Κορωνοϊός

dimoulidou

To  κορίτσι από τις Σέρρες που άφησε την Ολυμπιακή και καταπιάστηκε με την συγγραφή και προκάλεσε τοποθετούμενη δημόσια υπέρ της εκδοχής της εν βρασμώ ψυχής τέλεσης της δολοφονίας της Καρολάιν από τον καθ' ομολογίαν δράστη

Ήταν Οκτώβρης του 2012 όταν η συγγραφέας των  light best sellerΧρυσηίδα Δημουλίδου -Χρύσα για τους φίλους της- έγραφε στο Facebook ότι τα βιβλία της δεν βρίσκονται στα αζήτητα όπως τα έργα του Νίκου Καζαντζάκη, του Φίοντορ Ντοστογιέφσκι και της Λιλής Ζωγράφου.

Ζώντας σε ένα δικό της κόσμο, κατ' επιλογή μόνη στην προσωπική της ζωή, η Δημουλίδου έχει υπογράψει μια από τις πλέον ακριβές μεταγραφές στον χώρο των εκδόσεων, και αριθμεί ουκ ολίγα best seller.

Θα περίμενε κανείς ότι με αυτή την επιτυχία δεν θα είχε ανάγκη να προκαλεί κάθε τρεις και λίγο, ασχολούμενη από την πτώση του World Trade Center στην Νέα Υόρκη, μέχρι τον Τριαντάφυλλο και εσχάτως τον  Μπάμπη Αναγνωστόπουλο.

Το 2015 επικρίθηκε έντονα από την σελίδα «Χρυσή Μούντζα» στο Facebook, όταν έκανε μια ανάρτηση, στην οποία υποστήριζε ότι η κατάρρευση των Δίδυμων Πύργων στη Νέα Υόρκη δεν έγινε από την πρόσκρουση των αεροπλάνων πάνω στο World Trade Center.

Είχε απειλήσει μάλιστα λίγο πριν κλείσει τις σελίδες της στο Facebook ότι δεν θα γράψει νέο βιβλίο και ότι το κοινό θα πρέπει να αρκεστεί στις επανεκδόσεις των βιβλίων της.
Η  πάλαι ποτέ γοητευτική αεροσυνοδός της Ολυμπιακής,  κατάφερε να εξοργίσει πολύ κόσμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα όσα έγραψε για τον συζυγοκτόνο των Γλυκών Νερών.

Η τοποθέτησή της ξεσήκωσε μια θύελλα αντιδράσεων και επικριτικών σχολίων για μια γυναίκα που δείχνει ότι εδώ και χρόνια έχει ανέβει σε ένα συγκεκριμένο «καλάμι», λόγω των πωλήσεων και της απήχησης που έχουν τα βιβλία της.

Γι' αυτό τοποθετεί με άνεση τον Καζαντζάκη, τον Ντοστογιέφσκι και την Λιλή Ζωγράφου με μια έπαρση που απορρέει από τα χιλιάδες αντίτυπα των μυθιστορημάτων που εμπνέεται.

Με την ίδια έπαρση έσπευσε να κρίνει εν πολλοίς ότι ο πιλότος σκότωσε την Καρολάιν εν βρασμώ ψυχής  γράφοντας 1.500 λέξεις -λες και της το ζήτησε κανένας.

Έχοντας χτίσει το προφίλ μιας συγγραφέως που δίνει συνέντευξη στην τηλεόραση για να πει πόσο κινδύνευσε όταν έπιασε φωτιά το ηλεκτρονικό υπόστρωμα στο κρεβάτι της, ήταν αναμενόμενο να ασχοληθεί και με το αποτρόπαιο έγκλημα στα Γλυκά Νερά.

Της άρεσε να γράφει από τότε, γι' αυτό ξεκίνησε να αρθρογραφεί στο νεανικό περιοδικό Discomoda, ενώ ένα πρόβλημα υγείας την ανάγκασε να αφήσει τους αιθέρες.

Δεν την σταμάτησε όμως από την επαφή της με το γράψιμο  και έτσι από το 1997 μέχρι το 2021 έγραψε τριάντα δύο βιβλία, στη συντριπτική τους πλειοψηφία μυθιστορήματα.

«Η συγγραφή είναι επάγγελμα»

Κι αν κάποιοι ίσως δεν θα αγοράζαν  ένα βιβλίο με τίτλο «Το βαλς των πορσελάνινων άστρων» ή «Το πόθοι στα φτερά των αγγέλων», δεν συμβαίνει το ίδιο με χιλιάδες άλλους ανθρώπους που λάτρεψαν τον συγγραφικό της οίστρο.

Αυτόν που την αναγκάζει να σταματήσει ένα βιβλίο επειδή είδε ξαφνικά μέσα στο σπίτι της ένα κορίτσι, την Δροσιά, και έτσι ξεκίνησε άλλο, στο οποίο δεν βάζει η ίδια το τέλος, αλλά οι ήρωές της.

Αυτοί που συγκινούν ένα κοινό -κυρίως γυναίκες, οι οποίες όμως δεν χαρίστηκαν στην 64χρονη συγγραφέα- η οποία απάντησε σε ουκ ολίγες μετά την σφοδρή κριτική για την ανάρτησή της.

Δεν είναι η μοναδική φορά που έχει προκαλέσει αντιδράσεις.

Το 2012 έγραψε μια ανάρτηση-απάντηση σε όσους δεν αγόραζαν τα βιβλία της, αλλά τα έπαιρναν για λίγο από άλλους ή από δανειστικές βιβλιοθήκες.

Τότε έγραφε μεταξύ άλλων: «Κάποια στιγμή θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε μερικά πράγματα και επειδή το κακό παράγινε, θα το κάνω θέμα. Πρέπει λοιπόν να μάθετε πως η συγγραφή, τουλάχιστον από την πλευρά μου, είναι επάγγελμα και όχι χόμπι. Επομένως αφού είναι επάγγελμα και ο άλλος μοχθεί για αναπαράγει έργο, θα πρέπει και να αμείβεται γι αυτό. Κάποιοι λοιπόν αναγνώστες, μου δηλώνουν με ιδιαίτερη μάλιστα υπερηφάνεια ότι δανείζονται όλα τα βιβλία μου απο δανειστικές βιβλιοθήκες ή τα ανταλλάσουν γιατί δεν έχουν χρήματα λόγω της οικονομικής κρίσης. Όμως αυτό δεν είναι τωρινό, γινόταν πάντα από τότε που άρχισα να πρωτογράφω. Ως ένα σημείο το καταλαβαίνω, όμως δεν καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν ένα βιβλίο να βρίσκεται στις προθήκες δανειστικών βιβλιοθηκών μια εβδομάδα μετά την έκδοσή του και μάλιστα χωρίς την άδεια του συγγραφέα; Ένα βιβλίο για να μπει στις βιβλιοθήκες πρέπει να εχει κάνει τον κύκλο του που είναι 5 με 10 χρόνια, ή να βρίσκεται στα αζήτητα. π.χ ένας Καζαντζάκης, ένας Ντοστογιέφσκι, μια Λιλίκα Ζωγράφου κλπ που τα βιβλία τους έχουν εκδοθεί εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης σχολεία και αναγνώστες μου ζητούν να τους χαρίσω βιβλία. Δηλαδή να πληρώσω για να τα αγοράσω, και μετά να χρεωθώ τα έξοδα αποστολής και να τους τα στείλω. Χώρια το πήγαινε έλα. Τόσο θράσος».

Μετά τα όσα της έσυραν για την συγγραφική τριάδα που ανέφερε το απέσυρε, αλλά ήταν πλέον αργά για να σώσει την χαμένη παρτίδα για άλλη μια φορά, αυτή η συγγραφέας ευπώλητων μυθιστορημάτων. 


Ειδήσεις σήμερα:

Επίθεση σε Μητροπολίτες: Από το ίντερνετ αγόρασε το βιτριόλι ο δράστης

Άρση μέτρων: Πρώτη μέρα χωρίς μάσκες σε εξωτερικούς χώρους - Τέλος από Δευτέρα και η απαγόρευση κυκλοφορίας

Η επιδημία του κορωνοϊού ξέσπασε στην Ανατολική Ασία πριν από περίπου 25.000 χρόνια, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης