Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Με Μαθηματικά συνεχίστηκαν οι Πανελλήνιες για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ
Με Μαθηματικά συνεχίστηκαν οι Πανελλήνιες για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ
Δείτε αναλυτικά τα θέματα που «έπεσαν»
UPD:
Με τα Μαθηματικά 1 συνεχίστηκαν σήμερα Πέμπτη οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, ενώ οι Πανελλαδικές εξετάσεις για τη γενική κατηγορία θα συνεχιστούν την Παρασκευή 24 Μαΐου με την Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης, τη Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης, τη Χημεία-Βιοχημεία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης και τις Αρχές Οργάνωσης η και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.
Ενστάσεις πάντως για το χθεσινό θέμα της Φυσικής διατύπωσε η Ενωση Ελλήνων Φυσικών αλλά και η ΟΕΦΕ διαπιστώνοντας επιστημονικό λάθος οι φροντιστές και θέματα εκτός του πνεύματος διδασκαλίας οι καθηγητές της Ενωσης.
Σε ότι αφορά στη Φυσική, από την πλευρά των φροντιστών, ο καθηγητής Αντώνης Μουράτος διαπιστώνει επιστημονικό λάθος στο θέμα Γ3, ωστόσο λέει πως μπορεί να λυθεί σωστά με τα μαθηματικά
Οι καθηγητές της ΟΕΦΕ κρίνουν ότι τα υπόλοιπα θέματα της Φυσικής ήταν «βατά και κατανοητά», ωστόσο, χρειάζονταν την απαιτούμενη προσοχή, πολλές πράξεις και καλή σκέψη, με το τρίτο και το τέταρτο θέμα να ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας.
Πάντως, η Επιτροπή επίλυσης των θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών διατυπώνει ενστάσεις και υποστηρίζει ότι τρία από τα θέματα ήταν «έξω από το πνεύμα της διδασκαλίας».
Ενστάσεις πάντως για το χθεσινό θέμα της Φυσικής διατύπωσε η Ενωση Ελλήνων Φυσικών αλλά και η ΟΕΦΕ διαπιστώνοντας επιστημονικό λάθος οι φροντιστές και θέματα εκτός του πνεύματος διδασκαλίας οι καθηγητές της Ενωσης.
Σε ότι αφορά στη Φυσική, από την πλευρά των φροντιστών, ο καθηγητής Αντώνης Μουράτος διαπιστώνει επιστημονικό λάθος στο θέμα Γ3, ωστόσο λέει πως μπορεί να λυθεί σωστά με τα μαθηματικά
Οι καθηγητές της ΟΕΦΕ κρίνουν ότι τα υπόλοιπα θέματα της Φυσικής ήταν «βατά και κατανοητά», ωστόσο, χρειάζονταν την απαιτούμενη προσοχή, πολλές πράξεις και καλή σκέψη, με το τρίτο και το τέταρτο θέμα να ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας.
Πάντως, η Επιτροπή επίλυσης των θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών διατυπώνει ενστάσεις και υποστηρίζει ότι τρία από τα θέματα ήταν «έξω από το πνεύμα της διδασκαλίας».
Δείτε εδώ τα θέματα των Μαθηματικών
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της:
- Τρεις ερωτήσεις (Β2, Δ2, Δ3) ήταν έξω από το πνεύμα διδασκαλίας, το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και της αξιολόγησης της Φυσικής
- Προεκλήθη σύγχυση στην έναρξη επεξεργασίας των θεμάτων από τους εξεταζόμενους, εξαιτίας διευκρίνησης που δόθηκε για το θέμα Β2 από την επιτροπή, η οποία θα μπορούσε να μην είχε δοθεί, πράγμα που επιβάρυνε την συνολική απόδοση των υποψηφίων.
Παρατηρεί ακόμη πως τα θέματα κάλυπταν σχεδόν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, ήταν απαιτητικά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές, αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη διαβάθμιση. Και αναφέρει ότι τα περισσότερα ερωτήματα απαιτούσαν αυξημένη μαθηματική επεξεργασία σε βάρος της αξιολόγησης των εννοιών της Φυσικής και του συνολικού χρόνου εξέτασης.
Τα θέματα της Φυσικής , δόθηκαν με μια ώρα καθυστέρηση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας στο 2% των εξεταστικών κέντρων, κυρίως σε νησιά του Β. Αιγαίου, η εκτύπωση των θεμάτων της Φυσικής- ειδικά σε ένα σχήμα- «δεν ήταν καθαρή». Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, επειδή δεν ήθελε να υπάρξει κάποιο πρόβλημα, έστειλε εκ νέου τις ερωτήσεις, με αποτέλεσμα να σημειωθεί καθυστέρηση στην έναρξη της εξέτασης του μαθήματος.
Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία τα θέματα απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους διαγωνιζόμενους, καθώς οι ερωτήσεις χαρακτηρίστηκαν δυσκολότερες από τις περσινές .
Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στο ποίημα του Διονύσιου Σολωμού, «Ο Κρητικός», το οποίο είχε δοθεί και πάλι προς εξέταση την τελευταία πενταετία.
Η ΟΕΦΕ επισημαίνει ότι το διαγώνισμα της λογοτεχνίας ήταν υψηλών απαιτήσεων και κάλυπτε συνολικά το περιεχόμενο του εξεταζόμενου μαθήματος.
Όπως αναφέρουν, απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές για την απάντηση των ερωτήσεων, οι οποίες ωστόσο, ήταν σαφής χωρίς δυσκολίες κατανόησης. Όσον αφορά στο παράλληλο κείμενο, ενώ με την πρώτη ματιά, λόγω του κοινού θέματος του ήχου, έδινε την εντύπωση ότι ήταν εύκολο, οι καθηγητές της ΟΕΦΕ λένε πως απαιτούσε από τους μαθητές προσεκτική προσέγγιση.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα