίλερ περιπέτειας έλαβε συντριπτικά αρνητικές κριτικές, με τους κριτικούς να επικρίνουν το σενάριο, τη χημεία και την έλλειψη πρωτοτυπίας.
Η πλοκή ακολουθεί τον Κόουλ (Έβανς) και τη Σέιντι (ντε Άρμας), οι οποίοι ερωτεύονται στο πρώτο τους ραντεβού. Όταν η Σέιντι εξαφανίζεται, ο Κόουλ ξεκινά να τη βρει και ανακαλύπτει ότι στην πραγματικότητα είναι πράκτορας των ειδικών δυνάμεων που έχει εμπλακεί σε μια επικίνδυνη συνωμοσία. Ωστόσο, οι κριτικοί σημείωσαν ότι η πλοκή δεν είναι πρωτότυπη και δεν υπάρχει η απαραίτητη σύνδεση μεταξύ των πρωταγωνιστών.
Δείτε το τρέιλερ
Η εξάρτηση της ταινίας από μεγάλα ονόματα, όπως ο Τρέισι Μόργκαν και η Λαβέρν Κοξ, έχει επίσης επικριθεί ότι δεν κατάφερε να αντισταθμίσει την έλλειψη χημείας μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών.
Κλείσιμο
Μεταξύ άλλων, η κριτική του Julian Roman για την ταινία στο Movieweb αναφέρει ότι η ταινία «δεν μπορεί να καταλάβει πώς να κάνει τους ξεχωριστά συμπαθείς πρωταγωνιστές της να λειτουργήσουν ως ζευγάρι».
Αν και είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς ακριβώς γιατί το ζευγάρι των Έβανς και ντε Άρμας απέτυχε να πετύχη στην οθόνη, το γεγονός ότι ο ρόλος της Σέιντι αναδιαμορφώθηκε όταν η Σκάρλετ Γιόχανσον αποσύρθηκε λόγω συγκρούσεων στον προγραμματισμό, μπορεί να συνέβαλε στην έλλειψη χημείας.
Όμως, πολλοί κριτικοί έγραψαν ότι «το σενάριο είναι ο κύριος ένοχος», καθώς αποτυγχάνει να λειτουργήσει είτε ως ρομαντική κωμωδία, είτε ως θρίλερ δράσης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.