Το «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» επέστρεψε και κέρδισε την αγάπη των τηλεθεατών καθώς έκλεισε την πρώτη εβδομάδα προβολής του στο OPEN με πρωτιά στα δυναμικά κοινά 18-54 με 21,1%.
Ζωντανά από τη Θεσσαλονίκη, ο Αντώνης Κανάκης μαζί με τους Γιάννη Σερβετά, Χρήστο Κιούση και Στάθη Παναγιωτόπουλο, χάρισαν απλόχερα χιούμορ και ενέργεια κερδίζοντας το τηλεοπτικό κοινό.
Κατά μέσο όρο 1.510.000 τηλεθεατές, παρακολούθησαν για έστω και ένα λεπτό το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ καθημερινά. Στους Άνδρες 18-54 ο μέσος όρος έφτασε το 26% και στις Γυναίκες 18-54 το 17,4%, σημειώνοντας και εκεί πρωτιές έναντι του ανταγωνισμού.
Το διαφορετικό «δελτίο ειδήσεων» του ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ έρχεται στις οθόνες ζωντανά, καθημερινά στις 20:00 στο OPEN.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.