Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Michael Kors: Το γέλιο είναι το μυστικό της ομορφιάς
Michael Kors: Το γέλιο είναι το μυστικό της ομορφιάς
«Κανείς δεν φαίνεται πιο φανταστικός ή πιο όμορφος, παρά μόνο τη στιγμή που αρχίζει να γελά ανεξέλεγκτα», δήλωσε ο διάσημος σχεδιαστής μόδας
Ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας, Michael Kors (Μάικλ Κορς) αποκαλύπτει το μυστικό της ομορφιάς.
Ο επικεφαλής δημιουργικού του brand, Michael Kors εκτιμά ότι «το γέλιο» είναι το «κλειδί» της ομορφιάς.
Τονίζοντας ότι «το γέλιο είναι καλύτερο από ένα λίφτινγκ προσώπου» σε συνέντευξή του στον Observer, ο σχεδιαστής μόδας υποστηρίζει ότι «κανείς δεν φαίνεται πιο φανταστικός ή πιο όμορφος, παρά μόνο τη στιγμή που αρχίζει να γελά ανεξέλεγκτα».
«Οι άνθρωποι θεωρούν ότι το κομψό είναι κάτι αρκετά σοβαρό, αλλά δεν είναι αλήθεια. Οι πιο κομψές γυναίκες που γνωρίζω έχουν μεγάλη αίσθηση του χιούμορ. Όπως η Κέιτ Μος. Τόσο κομψή! Και αγαπά να διασκεδάζει».
Ο Μάικλ Κορς υπερασπίζεται τη μόδα απέναντι στις κατηγορίες ότι είναι «επουσιώδης», εξηγώντας ότι το σωστό ντύσιμο μπορεί να προσδώσει σε κάποιον εμπιστοσύνη.
«Είναι η μόδα ασήμαντη; Δεν ξέρω. Ξέρω ότι ο κόσμος είναι περίπλοκος τόπος. Αλλά μετά επανέρχομαι στο γεγονός ότι, όταν βλέπω έναν άνδρα ή μία γυναίκα να δοκιμάζει πέντε πράγματα, θα υπάρχει ένα κομμάτι που τον κάνει ή την κάνει να φαίνεται διαφορετικά, όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη» σημειώνει.
«Η συμπεριφορά αλλάζει, η εμπιστοσύνη αλλάζει. Όλη σου η μέρα αλλάζει. Πιστεύω στη μαγεία του σωστού. Και αγαπώ το ότι η μόδα μπορεί να σου δώσει ελπίδα» αναφέρει.
Νωρίτερα φέτος, ο σχεδιαστής μόδας αποκάλυψε ότι η διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη 2019 ήταν εμπνευσμένη από τη «χαλαρή πολυτέλεια» της Μπέλα Χαντίντ.
«Για τους ανθρώπου της ηλικίας της Μπέλα, όλη η ιδέα δεν είναι μόνο το πραγματικό φυσικό ταξίδι, είναι πάντα εν κινήσει, είτε πηγαίνουν σε ένα νέο μέρος ή είναι πάντα ενεργοί» τόνισε σημειώνοντας ότι στο επίκεντρο της διαφημιστικής εκστρατείας είναι η «συνδεσιμότητα» της νεότερης γενιάς
«Θέλω να πω, η Λιζ Τέιλορ και η Σοφία Λόρεν δεν έκαναν kickboxing. Ούτε ήταν συνδεδεμένες με τα τηλέφωνά τους 24 ώρες το 24ωρο. Αυτή η συνδεσιμότητα - όσο πιο νέος είσαι, τόσο πιο ακραία γίνεται. Έτσι θέλαμε να καταγράψουμε το σύνολο αυτού του κινήματος που είναι μέρος του σημερινού πολιτισμού».
«Η Μπέλα ή η αδελφή της Τζίτζι ή η Μπλέικ Λάιβλι, ή η Ριάνα ή η Τέιλορ Σουίφτ, είναι άνετες. Είναι λαμπερές και άνετες, έτσι έπρεπε να το δείξουμε όλο αυτό» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας.
Ο επικεφαλής δημιουργικού του brand, Michael Kors εκτιμά ότι «το γέλιο» είναι το «κλειδί» της ομορφιάς.
Τονίζοντας ότι «το γέλιο είναι καλύτερο από ένα λίφτινγκ προσώπου» σε συνέντευξή του στον Observer, ο σχεδιαστής μόδας υποστηρίζει ότι «κανείς δεν φαίνεται πιο φανταστικός ή πιο όμορφος, παρά μόνο τη στιγμή που αρχίζει να γελά ανεξέλεγκτα».
«Οι άνθρωποι θεωρούν ότι το κομψό είναι κάτι αρκετά σοβαρό, αλλά δεν είναι αλήθεια. Οι πιο κομψές γυναίκες που γνωρίζω έχουν μεγάλη αίσθηση του χιούμορ. Όπως η Κέιτ Μος. Τόσο κομψή! Και αγαπά να διασκεδάζει».
Ο Μάικλ Κορς υπερασπίζεται τη μόδα απέναντι στις κατηγορίες ότι είναι «επουσιώδης», εξηγώντας ότι το σωστό ντύσιμο μπορεί να προσδώσει σε κάποιον εμπιστοσύνη.
«Είναι η μόδα ασήμαντη; Δεν ξέρω. Ξέρω ότι ο κόσμος είναι περίπλοκος τόπος. Αλλά μετά επανέρχομαι στο γεγονός ότι, όταν βλέπω έναν άνδρα ή μία γυναίκα να δοκιμάζει πέντε πράγματα, θα υπάρχει ένα κομμάτι που τον κάνει ή την κάνει να φαίνεται διαφορετικά, όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη» σημειώνει.
«Η συμπεριφορά αλλάζει, η εμπιστοσύνη αλλάζει. Όλη σου η μέρα αλλάζει. Πιστεύω στη μαγεία του σωστού. Και αγαπώ το ότι η μόδα μπορεί να σου δώσει ελπίδα» αναφέρει.
Νωρίτερα φέτος, ο σχεδιαστής μόδας αποκάλυψε ότι η διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη 2019 ήταν εμπνευσμένη από τη «χαλαρή πολυτέλεια» της Μπέλα Χαντίντ.
«Για τους ανθρώπου της ηλικίας της Μπέλα, όλη η ιδέα δεν είναι μόνο το πραγματικό φυσικό ταξίδι, είναι πάντα εν κινήσει, είτε πηγαίνουν σε ένα νέο μέρος ή είναι πάντα ενεργοί» τόνισε σημειώνοντας ότι στο επίκεντρο της διαφημιστικής εκστρατείας είναι η «συνδεσιμότητα» της νεότερης γενιάς
«Θέλω να πω, η Λιζ Τέιλορ και η Σοφία Λόρεν δεν έκαναν kickboxing. Ούτε ήταν συνδεδεμένες με τα τηλέφωνά τους 24 ώρες το 24ωρο. Αυτή η συνδεσιμότητα - όσο πιο νέος είσαι, τόσο πιο ακραία γίνεται. Έτσι θέλαμε να καταγράψουμε το σύνολο αυτού του κινήματος που είναι μέρος του σημερινού πολιτισμού».
«Η Μπέλα ή η αδελφή της Τζίτζι ή η Μπλέικ Λάιβλι, ή η Ριάνα ή η Τέιλορ Σουίφτ, είναι άνετες. Είναι λαμπερές και άνετες, έτσι έπρεπε να το δείξουμε όλο αυτό» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα