Πρόεδρος ΟΛΜΕ στο ΘΕΜΑ 104,6: «Έχεις χρήματα, θα διοριστείς» η λογική του σχεδίου Γαβρόγλου για τις προσλήψεις

gavro-new1

Διαφωνούμε με την εισαγωγή των ακαδημαϊκών κριτηρίων, το πλαφόν στην προϋπηρεσία και το μπόνους στα μεταπτυχιακά είπε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ

Τις διαφωνίες της ΟΛΜΕ με το σχέδιο Γαβρόγλου για 15.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών χωρίς διαγωνισμό και με διαφορετικά από ό,τι σήμερα κριτήρια εξήγησε στο ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Νικηφόρος Κωνσταντίνου.

Αφού αρχικά διευκρίνισε ότι η ΟΛΜΕ ζητά όλα αυτά χρόνια προσλήψεις καθώς «από το 2010 έχουν φύγει 21.000 καθηγητές και οι αναπληρωτές φτάνουν να καλύπτουν πάγιες και διαρκείς» εξήγησε ότι το πρώτο πρόβλημα που διαπιστώνει η ομοσπονδία είναι οι 4.500 προσλήψεις στην ειδική εκπαίδευση «χωρίς εξειδικεύσεις, αν, δηλαδή, θα είναι δάσκαλοι, καθηγητές, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό».

Παράλληλα ο κ. Κωνσταντίνου σημείωσε ότι «ο τρόπος τον οποίο έχει επιλέξει (σ.σ. ο κ. Γαβρόγλου) ανατρέπει τη διαδικασία προσλήψεων γενικής παιδείας γιατί βάζει στην επιλογή τα ακδημαϊκά κριτήρια και αατρέπει τους πίνακες των ανθρώπων τους οποίους εκμεταλλευτηκε το εκπαιδευτικό σύστημα καθώς έχουν υπηρετήσει 15-20 χρόνια στις εσχατιές της πατρίδας».

Ένα τρίτο πρόβλημα για την ΟΛΜΕ είναι ότι «βάζει πλαφόν στην προυπηρεσία και εμείς ζητάμε να αναγνωριστεί όλη η προϋπηρεσία».

Το τελευταίο ζήτημα που θέτει η ΟΛΜΕ είναι, όπως εξήγησε ο πρόεδρός της, ότι «ένα μεγάλο πρόβλημα στις επόμενες γενιές εκπαιδευτικών καθώς είναι σαν να τους λέει αν έχετε χρήματα κάντε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες. Κλείνει το μάτι σε όσους έχουν χρήματα και αυτό είναι αντίθετο στις επιταγές ισότητας του συντάγματος. Είναι σαν να λέει "έχεις χρήματα, θα διοριστείς».

ΣΧΟΛΙΑ (33)

Εva

Oσοι εχουν χρηματα φυσικα και διοριζονται. Παρε τοσα για το κομμα (ταχαμ ταχαμ) και διορισε το παιδι.

Φριχτή αλήθεια!

Μόνο τα μεταπτυχιακά που έχουν κάποια σχέση θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ’ όψιν! Η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο κριτήριο , αλλά το Συριζιστάν , θολώνει τα νερά για να προσλάβει τα ρουσφέτια! Τι κάθεστε και μαλώνετε σ’ ένα κράτος που ο φραπεδοκαφενοπρέφας κομματόσκυλο , ελέγχει τον επιστήμονα ! Άντε σοβαρευτείτε πια όλοι σας !

ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΕΝΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ (ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ) ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΕΙΔΑΜΕ ΧΑΙΡΙ.30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΝΤΑΔΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ Β.ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΚΑΝΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΣ ΜΗ ΤΗ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.

Ξέρετε πόσα σουργελα κανουν μεταπτυχιακά

είτε για να καβατζώσουν μια θέση στο δημόσιο είτε ακόμα και να καβατζώσουν μια θέση διευθυντή! Σούργελα που αν τους δώσεις να διαβάσουν μια εγκύκλιο και να σου την εξηγήσουν, σου έρχεται να πάρεις φόρα να βαράς το κεφάλι σου στο τοίχο! Μεταπτυχιακά της αναξιοκρατίας, εξ αποστάσεως, που τα συγγράφουν ακόμα και κατ' επάγγελμα άλλοι για λογαριασμό των βλίτων! Όταν αυτά τα σούργελα, εμπλέκονται και στην εκπαίδευση, οι προκαλούνται αλυσιδωτές αντιδράσεις! Η μόνη λύση είναι η συνεχής αξιολόγηση τόσο του έργου του εκπαιδευτικού όσο και του μαθησιακού επιπέδου των μαθητών του. Μόνο έτσι θα περιοριστεί το φαινόμενο και θα στρωθούν όλοι στο διάβασμα! Η διδασκαλεία είναι λειτούργημα, θέλει μεράκι και γνώσεις. Μόνο έτσι οι δάσκαλοι και καθηγητές θα αναλάβουν τις ευθύνες τους για το επίπεδο μόρφωση της κοινωνίας, η οποία δεν αποτελείται απο τίποτε άλλο παρά απο μαθητές τους!

@

Αξιολόγηση ή "αξιολόγηση" ;; Εν Ελλάδι ζούμε , σε χώρα παροχής υπηρεσιών και "υπηρεσιών" μετά τεχνολογικής υστέρησης και καθυστέρησης και με διαλυμένη κάθε παραγωγή . Ετσι κάθε αξιολόγηση μετατρέπεται αυτομάτως και νομοτελειακώς σε "αξιολόγηση" δηλαδή σε επιθεωρητισμό όπως εκείνο κατά την περίοδο του μετεμφυλιακού κράτους όπου ο επιθεωρητής αφέντης είχε κάθε εξουσία πάνω στον επιτηρούμενο . Πολλά και αισχρά τα φαινόμενα εκείνης της περιόδου ιδιαιτέρως στον κλάδο των εκπαιδευτικών . Αυτά τελείωσαν ανεπιστρεπτί και ας το καταλάβουν τόσο οι περί τον Κούλη όσο και οι περί τον Τσίπρα ή όποιον άλλον . ΥΓ1. Και τους αξιολογητές , ποιοί θα τους αξιολογούν;; ΥΓ2 Οσα αναφέρω ενισχύονται από το γεγονός χορηγήσεων μεταπτυχιακών της συμφοράς ....

καραγκιοζιλικια

βιομηχανία μεταπτυχιακών κ σεμιναρίων κάνουν.....10000 το μεταπτυχιακό ειδ αγωγ, 6000 το απλό από ανοιχτό πανεπιστήμιο, 1000 το σεμινάριο.....άνθρωποι που δωσαν σε εξετάσεις ασεπ απαξιώνονται υπέρ πλούσιων μεταπτυχιακό-φετιχιστών....

Κυριε Προεδρε της ΟΛΜΕ

..αυτά συμβαινουν όταν ο διορισμος είναι το ζητουμενο στην Παιδεια, και ο διορισμος είναι στα χερια ενός Υπουργου παντοδυναμου στα θεματα Παιδειας, οποιος και αν είναι αυτος που εχει την καρεκλα σημερα αυριο κλπ. Παρα τα μνημονια ουτε μιση μεταρυθμιση δεν εχει γινει στον χωρο της εκπαιδευσης. Ο διορισμος 15000 ατομων εχει να κανει με το κεντρο της Παιδειας που είναι το Υπουργειο. Καμια σκεψη αν χρειαζονται, αν μπορουν να γινουν ετσι ωστε να καλυφθουν πραγματικα κενα, και όχι να προσφερθουν εικονικες θεσεις εργασιας, χωρις να είναι ένα μερος ενός σχεδιου αναγεννησης της Εκπαιδευσης , απο το παλιο στο καινουργιο, από τους προηγουμενους στους σημερινους. Όλα στο κρατος, το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, οχι στις τοπικες κοινωνιες όχι σε δομες που να ξερουν τοι γινεται και τι χρειαζεται να αλλαξει η όχι, όχι σε ανθρώπους κοντα στα παιδια και στις ανάγκες για ΠΑΙΔΕΙΑ και εκπαιδευση. Απλα ανακινωνουμε 15000 διορισμούς που λιγη σχεση εχει η ανακοινωνση με την Παιδεια, αλλα με τις επερχόμενες εκλογες. Να τελειώνουμε με τους διορισμούς, να αλλαξουμε τον τροπο που εκπαιδευουμε σαν κοινωνια, να πουμε όχι σε εναν παντοδυναμο Υπουργο, να γινει αποκεντρωση. Να αρχισουμε να μιλαμε μεταξυ μας για το τι Παιδεια θελουμε σε τοπικο και Ελλαδικο επιπεδο, τι θα πει διορισμος και μονιμοτητα στα σχολεια ( στο σχολειο που πανε τα παιδια μου υπαρχουν δάσκαλοι που θα επρεπε να είναι στην συνταξη, σερνονται μεσα στην ταξη), και πως θα αλαξουμε τη συστημα , να το αποκεντρώσουμε, να φυγει η παντοδυναμια κάθε Υπουργου, και να δουμε πως θα παμε μπροστα. Κοιταζω πισω δεκαετιες ιστορικα, και τιποτε ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ, ουτε με τους προηγουμενους ουτε με αυτους, και μαλιστα με τους σημερινους το παντοδυναμο κεντρικο Υπουργειο που εποπτευει την Παιδεια, ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ το σκληροπυρηνικο αυτό ακαμπτο και παμπαλαιο συστημα, διορισμων, προσδιορισμου εξετασεων και υλης, να παμε σε ένα συστημα οπου κεντρο είναι ο μαθητης το παιδι, και όχι το βολεμα μιας ομαδας της κοινωνιας μεσω διορισμων κλπ. Σορρυ για τα ορθογραφικα, ελπιζω να μην είναι τοσο πρόβλημα, από το ιδιο συστημα βγηκα και εγω, εδώ και παρα πολλα χρονια….δυστυχως.

Μάρθα

Ο μακαρίτης ο πατέρας μου υποστήριζε ότι τελείωσε το Πανεπιστήμιο της Ζωής, το οποίο ήταν ανώτερο όλων. Μάλλον αυτής της νοοτροπίας είναι και η ΟΛΜΕ. Βέβαια εκείνος ξοδεύτηκε για να σπουδάσει τα παιδιά του. Η ΟΛΜΕ ούτε κι αυτό το άλμα δεν μπόρεσε να κάνει. Έμεινε εκεί, στην ιδεολογία του Πανεπιστημίου της Ζωής.

Ο πατερας σου δεν ήξερε για την φαμπρικα

των μεταπτυχιακών. Ο κάθε ασχετος πληρώνει και παιρνει πτυχίο.

Πόσο ΠΑΣΟΚ;

Οι μεν δεν θέλουν αναγνώριση ΜΠΣ, PhD κι οι δε δεν θέλουν εξετάσεις. Ρε πάτε καλά που θέλετε και διορισμούς σε χώρα με συνεχώς μειούμενους μαθητές; ΛΑΜΟΓΙΑ

ΤΑΚΗς

Ζουμε σε μια χωρα, οπου οι καθηγητες ειναι περισσοτεροι απο τους μαθητες. Οι γιατροι ειναι περισσοτεροι απο τους ασθενεις. Οι αστυνομικοι περισσοτεροι απο τους κλεφτες και παει λεγοντας. Αγαπητοι αδιοριστοι καθηγητες,, αλλαξτε επαγγελματικο προσανατολισμο. Μισθοι για τους οποιους δεν υπαρχουν οι ποροι να πληρωθουν ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ. Απο τη στιγμη που οι μαθητες μειωνονται συνεχως πού ακριβως περιμενετε να διοριστειτε. Υπαρχει και η λυση της ΕΕ, μπορειτε να διοριστειτε σε οποιαδηποτε χωρα της ,αρκει να περασετε απο διαγωνισμο και να γνωριζετε τη γλωσσα.

@

Ετσι ειναι οπως τα λες. Θα πανε οι φιλολογοι και οι μαθηματικοι να διδαξουν στην ... ειδικη αγωγη! Ψηφοφορος κουλη υποθετω;

ΧΥΖ

Τι ανοησίες γράφεις ρε Τάκη? Σήμερα, μετά από 8 χρόνια χωρίς προσλήψεις, από το δημόσιο λείπουν Αστυνομικοί, Καθηγητές, Γιατροί, Νοσηλευτικό προσωπικό, οδηγοί και εργάτες καθαριότητας στους Δήμους κτλ. Εχεις απαφή με την πραγματικότητα? Στα Νοσοκομεία έχουμε μηχανήματα και δεν έχουμε γιατρούς και ειδικό προσωπικό να τα δουλέψει με αποτέλεσμα να έχουμε 100 θέσεις αυξημένης φροντίδας εκτός λειτουργίας. Τα Αστυνομικά τμήματα δουλεύουν με την μισή τους δύναμη. Στα Σχολεία έχουν συνταξιοδοτηθεί 40.000 Καθηγητές - Δάσκαλοι τα τελευταία 8 χρόνια και γίνονται μπαλώματε με αναπληρωτές οι οποίοι δεν επαρκούν με αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα να υπάρχουν χιλιάδες σχολεία στην Ελλάδα χωρίς Καθηγητές. Στους ΟΤΑ δεν υπάρχουν οδηγοί να οδηγήσουν τα φορτηγά-εκσκαφείς-ασθενοφόρα και τα σε πολλές περιπτώσεις αναλαμβάνει την ευθύνη να τα οδηγήσει ο Δήμαρχος ή οι αντιδήμαρχοι. Τι ΑΝΟΗΣΙΕΣ γράφεις???

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

samos543

Τι δήλωσε στο protothema.gr o δήμαρχος του νησιού, Χριστόδουλος Σεβαστάκης - Πολλοί τουρίστες επέστρεψαν στα ξενοδοχεία τους - Κόπασαν οι άνεμοι, διευκολύνοντας το έργο των πυροσβεστών

dites_main_2

Το πρωί της Κυριακής θα επιχειρήσει η Ομάδα Ειδικών Καταδύσεων της Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών του Λιμενικού - Οι δύο αλλοδαποί δύτες είναι εγκλωβισμένοι σε υποθαλάσσιο σπήλαιο βάθους 50 μέτρων στο Σώκαστρο Καρπάθου

16
samos_main3

Η φωτιά καίει σε δύσκολο σημείο, μέσα σε τουριστική περιοχή στο Πυθαγόρειο, με διάσπαρτες εστίες - Πέντε ξενοδοχεία και σπίτια εκκενώθηκαν άμεσα για προληπτικούς λόγους - Τεράστια η κινητοποίηση των αρχών - Πάνω από 70 άτομα απεγκλώβισε το λιμενικό από τις παραλίες - Φωτιά και στα Κύθηρα

38