Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Καταργείται η Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης
Καταργείται η Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης
«Η απομάκρυνση από το συμβατικό μοντέλο της Εβδομάδας Μόδας ήταν μια δύσκολη, αλλά πολύ μελετημένη απόφαση» ανέφερε η Τζένι Ρόσεν, διευθύνουσα σύμβουλος του Συμβουλίου Μόδας της Σουηδίας
Η Εβδομάδα Μόδας είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί από τις 27 έως τις 29 Αυγούστου.
«Η απομάκρυνση από το συμβατικό μοντέλο της Εβδομάδας Μόδας ήταν μια δύσκολη, αλλά πολύ μελετημένη απόφαση» ανέφερε η Τζένι Ρόσεν, διευθύνουσα σύμβουλος του Συμβουλίου Μόδας της Σουηδίας.
«Πρέπει να προωθήσουμε την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας συναφούς με τη σημερινή βιομηχανία μόδας και να εστιάσουμε στη δημιουργία εργαλείων για να στηρίξουμε και να προετοιμάσουμε τον κλάδο για το μέλλον», υπογράμμισε σημειώνοντας ότι είναι αναγκαία νέα σχήματα ως πηγές εσόδων και συνεργασίες μεταξύ διαφορετικών τομέων.
Στην Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης παρουσιάστηκε το έργο σχεδιαστών, όπως οι Per Götesson και Lazoschmidl και έχουν υποστηριχθεί ανερχόμενοι δημιουργοί.
«Η βιομηχανία μόδας της Σουηδίας αναπτύσσεται, οπότε η υποστήριξη brand που δημιουργούν νέες εμπειρίες είναι ζωτικής σημασίας. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσαρμοστούμε στις νέες απαιτήσεις, να επιτύχουμε στόχους βιωσιμότητας και να μπορέσουμε να θέσουμε νέα πρότυπα στη μόδα», ανέφερε η Τζένι Ρόσεν.
Αργότερα φέτος το Συμβούλιο σχεδιάζει να ανακοινώσει τη νέα στρατηγική και να κινήσει εκ νέου τη θερμοκοιτίδα Ταλέντων της Μόδας, που βοηθά νέα brand να δραστηριοποιηθούν στο ξεκίνημά τους.
«Η απομάκρυνση από το συμβατικό μοντέλο της Εβδομάδας Μόδας ήταν μια δύσκολη, αλλά πολύ μελετημένη απόφαση» ανέφερε η Τζένι Ρόσεν, διευθύνουσα σύμβουλος του Συμβουλίου Μόδας της Σουηδίας.
«Πρέπει να προωθήσουμε την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας συναφούς με τη σημερινή βιομηχανία μόδας και να εστιάσουμε στη δημιουργία εργαλείων για να στηρίξουμε και να προετοιμάσουμε τον κλάδο για το μέλλον», υπογράμμισε σημειώνοντας ότι είναι αναγκαία νέα σχήματα ως πηγές εσόδων και συνεργασίες μεταξύ διαφορετικών τομέων.
Στην Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης παρουσιάστηκε το έργο σχεδιαστών, όπως οι Per Götesson και Lazoschmidl και έχουν υποστηριχθεί ανερχόμενοι δημιουργοί.
«Η βιομηχανία μόδας της Σουηδίας αναπτύσσεται, οπότε η υποστήριξη brand που δημιουργούν νέες εμπειρίες είναι ζωτικής σημασίας. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσαρμοστούμε στις νέες απαιτήσεις, να επιτύχουμε στόχους βιωσιμότητας και να μπορέσουμε να θέσουμε νέα πρότυπα στη μόδα», ανέφερε η Τζένι Ρόσεν.
Αργότερα φέτος το Συμβούλιο σχεδιάζει να ανακοινώσει τη νέα στρατηγική και να κινήσει εκ νέου τη θερμοκοιτίδα Ταλέντων της Μόδας, που βοηθά νέα brand να δραστηριοποιηθούν στο ξεκίνημά τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα