Ν. Υόρκη: Με όριο τα 50, έτρεχε με 132 χλμ. το τρένο που εκτροχιάστηκε!

Ν. Υόρκη: Με όριο τα 50, έτρεχε με 132 χλμ. το τρένο που εκτροχιάστηκε!

Το τρένο κινούνταν με 132 χλμ/ώρα - Γίνεται έρευνα για τις συνθήκες του ατυχήματος

Ν. Υόρκη: Με όριο τα 50, έτρεχε με 132 χλμ. το τρένο που εκτροχιάστηκε!
Με 132 χλμ/ώρα κινούταν το τρένο που εκτροχιάστηκε την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου στο Μπρονξ, βόρεια του Μανχάταν, με αποτέλεσμα, τέσσερις άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, ενώ υπάρχουν φόβοι ότι ο αριθμός των νεκρών θα αυξηθεί.

Όπως όλα δείχνουν η υπερβολική ταχύτητα κρύβεται πίσω από τα αίτια του δυστυχήματος, τη στιγμή που τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν, 70 είναι εκείνοι που τραυματίστηκαν, εκ των οποίων κάποιοι βρίσκονται ακόμη σε κρίσιμη κατάσταση και νοσηλεύονται σε νοσοκομεία της περιοχής. Αδιευκρίνιστος παραμένει, πάντως, ο συνολικός αριθμός των επιβατών.

Το τρένο συνετρίβη περίπου στις 7:30 τοπική ώρα (11:30 GMT), σε μια στροφή με όριο ταχύτητας τα 50 χλμ/ώρα.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) διερευνά το κατά πόσο η υψηλή ταχύτητα του τρένου οφείλεται σε μηχανική βλάβη ή σε ανθρώπινο λάθος.

Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του NTSB, Earl Weener, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου ότι οι ερευνητές συνεχίζουν να μελετούν τα δεδομένα από δύο συσκευές εγγραφής-κάμερες που υπήρχαν στο σημείο της συντριβής, αλλά δεν μπορούν ακόμη να καθορίσουν τι προκάλεσε την αύξηση της ταχύτητας και κατ' επέκταση το ατύχημα.
Κλείσιμο

«Το γεγονός ότι το τρένο είχε αναπτύξει ταχύτητα τόσο μεγάλη πριν από τη στροφή, εγείρει τόσα πολλά ερωτήματα και αυτό είναι τρομακτικό», δήλωσε ο κ. Σούμερ, προσθέτοντας ότι τα σήματα της σιδηροδρομικής γραμμής φαινόταν ότι ήταν σε κατάσταση λειτουργίας κατά τη στιγμή του ατυχήματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης