Ένταση στην συγκέντρωση των ταξιτζήδων: Έσπασαν αυτοκίνητα της Uber

Επεισόδια και με οδηγούς ταξί που δεν συμμετείχαν στην στάση εργασίας - Απειλές Λυμπερόπουλου: Aν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν «Κούγκι» τον τουρισμό το καλοκαίρι

Επεισόδια σημειώθηκαν στην συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί, τόσο έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ στη οδό Μάρνης στο κέντρο της Αθήνας, όσο και έξω από το υπουργείο Οικονομικών στην οδό Νίκης, όπου κατέληξε η πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν.

Οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποιούν σήμερα στάση  εργασίας από τις 8:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.

Ένταση δημιουργήθηκε νωρίτερα το πρωί επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου αφού οι απεργοί οδηγοί σταματούσαν όσους συναδέλφους τους δουλεύουν, αποδοκιμάζοντας τους έντονα που δεν συμμετέχουν στην σημερινή στάση εργασίας.

Λίγο πριν τις 11:00, από την περιοχή πέρασε ένα όχημα της UBER. Όταν έγινε αντιληπτό, ο οδηγός αποδοκιμάστηκε, με τους συγκεντρωμένους να χτυπούν το αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε λίγο αργότερα, όταν η πορεία των οδηγών έφτανε στο Σύνταγμα. Διαδηλωτές αντιλήφθηκαν οχήματα της Uber, στα οποία και επιτέθηκαν, προκαλώντας τους υλικές ζημιές. 







Εκπρόσωποι των οδηγών ταξί συναντήθηκαν με τους συνεργάτες του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου. Τους διαβεβαίωσαν ότι σύντομα θα συναντηθούν με τον κ. Τσακαλώτο και τον κ. Χουλιαράκη και ακόμη ότι το νομοσχέδιο έχει υπογράφει και από το υπουργείο Οικονομικών παρά τις πιέσεις και τις δυσκολίες που προέβαλλε η Τρόικα. 

Ωστόσο όπως είπε ο κ. Λυμπερόπουλος αν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν Κούγκι τον τουρισμό το καλοκαίρι.

Ουσιαστικά οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν «για την υποκλοπή έργου από την Uber, για όλους αυτούς που φρέναραν μέχρι σήμερα το νομοσχέδιο, καθώς και για κάθε καινοτομία - πλατφόρμα που κλέβει τον ταξιτζή και την χώρα μας».







Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση: 

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Επιλέξαμε και ακολουθήσαμε κάθε νόμιμο τρόπο για να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας και το μεταφορικό έργο που μας αναλογεί. Προσφύγαμε στην Ελληνική δικαιοσύνη, καταθέσαμε μηνύσεις και αγωγές. Ζητήσαμε από τις ελεγκτικές αρχές να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους για τον εντοπισμό των παράνομων ΙΧ. Προκαλέσαμε την IRU (Παγκόσμιος Οργανισμός Μεταφορών) να αλλάξει την τακτική της και συμμετείχαμε ενεργά στο να πειστούν οι Ευρωπαϊκές Αρχές (Ε.Ε., Ευρωπαϊκό Δικαστήριο) για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται το ταξί σε όλη την Ευρώπη. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι πλέον ένα εργαλείο για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση, για κάθε δημόσια αρχή που επιζητά την δικαιοσύνη στην οικονομία και τη νομιμότητα σε κάθε επιχειρηματική ή εμπορική δραστηριότητα, σε κάθε κομμάτι της αγοράς.

Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών ήξερε από την αρχή ότι ο κλάδος των ταξί έχει απόλυτο δίκιο όταν φωνάζει, για ωμή υποκλοπή έργου. Πριν από την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όμως, κάθε προσπάθεια να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί.

Τόσο ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

Δεν υπάρχει ταξιτζής, που να μην πνίγετε από οργή και αγανάκτηση. Δεν υπάρχει ταξιτζής που να μην θέλει πίσω το κλεμμένο μεταφορικό έργο. Δεν υπάρχει ταξιτζής που θα μείνει με σταυρωμένα χέρια όταν αισθανθεί ότι του κλέβουν τη ζωή του. Το πιο εύκολο για την διοίκηση του ΣΑΤΑ ήταν να επιλέξει το ρόλο του ήρωα και να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης με απρόβλεπτες όμως συνέπειες και για τον κάθε συνάδελφό χωριστά και για τον κλάδο γενικότερα. Τότε θα ήμασταν αρεστοί σε όλους. Προτιμήσαμε όμως την υπεύθυνη στάση και την λύση του προβλήματος μέσα από το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη Βουλή. Και την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με εταιρείες και πλατφόρμες που με πρόσχημα την καινοτομία κλέβουν τον ιδρώτα μας και υπονομεύουν το μέλλον μας.

Υπάρχουν πράγματα που λέγονται, αλλά δεν γίνονται. Και πράγματα που γίνονται, αλλά δεν λέγονται. Σαφώς επιλέξαμε το δεύτερο. 

Σε κάθε συνάδελφο που οδηγείται από δυσπιστία ή εμπάθεια προς τη διοίκηση του ΣΑΤΑ, του λέμε ξεκάθαρα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός. Είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι, στην ίδια πλευρά. Πολεμάμε όλοι τον ίδιο εχθρό. Χώρος και χρόνος για εσωτερικές διαμάχες δεν υπάρχει.

Δείτε τι ειπώθηκε από τους οδηγούς ταξί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας 













ΣΧΟΛΙΑ (166)

tasos

Θεωρώ λάθος τη κινητοποίηση των επαγγελματιών οδηγών. Δεν υπάρχει λόγος για όλο αυτό. Μα είναι δυνατόν να μη μπορούν να κατανοήσουν το θετικό από όλο αυτό που γίνεται με την uber, Η uber είναι μια εταιρία πολυεθνική με μια ομάδα καταρτισμένων οικονομικών συμβούλων όπου κρίνοντας από τη σύντομη πορεία της, τείνει να γίνει εταιρία - γίγαντας. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν βρήκαν κάποια κενή θέση στην ελληνική αγορά του κλάδου, μια θέση που δημιουργήθηκε από τον ανταγωνισμό, κάτι που ο ανταγωνισμός δεν προσφέρει καλά η καθόλου στον καταναλωτή και φυσικά τον εκμεταλλεύτηκαν. Η σωστή πορεία που θα πρέπε να ακολουθήσει ο ανταγωνισμός της uber και της κάθε uber, δηλαδή οι οδηγοί ταξί, είναι να βρούνε τι δεν έκαναν καλά μέχρι τώρα, αυτοκριτική - πολύ σημαντικό, τι προσφέρει στον καταναλωτή η uber που δεν το προσφέρουν αυτοί και να το κάνουν ή ακόμα και να το βελτιώσουν σε σχέση με την uber. Το θετικό που είπα και πιο πρίν είναι ότι ο κλάδος των ταξί έχει ένα πλεονέκτημα, ένα προβάδισμα ας πούμε, είναι ευρύτατα γνωστοί στο καταναλωτικό κοινό. Δεν χρειάζονται διαφήμιση, δεν υπάρχει κόστος διαφήμισης και μάρκετινγκ, δεν υπάρχει άνθρωπος σε ολόκληρη τη χώρα που να μη μπορεί να ξεχωρίσει πώς είναι ένα ταξί και δεύτερον έχουν το μέγιστο πλεονέκτημα της εδραίωσης σε σχέση με τον ανταγωνισμό που είναι μια νέα εταιρία που προσπαθεί να εδραιωθεί. Τα πράγματα είναι απλά, χρειάζεται επιμονή, υπομονή και στόχοι, με κινητοποιήσεις δε γίνεται τίποτα. Δε μπορεί να λυθεί αυτό με απεργίες και το χειρότερο είναι ότι χάνουν χρόνο και χρήμα.

mono uber

Θυμάμαι επί χρόνια όταν σχόλαγα τα καλοκαίρια απο την δουλειά μου το μεσημέρι με 40 βαθμούς, και δεν μπορούσα να οδηγήσω λόγω προβλήματος στα μάτια μου ότι όλοι αυτοί οι κατσικο-sexuals οδηγοί ταξί δεν με έβαζε κανείς στο αμάξι τους επειδή έμενα σε κοντινή απόσταση απο την εργασία μου και "στραβώνανε" ότι δεν τους συμφέρει η διαδρομή και δεν δεχότανε κανείς την κούρσα (τοτε πριν τιν κριση) και με αφήνανε καθημερινά να περιμένω πολές φορές για πάνω από μισή ώρα στον επικύνδυνο καύσωνα, να υποφέρω, και τώρα αυτοί οι υπάνθρωποι, οι ντυμένοι χιμπατζίδες, θέλουν την συμπαράσταση μας και διαμαρτύρονται κιόλας??? Όλοι uber και μόνο uber!!!!!

Πτουπ

Μπράβο σ όλους σας αυτή είναι η παιδεία μας? Όλο βρισιδια και μπλα μπλα μπλα και ουσία μηδέν. Καλά μας κάνουν μετά με μνημονια κλπ. Τ χετε βάλει όλα σ ένα μπλεντερ και τα χτυπάτε. Ο καθένας με τον πόνο του και με την κακία του. Όταν υπάρχει νόμος δεν τον θέλουμε. Όταν δεν υπάρχει θέλουμε τον δικό μας νόμο. Ούτε ξέρετε πως λειτουργεί το επάγγελμα ταξί αλλά ούτε κάποιοι ίσως και πολλοί ταξιτζιδες ξέρουν το επάγγελμα. Αυτό ισχύει και για άλλους επαγγελματίες ασχέτως τι δουλειά κάνουνε. Μόνο να λογοκρινουμε ξέρουμε στην Ελλάδα μπράβο μας. Κάθε επαγγελμα είναι λειτουργημα αν το έχετε καταλάβει αλλά εσείς ή εμείς μάλλον μπα σιγά μην το καταλάβουμε λεφτά λεφτά λεφτά μίσος μίσος μίσος για τον καθένα.άσε που είμαστε ανίδεοι. Λοιπόν μάγκες για να μαθενετε λίγα πράγματα από έναν άσχετο και συνάμα κακο άνθρωπο αφού το θέλετε έτσι. Τα ταξί δεν είναι επί χούντας διότι αυτοί που τα οδηγούν είναι τρίτης και τεταρτης και παραπάνω γενιάς ταξιτζιδες. Όλοι οι ταξιτζιδες πληρώνουν φόρο ασχέτως αν πατάνε ταριφα βάση και το τεκμήριο διαβίωσης προκύπτει από κει. Οι ίδιοι ταξιτζιδες ελέγχονται από πειθαρχικα όργανα. Τώρα για την συμπεριφορά κάποιον μπορούμε αν θέλουν οι αρμόδιοι φορείς στην Ελλάδα να το ελενξουν και μπορούν επίσης αν θέλουν να προβουν μέχρι αφαίρεση άδειας. Στην αρεστει ουμπερ σας δεν υπάρχουν αυτά να το ξέρετε. Και όταν έρθει η στραβή με κάποιον δικό σας άνθρωπο που μακάρι να μην γίνει τπτ να δούμε που θα βρείτε το δίκιο σας. Πουθενά να το ξέρετε. Μπορώ να γράφω και να απαντώ ως με επιχειρηματα για όσο θέλετε αλλά θα μας πάρει χρόνια. Αυτά τα λίγα για σήμερα. -ο άσχετος, ο κακός -αφού έτσι το θέλετε

Mitsaras

Αμ σιγά που θα δεχόντουσαν οι UBER-μαλ@κε$ Ελληνάρες ταξητζήδες το UBER , η ότι άλλο, που θα τους φάι το μονοπώλιο που τους επιτρέπει να κάνουν οτι γουστάρουν. Αφού βρέ, το επάγγελμα είανι ανοιχτό, οι πολύτιμες και πανάκριβες άδεις τέλος, τίσα κόφτεί τι κάνει ο καθένας με το αμάξι του? Ελπίζω το 1η φορά αριστερά με τους συνεταίρους, ΕΕ, να τους κόψει τον βήχα. Ούστ στα χωριά σας, άξεστοι.

Λυμπερόπουλος όπως λέμε Λούντ;

Και μια άλλη συντεχνία κάποτε τα έσπαγε και τα έκαιγε, στην Αγγλία του 19ου αιώνα. "Λουδίτες" λεγότανε, νομίζω. Βέβαια αφού τραβήξανε τον λαιμό σε αρκετούς από αυτούς, οι υπόλοιποι στρώσανε χαρακτήρα. Και μείνανε σαν μια γραφική μουτζούρα στην Ιστορία.

Προς uberakides

Βλεπω οτι μπηκανε καποια λαμογια φοροφυγαδες να υπερασπιστουνε την uber για να γλιτωσουνε 20 λεπτα. Μπραβο λαμογια υπερασπιστειτε την πολυεθνικη Αξιοι... Δυστυχως ομως για σας λαμογια υπαρχει ΝΟΜΟΣ και αποφαση Ευρωπαικου δικαστηριου. Και οικογενειες που δωσανε τον ιδρωτα μιας ζωης για να αγορασουνε αδεια και να μπορουνε να επιτελουνε μεταφορικο εργο ΝΟΜΙΜΑ δεν προκειται να αφησουνε το μελλον των παιδιων τους βορα στις πολυεθνικες και στο καθε λαμογιο που μετακινειται παρανομα για να γλυτωσει 20 λεπτα. Βαλτε το καλα στο μυαλουδακι σας.. Η θα εφαρμοστει ο (ευρωπαικος) ΝΟΜΟΣ η θα τον εφαρμοσουμε εμεις... Λαμογια

Gate 13

Καταλαβες γιατι ο κοσμος σου γυρναει την πλατη;;;;οχι..μπες στα cocial media και διαβασε την δημοσια κατακραυγη απ τον απλο κοσμο για τους αουγκανους τραμπουκους σημερα...ολοι βαλτοι ειναι...αη ντοντ θινκ σοου μικρε

Arguros

Κίτρινοι πειρατές...έχετε βάλει οδηγούς Ασιάτες που οδηγανε όπως στις χώρες τους.. Όποιον πάρει ο χάρος...

ΑΑ

" οικογενειες που δωσανε τον ιδρωτα μιας ζωης για να αγορασουνε αδεια"....άδεια να μας κλέβουνε, άδεια να την πουλάνε μαύρα, άδεια να μη σε παίρνουν αν δε γουστάρουν το που πας, αδεια να βάζουν κι άλλο πελάτη για ίδιο προορισμό και να εισπράττουν διπλα (και αφορολόγητα), άδεια, άδεια, άδεια. Βρε δε μπας να τσακιστείς που μας λες και για νομιμότητα. Κοιτα τη μουρη σας.

ΑΑ

Πλάκα έχουνε οι ταξιτζήδες εδώ μεσα που μιλάνε για νομιμότητα! Ρε @λήτες, νόμιμο είναι να κλέβετε τον πελατη; Να υπερχρεώνετε αστρονομικά τον τουρίστα; Να βγάζει φουμο η εξάτμιση σα μπουρί σόμπας; Να καπνίζετε μεσα και να βρωμάει; Να μη δέχετε να με πάτε γιατί περιμένετε να σας κάτσει καλύτερη διαδρομή κι εγώ να περιμένω στο κρύο; Να πέρνετε κι άλλους 1-2 πελάτες για ίδιο προορισμό και να πληρώνουμε όλοι; Εσείς είστει οι πρώτοι και καλύτεροι στην παρανομία! Εχετε φερθεί τόσο άσχημα στον κόσμο τόσα χρόνια που κανείς δε θα σας κλάψει όταν κλείσετε. UBER και πάλι UBER. Και BEAT.

Βλαξ Ελλην

Οταν εμεις φτιαγναμε και αξαγαμε μπολιτισμο οι αλλοι τρωγαν βαλανιδια στα δεντρα οριστε ο μπολιτισμος που εξαγεται γυφτελληνες

.......!!!!!!???????

Εμφύλιο έχουμε;... Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα;.... Κακία;... Ψυχολογικά;... Η ιστορία δε μας διδάσκει τίποτα;.... Πόσο λυπάμαι......

Mike jam

Αν σημερα στο κέντρο της Αθήνας ηταν συνταξιούχοι.θαχε πεσει το χημικο της αρκουδας.αλλΑ οι τραμπουκοι είναι ψηφαλακια...και μαλιστα πολλα...ασταδιαλα φηματικη ρατσα.

Ειδησιογραφεία

Καταρχάς τα αυτοκίνητα που σπάσανε δεν είναι της UBER όπως λέει το άρθρο. Ανήκουν σε κάποιο ιδιώτη ο οποίος τα χρησιμοποιεί νόμιμα εφόσον δεν είναι παράνομη η λειτουργία της UBER. Μην μπερδεύεται τον κόσμο. Παράνομος είναι ο βανδαλισμός και οι υλικές ζημιές σε ιδιωτική και δημόσια περιουσία. Παράνομη είναι η "διπλή κούρσα", παράνομη είναι η άρνηση κούρσας ενώ έχει ανοιχτή σημαία, παράνομη είναι η στάση και η στάθμευση όπου καπνίσει του κάθε ταξάκια. Παράνομο είναι το κάπνισμα μέσα στο ταξί, παράνομη είναι η μη έκδοση απόδειξης, παράνομη είναι η τροποποίηση του ταξίμετρου. Παράνομο είναι η αφαίρεση του καταλήτη όπου 90% των ΤΑΞΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΤΗ και γεμήζουν καρκίνο την Αθήνα. Οπότε αγαπητοί μου ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ UBER νόμιμα και ωραία.

Αντιταριφας

Πολυ σωστα.ΜΟΝΟ Uber απο εδω και στο εξης...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fileleutheros_tmima_arthro_new

Πώς αντέδρασαν οι «κύκλοι» του υπουργείου Δικαιοσύνης για το αυτόφωρο που αφορά σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος» - Έπειτα από μήνυση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, οι δημοσιογράφοι Μαυρίδης, Λάμψιας και Γαλανού κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Εξαρχείων και την Κυριακή θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα - Τους επισκέφθηκαν οι βουλευτές Βασίλης Κικίλιας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Ανδρέας Λοβέρδος - Στην Ευρωβουλή φέρνει το θέμα η Εύα Καϊλή - Και κόντρα Καμμένου με Μαντζουράνη στο Twitter

17
neo_video_kosmimatopwleio_arthro

Μετά τον ξυλοδαρμό και αφού έχει δεχτεί τις πρώτες βοήθειες από το ΕΚΑΒ, ο δράστης δέχεται μια ακόμη κλωτσιά στην πλάτη - Σε κατάσταση αμόκ, αρπάζει ένα κομμάτι γυαλί, απειλεί τους πάντες και τρέχει να ξεφύγει, αλλά πέφτει και ακινητοποιείται από άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ, που του καταφέρνουν και ένα χτύπημα με το γκλομπ

34
ieronimos

Στον χαιρετισμό που απηύθυνε στη διεθνή ημερίδα με θέμα «Μαζική αιμορραγία μετά τον τοκετό», που διοργάνωσαν από κοινού η Μαιευτική - Γυναικολογική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών και η Ελληνική Μαιευτική και Γυναικολογική Εταιρεία.

4
again_main_mavrides_lampsias

Θα περάσουν τη νύχτα στο ΑΤ Εξαρχείων - Νωρίτερα, είχαν μεταβεί στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών, όπου παρουσιάστηκαν αυτοβούλως, μετά τη μήνυση που κατέθεσε σε βάρος τους ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος - «Το αυτόφωρο ισχύει για όλους», τονίζουν κύκλοι του υπ. Δικαιοσύνης

21
lagoudis_arthro

Φύλλο και φτερό κάνει την έκθεση αυτοψίας της υποδιεύθυνσης ασφαλείας Αγρινίου ο εμπειρογνώμονας των συνηγόρων της οικογένειας, Ανδριανός Γκουρμπάτσης - Μιλά ευθέως για δολοφονία - Περιγράφει το προφίλ των δραστών

2