«Εφυγε» από τη ζωή ο Κάρλο Μπένετον, ο μικρότερος της δυναστείας United Colors of Benetton

«Εφυγε» από τη ζωή ο Κάρλο Μπένετον, ο μικρότερος της δυναστείας United Colors of Benetton

Ήταν 74 ετών - Μαζί με τα αδέλφια του, Λουτσιάνο και Τζιλμπέρτο, και την αδελφή του, Τζουλιάνα, ίδρυσαν την εταιρεία United Colors of Benetton το 1965 στο Ποντζάνο Βένετο

carlo_main
Ο Κάρλο Μπένετον, ο νεότερος από τα αδέλφια που ίδρυσαν τη γνωστή εταιρεία ενδυμάτων, πέθανε σε ηλικία 74 ετών, όπως έγινε σήμερα γνωστό από την ιταλική εταιρεία. Πέθανε στο σπίτι του, στο Τρεβίζο της βόρειας Ιταλίας, από επιπλοκές νόσου. Είχε τέσσερα παιδιά.

Μαζί με τα αδέλφια του, Λουτσιάνο και Τζιλμπέρτο, και την αδελφή του, Τζουλιάνα, ο Κάρλο Μπένετον ίδρυσε την εταιρεία το 1965 στο Ποντζάνο Βένετο, ένα χωριό της βορειοανατολικής Ιταλίας, η οποία επικεντρώθηκε αρχικά στο μαλλί. Η ιδέα προήλθε από τον Λουτσιάνο, τον μεγαλύτερο αδελφό της οικογένειας, και γρήγορα τα μικρά πουλόβερ από μαλακό μαλλί σε διάφορα χρώματα άρχισαν να γίνονται ανάρπαστα στην αγορά.

Η επιτυχία των "United Colors of Benetton" ολοένα και μεγάλωνε, μέχρι που έγινε παγκόσμια μεταξύ 1982 και 2000 με τις τολμηρές διαφημιστικές εκστρατείες του φωτογράφου Ολιβιέρο Τοσκάνι, όπως αυτή που έδειχνε μια μαύρη γυναίκα να θηλάζει ένα λευκό παιδί.



Κλείσιμο
Ωστόσο, από την αρχή της δεκαετίας, η εταιρεία που διαφοροποιήθηκε στον χώρο της ένδυσης, δεν σταμάτησε να παρακμάζει, γεγονός που ώθησε τον 83χρονο Λουτσιάνο Μπένετον να ξαναπάρει στα χέρια του τα ηνία της επιχείρησης το φθινόπωρο, τα οποία είχε παραδώσει το 2012. Τα οικονομικά αποτελέσματα της Benetton για το 2017 έδειξαν απώλεια 180 εκατομμυρίων ευρώ, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της, αλλά η εταιρεία ελπίζει να δει το 2019 τα πρώτα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής της.

Ο Λουτσιάνο Μπένετον είχε εξηγήσει τον Νοέμβριο στην εφημερίδα La Repubblica ότι είναι "αβάσταχτος πόνος" να παρακολουθεί τη διάλυση της "United Colors of Benetton". Όπως είπε, "το μεγαλύτερο αμάρτημα" ήταν ότι σχεδόν "σταμάτησε η παραγωγή των πουλόβερ".

Κάνοντας μια γενική ανασκόπηση, η εταιρεία έχασε αυτό που αποτελούσε το DNA της και παράλληλα δυσκολεύτηκε να ανανεωθεί, την ώρα που άλλες αλυσίδες, όπως οι H&M, Zara, Uniqlo, έμπαιναν στην αγορά του "fast fashion"...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης