Οι ταξιτζήδες σπάνε οχήματα Uber και ο Λυμπερόπουλος απειλεί: Θα το κάνω «Κούγκι»

Ο πρόεδρος του συνδικαλιστικού Σωματείου των ταξί απειλεί με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μέσα στο καλοκαίρι αν δεν γίνουν έλεγχοι - Οδηγοί επιτέθηκαν σε συναδέλφους τους που δεν απεργούν και έσπασαν οχήματα της Uber 

Επεισόδια σημειώθηκαν στη συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί
, τόσο έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ
στη οδό Μάρνης στο κέντρο της Αθήνας, όσο και έξω από το υπουργείο Οικονομικών στην οδό Νίκης, όπου κατέληξε η πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν.

Οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποιούν σήμερα στάση εργασίας από τις 8:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.

Απειλές Λυμπερόπουλου: Aν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν «Κούγκι» τον τουρισμό το καλοκαίρι



Ένταση δημιουργήθηκε νωρίτερα το πρωί επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου αφού οι απεργοί οδηγοί σταματούσαν όσους συναδέλφους τους δουλεύουν, αποδοκιμάζοντας τους έντονα που δεν συμμετέχουν στη σημερινή στάση εργασίας.

Λίγο πριν τις 11:00, από την περιοχή πέρασε ένα όχημα της UBER. Όταν έγινε αντιληπτό, ο οδηγός αποδοκιμάστηκε, με τους συγκεντρωμένους να χτυπούν το αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε λίγο αργότερα, όταν η πορεία των οδηγών έφτανε στο Σύνταγμα. Διαδηλωτές αντιλήφθηκαν οχήματα της Uber, στα οποία και επιτέθηκαν, προκαλώντας τους υλικές ζημιές. 

Εκπρόσωποι των οδηγών ταξί συναντήθηκαν με τους συνεργάτες του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου. Τους διαβεβαίωσαν ότι σύντομα θα συναντηθούν με τον κ. Τσακαλώτο και τον κ. Χουλιαράκη και ακόμη ότι το νομοσχέδιο έχει υπογράφει και από το υπουργείο Οικονομικών παρά τις πιέσεις και τις δυσκολίες που προέβαλε η Τρόικα

Ωστόσο όπως είπε ο  πρόεδρος του συνδικαλιστικού Σωματείου των ταξί, Θάνος Λυμπερόπουλος, αν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν «Κούγκι» τον τουρισμό το καλοκαίρι.

Οδηγοί ταξί προπηλακίζουν οδηγό της Uber 


Ουσιαστικά οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν «για την υποκλοπή έργου από την Uber, για όλους αυτούς που φρέναραν μέχρι σήμερα το νομοσχέδιο, καθώς και για κάθε καινοτομία - πλατφόρμα που κλέβει τον ταξιτζή και την χώρα μας».







Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση: 

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Επιλέξαμε και ακολουθήσαμε κάθε νόμιμο τρόπο για να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας και το μεταφορικό έργο που μας αναλογεί. Προσφύγαμε στην Ελληνική δικαιοσύνη, καταθέσαμε μηνύσεις και αγωγές. Ζητήσαμε από τις ελεγκτικές αρχές να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους για τον εντοπισμό των παράνομων ΙΧ. Προκαλέσαμε την IRU (Παγκόσμιος Οργανισμός Μεταφορών) να αλλάξει την τακτική της και συμμετείχαμε ενεργά στο να πειστούν οι Ευρωπαϊκές Αρχές (Ε.Ε., Ευρωπαϊκό Δικαστήριο) για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται το ταξί σε όλη την Ευρώπη. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι πλέον ένα εργαλείο για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση, για κάθε δημόσια αρχή που επιζητά την δικαιοσύνη στην οικονομία και τη νομιμότητα σε κάθε επιχειρηματική ή εμπορική δραστηριότητα, σε κάθε κομμάτι της αγοράς.

Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών ήξερε από την αρχή ότι ο κλάδος των ταξί έχει απόλυτο δίκιο όταν φωνάζει, για ωμή υποκλοπή έργου. Πριν από την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όμως, κάθε προσπάθεια να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί.

Τόσο ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

Δεν υπάρχει ταξιτζής, που να μην πνίγετε από οργή και αγανάκτηση. Δεν υπάρχει ταξιτζής που να μην θέλει πίσω το κλεμμένο μεταφορικό έργο. Δεν υπάρχει ταξιτζής που θα μείνει με σταυρωμένα χέρια όταν αισθανθεί ότι του κλέβουν τη ζωή του. Το πιο εύκολο για την διοίκηση του ΣΑΤΑ ήταν να επιλέξει το ρόλο του ήρωα και να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης με απρόβλεπτες όμως συνέπειες και για τον κάθε συνάδελφό χωριστά και για τον κλάδο γενικότερα. Τότε θα ήμασταν αρεστοί σε όλους. Προτιμήσαμε όμως την υπεύθυνη στάση και την λύση του προβλήματος μέσα από το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη Βουλή. Και την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με εταιρείες και πλατφόρμες που με πρόσχημα την καινοτομία κλέβουν τον ιδρώτα μας και υπονομεύουν το μέλλον μας.

Υπάρχουν πράγματα που λέγονται, αλλά δεν γίνονται. Και πράγματα που γίνονται, αλλά δεν λέγονται. Σαφώς επιλέξαμε το δεύτερο. 

Σε κάθε συνάδελφο που οδηγείται από δυσπιστία ή εμπάθεια προς τη διοίκηση του ΣΑΤΑ, του λέμε ξεκάθαρα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός. Είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι, στην ίδια πλευρά. Πολεμάμε όλοι τον ίδιο εχθρό. Χώρος και χρόνος για εσωτερικές διαμάχες δεν υπάρχει.

Δείτε βίντεο: Ένταση στη συγκέντρωση οδηγών ταξί στο κέντρο της Αθήνας - Έσπασαν αυτοκίνητα της Uber


ΣΧΟΛΙΑ (329)

Rick Deckard

Έχω 3 χρονια που γύρισα Αμερική και χρησιμοποιώ τα Uber/Lyft καθημερινά. Χρεώνουν $1 k κάτι ψιλά για κάθε 1.6 km, ξέρεις σε πόση ώρα θα φτάσουν k ποσο θα σου κοστίσει να πας στον προορισμό σου και με το παραμικρό παράπονο σου δίνουν πίσω τα λεφτά σου και σου δίνουν και πίστωση. Αν συγκρίνει κανεις αυτό το service με τους ψευτόμαγκες ταρίφες τις Ελλάδας πιστεύω τα λόγια είναι περιττά, ελπίζω να τους κλείσει όλους το Uber

Giorgos

Και αφου ολα ειναι τελεια στο αμερικα γιατι γυρισες ρε αδελφε?

@19:56

Γιατί είναι όλα τέλεια. Δε γύρισε ΑΠΟ Αμέρικα, γύρισε ΣΤΟ Αμέρικα.

Δυστηχως

Για οσους απο εσας δεν γνωριζουν το ευρωπαικο δικαστηριο επιβαλει στην uber να γινει εταιρεια ταξι με επαγγελματιες οδηγους κτλ. Αλλιως εκτος σε λιγους μηνες. Καλο θα ητανε να υπηρχε τροπος οι δικοι μαςταριφες με καποια νομοθεσια πιο αυστηρη να ελεγχονται για να φτασουν καποιαστιγμη να λειτουργουν οπως οι βορειοευρωπαιοι.

Ταρίφες

Σταματήστε να λέτε βλακείες και να προσπαθείτε να προκαταβάλετε το κόσμο. Νομιμότατα είναι και το beat και το uber, και πληρώνουν τα πάντα, φόρους, ασφαλιστικές εισφορές κτλ και μάλιστα αποφέρουν πολύ περισσότερα έσοδα στο κράτος από εσας τα λαμόγια που φοροδιαφεύγετε. Απλά θέλετε να κλείσετε το επάγγελμα για να κρατάτε πάνω τις τιμές και να ληστεύετε το κοσμάκη σα γνήσια συντεχνία που είστε. ΚΑΤΩ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ ΡΕ!

Το ποιο γλοιώδες επαγγελμα

Ούτε για λύπηση να μην έχετε τους κιτρινιάρηδες. Αηδιαστική ράτσα, έχω δει τα χειρότερα σε ταρίφες.

Νίκος κατσουλης

Αν οι ταριφες όπως λένε κάποιοι λειτουργούν σαν γκανγκστερ. Μετακινηθειτε με την Uber....Mονο που σε αυτή την περίπτωση έχετε περισσότερες πιθανότητες να πέσετε σε πραγματικούς γκάνγκστερ γιατί δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι ο καθε μη επαγγελματιας οδηγός έχει λευκό ποινικό μητρώο η έχει περάσει από γιατρό και ψυχίατρο.

ΜΑΡΙΑΠ

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΓΚΑΝΓΚΣΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΡΣΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΟΚΑΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΑΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ Ξ ΓΛΩΣΣΩΝ.ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΖΩ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΝΗΣΙ ΦΥΣΚΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΑΓΝΟΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΚΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΑΔΗΣΟΥΝ. ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥΡΣΙΤΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΤΩΝ ΤΑΡΙΦΩΝ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΜΕ.

Στο καλο ταριφες

Προσφατη εμπειρια μου ηταν στην Θεσσαλονικη, Ψαχνω ταξι λιγο μετα τα μεσανυχτα διοτι ειχαν σταματησει τα μεσα μεταφορας. Βρισκω ενα σταματαει με ρωταει που παω ( τον συμφερε) και μπαινω μεσα. Στο δρομο Βρισκει αλλες δυο κοπελες τις ρωταει που πανε και ηταν καπου που βολευε τον ταριφα με την κουρσα μου , μου λεει - να τις παρουμε κριμα ειναι το βραδυ για τις κοπελες. Ωραια λεω ας τις παρουμε. Φτανουμε σε ενα σημειο και ενω ξερω που πρεπει να στριψει μου λεει - να σε αφησω εδω γιατι ειναι δυσκολο να γυρισω μετα πισω να αφησω τις κοπελες εκει που θελουν και πρεπει να κανω τον κυκλο. Του λεω - δεν προκειται και να με αφησεις κατω γιατι δεν θελω να περπαταω βραδιατικα. Αυτος στραβωσε και μου λεει - ελα διπλα ειναι , νεο παιδι περπατα λιγο- Ωραια του λεω ποσο ειναι ? - 8ευρω - Παρε 5 ευρω επειδη με αφηνεις εδω και κανεις και 2πλη Κουρσα αλλιως φωναζω αστυνομια. Τα παιρνει χωρις να πει κουβεντα και φευγει ουτε καληνυχτα. Υπαρχουν χιλιααδες τετοια παραδειγματα με τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ταριφες !! ( εδω να πω οτι υπαρχουν και καλοι για να μην τους βαζουμε ολους στο ιδιο τσουβαλοι , αλλα ειναι ελαχιστοι)

Ελλαδισταν

Πιο πολλα σχολια για ταξι uber και την διαμαχη τους παρα για ελληνοτουρκικα σκοπιανο κτλ. Τελεικα το μεγαλυτερο προσον μας σαν λαος ειναι η εμπαθεια και η ζηλια.

Ταρίφας

Οι ανώμαλοι Ουμπεραδες που βιάζουν τουρίστριες δε θα στεριώσουν στην Ελλάδα. Δεν έχετε δει τίποτα ακόμα. Όταν ξεσηκωθούμε θα τρέχουν οι ουμπεραδες και οι καρμοιρηδες πελάτες τους να σωθούν.

k

ανοίξτε το επάγγελμα άμεσα

Ναι καλα...

Ολοι αυτοι οι Νεαντερταλ το μονο που θα καταφέρουν ειναι απλως να καθυστερησουν λιγο την Εξέλιξη. Η πορεία του κλάδου και της μετακίνησης γενικότερα ειναι προδιαγεγραμμένη. ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ με αυτοκινουμενα οχήματα! Ολοι τουτοι ειναι είδη προς εξαφάνιση που εφτασαν εκει που εφτασαν (με τους πελατες τους να τους αποτελουν οι ηλικιωμενοι που δεν εχουν προσβαση στην τεχνολογια) με αποκλειστικα δικη τους ευθυνη. Οταν στις "καλες" εποχες του προστατευτισμου σε ολους τους κλαδους, εκλεβαν ασυστολα, ηταν καλα. Τελος παντων. Οπως τωρα εχω να παρω απλο ταξι πανω απο 5 χρονια (μονο Ταξιμπιτ), ετσι σε λιγα χρονακια (πολυ πιο κοντα απο οσο νομιζουν) θα σηκωνω το κινητο και θα μου ερχεται το αυτοκινούμενο να με πηγαινει εκει που θέλω. Δουλειες δεν θα χαθουν, απλα θα μετακινηθουν στην τεχνολογια και τη συντηρηση των μηχανων. Καλο θα ηταν να αρχισουν και οι ιδιοι να επενδυουν. Στο μεταξυ ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ πανε καποιοι να επιβάλουν τη θεληση τους στο πως θα ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΓΩ τον τροπο που θα μετακινηθω ειναι ερωτημα που αναγεται στη σφαίρα της αριστερής, συριζαίϊκης, θολοκουλτούρας! Βαδιζουμε σε μια Ευρωπη ελευθερη (και οικονομικα) και τεχνολογικα ανεπτυγμενη (εκτος αν μας την πεσουν οι Τουρκοι απο διπλα) και "συνδικατα" τετοιου ειδους ή "συντεχνίες" που αλλωνιζανε οπως γούσταραν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ την παραμικρη εξουσιοδότηση απο τους πολίτες για να αποφασίζουν για αυτους και η δυναμη που είχαν θα μειώνεται συνεχώς...αν τα πράγματα πανε φυσιολογικά!

ak47

νομιζω πως δεν χρειαζεται να προσθεσει κανεις τιποτα σε ολα οσα εγραψες οπως και πολλοι αλλοι ..

Χρήστος C

Αυτή η Μαφία των μεταφορών που έχουμε από το 1936 νομίζω (όταν σταμάτησαν να δίνονται ελεύθερα άδειες φορτηγών), πρέπει να εκλείψει. Πώς οι άδειες καφενείων, καφετεριών, φαγάδικων, super market κλπ δίνονται ελεύθερα και ανοίγουν το ένα μαγαζί δίπλα στο άλλο, ενώ οι άδειες ταξί, φορτηγών, βυτιοφόρων και κτελ είναι επτασφράγιστες;;;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

iereis

«Κόκκινη γραμμή» για την Εκκλησία της Ελλάδος αποτελεί η κατοχύρωση των περίπου 9000 κληρικών και εκκλησιαστικών υπαλλήλων και η αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας 

astynomia_main01

«Το μόνο που μένει είναι να μετονομαστεί το υπ. Προστασίας του Πολίτη, σε υπ. Αυτοπροστασίας του Πολίτη» σχολίαζει ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών - Η Παπακώστα ζητά από τους αστυνομικούς να... προσέχουν τον εαυτό τους