Ναταλί Κάκκαβα: Όπως Μαίρη Συνατσάκη - Πριν άβαφη και αχτένιστη και μετά… μεταμορφωμένη, με make up και μπούκλες
Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Καλοκαίρι#Not» ακολούθησε το παράδειγμα της Μαίρης Συνατσάκη, αποδομώντας την αψεγάδιαστη εικόνα που αναπαράγεται στα social media
Mε δύο φωτογραφίες «πριν και μετά», δηλαδή πριν αφεθεί στα χέρια των μακιγιέρ και των κομμωτών και αφότου έχουν ολοκληρώσει τη «μεταμόρφωσή» της, η Ναταλί Κάκκαβα θέλησε να στείλει το δικό της μήνυμα προς τις followers της, για την αναπαραγωγή των άψογων (αλλά επεξεργασμένων) φωτογραφιών τους που κοινοποιούν συνεχώς στο instagram.
Στην ανάρτησή της που καταλήγει με τους στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου«Σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε» από το τραγούδι του Γιώργου Χατζηνάσιου που ερμήνευσε η Δήμητρα Γαλάνη, η παρουσιάστρια του OPEN, εξηγεί:
«Ε ναι λοιπόν... είναι ακριβώς το ίδιο πρόσωπο... Αριστερά εγώ, όπως ξυπνάω το πρωί και δεξιά όπως με μεταμορφώνουν τα μαγικά χέρια επαγγελματιών μακιγιέζ και κομμωτών στο @kalokairi_not Ένα μεγάλο μπράβο στη @mairiboo που μίλησε για την ευθύνη που έχουμε όσοι εκτιθέμεθα όσον αφορά στην αψεγάδιαστη εικόνα που θέλουμε να περνάμε προς τα έξω...Εγκλωβιζόμαστε σε μια διαρκή προσπάθεια να ωραιοποιήσουμε την εικόνα μας..
Γιατί? Μήπως δεν μας αρέσει ο πραγματικός εαυτός μας? Μήπως δεν θέλουμε να προβάλουμε την αλήθειά μας? Μήπως μας έχουν πείσει πως δεν θα ανεβάσουμε followers αν δεν προβάλουμε μια αψεγάδιαστη και χιλιορετουσαρισμένη φωτογραφία μας?
Το ερώτημα όμως είναι άλλο.. Αν δεν αρέσουμε εμείς πρώτα στον εαυτό μας..
Πώς περιμένουμε να αρέσουμε στους άλλους? Αν όλη μέρα ψάχνουμε την τέλεια λήψη και την τέλεια φωτογραφία, πώς νιώθουμε το βράδυ που κοιτάζουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη..
Λοιπόν κορίτσια μου αγαπήστε τις ατέλειες σας και όπως έλεγε η μεγάλη Δήμητρα Γαλάνη ..Σ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.