Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ημέρα Αγίου Βαλεντίνου: Οι κάρτες προτιμώνται από τα ακριβά δώρα στις περισσότερες χώρες του κόσμου
Ημέρα Αγίου Βαλεντίνου: Οι κάρτες προτιμώνται από τα ακριβά δώρα στις περισσότερες χώρες του κόσμου
Τα παραδοσιακά λουλούδια και κοσμήματα που δίνονταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αντικαταστάθηκαν σταδιακά από ευχητήριες κάρτες και φθηνότερα δώρα - Στη Ρωσία, όμως, τα ταξίδια που γίνονται την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 17% από το 2017
Οι Ρώσοι έχουν αρχίσει να ξοδεύουν πολύ περισσότερα χρήματα για δώρα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Παρόμοια τάση παρατηρείται σε όλο τον κόσμο, όπου καταγράφονται την περίοδο 11-14 Φεβρουαρίου αυξήσεις της τάξεως του 31%.
Μια άλλη διεθνής τάση, την οποία κατέγραψε η έρευνα που πραγματοποιήσε η MasterCard είναι ότι τα παραδοσιακά λουλούδια και κοσμήματα που δίνονταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αντικαταστάθηκαν σταδιακά από ευχητήριες κάρτες και φθηνότερα δώρα.
Γενικά τα ρομαντικά ταξίδια στην Ρωσία που γίνονται την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 17% από το 2017, σύμφωνα με την έρευνα. Οι Ρώσοι ξόδεψαν τον περασμένο χρόνο περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια για αεροπορικά εισιτήρια.
Επίσης τα τελευταία τρία χρόνια αυξήθηκε ο αριθμός των Ρώσων που κλείνουν σουίτες στα ξενοδοχεία για να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 59% και οι δαπάνες που αφορούν στις κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 18%.
Τα ρομαντικά δείπνα στα εστιατόρια επίσης παρουσιάζουν άνοδο. Οι δαπάνες που έγιναν στα ρωσικά εστιατόρια, οι οποίες είχαν εκτοξευθεί το 2017 στο 47%, σημείωσαν αύξηση 26% φθάνοντας τα 43,8 εκατομμύρια το 2019.
Επιπλέον οι Ρώσοι σύμφωνα με την έρευνα άρχισαν να ξοδεύουν περισσότερα με τις κάρτες τους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αυξάνοντας ραγδαία τις δαπάνες τους κατά 39% από το 2017.
Μια άλλη διεθνής τάση, την οποία κατέγραψε η έρευνα που πραγματοποιήσε η MasterCard είναι ότι τα παραδοσιακά λουλούδια και κοσμήματα που δίνονταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αντικαταστάθηκαν σταδιακά από ευχητήριες κάρτες και φθηνότερα δώρα.
Γενικά τα ρομαντικά ταξίδια στην Ρωσία που γίνονται την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 17% από το 2017, σύμφωνα με την έρευνα. Οι Ρώσοι ξόδεψαν τον περασμένο χρόνο περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια για αεροπορικά εισιτήρια.
Επίσης τα τελευταία τρία χρόνια αυξήθηκε ο αριθμός των Ρώσων που κλείνουν σουίτες στα ξενοδοχεία για να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 59% και οι δαπάνες που αφορούν στις κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 18%.
Τα ρομαντικά δείπνα στα εστιατόρια επίσης παρουσιάζουν άνοδο. Οι δαπάνες που έγιναν στα ρωσικά εστιατόρια, οι οποίες είχαν εκτοξευθεί το 2017 στο 47%, σημείωσαν αύξηση 26% φθάνοντας τα 43,8 εκατομμύρια το 2019.
Επιπλέον οι Ρώσοι σύμφωνα με την έρευνα άρχισαν να ξοδεύουν περισσότερα με τις κάρτες τους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αυξάνοντας ραγδαία τις δαπάνες τους κατά 39% από το 2017.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα