Γούντι Άλεν: «Πήγε» με όλες, τον καταγγέλλουν οι μισές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Γούντι Άλεν: «Πήγε» με όλες, τον καταγγέλλουν οι μισές

Το WoodyAllenGate καλά κρατεί, καθώς δεν θα μπορούσε να λείψει ο «συνήθης ύποπτος» από το κυνήγι μαγισσών που έχει ενσκήψει ξανά στην αμερικανική βιομηχανία σκανδάλων, με αποκορύφωμα τον αποκλεισμό της Κέιτ Γουίνσλετ από την υποψηφιότητα για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου παρά τη μοναδική ερμηνεία της στο «Wonder Wheel»

Τα θετά παιδιά του τον καταγγέλλουν ως «σεξουαλικό αρπακτικό», η Νταϊάν Κίτον τον στηρίζει δημοσίως, ενώ η Πενέλοπε Κρουζ, η Σκάρλετ Γιόχανσον και η Εμα Στόουν δεν έχουν μιλήσει - ακόμα...

Το κυνήγι μαγισσών, ο λεγόμενος «σεξομακαρθισμός», συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και έκταση. Η βιομηχανία σκανδάλων έχει μετατρέψει το Χόλιγουντ σε ένα όργιο γιγαντιαίων, επικών διαστάσεων. Και ένα-ένα, τα μεγάλα ονόματα κατευθύνονται στο ικρίωμα του sexual harassment.

«Από εδώ και μπρος πρέπει απαραιτήτως να έχεις την υπογραφή πριν ακόμα και από τη χειραψία με οποιοδήποτε θηλυκό», έλεγε παράγοντας της βιομηχανίας του θεάματος. Συμπληρώνοντας: «Αυτή την εποχή όλοι στο Χόλιγουντ σκαλίζουν τη μνήμη τους να θυμηθούν τα ονόματα κάθε γυναίκας, ακόμα και μιας απλής, αθώας γνωριμίας, που συνάντησαν κάπου, κάποτε στο παρελθόν»!

Ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν ήδη έχει βγει από τη μέση. Και μαζί με αυτόν εξαερώθηκε και η κολοσσιαία περιουσία του. Ο Μπεν Αφλεκ απειλούμενος και περικυκλωμένος. Ο Μάικλ Ντάγκλας τρέμει. Ο Κέβιν Σπέισι θα καταλήξει στο ταμείο ανεργίας. Και ο Γούντι Αλεν περιμένει με αγωνία την ώρα που οι δικηγόροι της Amazon θα του χτυπήσουν την πόρτα και θα του ανακοινώσουν «Sorry, Woody», το συμβόλαιο στα σκουπίδια! Η μοδάτη επιδημία της σεξουαλικής παρενόχλησης χτυπάει την πόρτα της Ευρώπης. Η Γαλλία αντιστέκεται. Ομως η περίπτωση «Ζεράρ Ντεπαρντιέ» μοιάζει με λουκούμι. Η Σουηδία αντιστέκεται. Ομως, ευτυχώς, ο αχόρταγος σεξομανής Ιγκμαρ Μπέργκμαν μας έχει αφήσει χρόνους και καιρούς. Η Αγγλία, ευτυχώς, απολαμβάνει το σκάνδαλο και την πορνογραφία πολλών ευυπόληπτων βουλευτών που ξεχαρμανιάζουν σε prive club πολυτελείας. Οσο για την Ελλάδα, who knows? Πάντα καθυστερημένα ο βηματισμός της συγχρονίζεται με την «πολιτισμένη» Δύση.
Το Weinsteingate είναι απλό. Οπως πολύ μα πολύ αργά το αποκάλυψε η τριτοκλασάτη ηθοποιός Ρόουζ ΜακΓκόουαν. Η κατάσταση με τον «σεξομανή και βιαστή» Γουάινσταϊν ήταν εντελώς διεκπεραιωτική: Τα κορίτσια έμπαιναν στο ασανσέρ. Ανέβαιναν στην πολυτελή σουίτα κάποιου πολυτελούς ξενοδοχείου. Ο «σεξιστής» ήταν θεόγυμνος. Αντε, στην καλύτερη περίπτωση, να φορούσε λευκό μπουρνούζι. Και στη συνέχεια έσπρωχνε τα κεφάλια των κοριτσιών, αυτών των εντελώς αθώων κοριτσιών, ανάμεσα στα σκέλια του. Κάπως έτσι υποδέχτηκε τη Ρόουζ ΜακΓκόουαν. Εν προκειμένω, αμφότεροι βρέθηκαν στην μπανιέρα. Και κάπως έτσι εκείνη «αναγκάστηκε» στο σπορ της πεολειχίας. Γιατί με τα δόντια της δεν του έκοψε το εργαλείο; Μα τι είδους ερώτηση είναι αυτή; Σαν δεν ντρέπεσαι, φαλλοκράτη, ε φαλλοκράτη!



Ο βιασμός της 7χρονης Ντίλαν Φάροου 

Το Woody Allen Gate τα έχει όλα. Και όταν λέω όλα, εννοώ όλα. Από παιδοφιλία και αιμομειξία μέχρι παρτούζες και άλλα τινά σεξουαλικά όργια. Το γαργαλιστικό στόρι αρχίζει πριν από μερικές μέρες.

Η Ντίλαν Φάροου, ηλικίας 32 σήμερα, ηθοποιός κι αυτή όπως όλες, αποκάλυψε σε τηλεοπτική εκπομπή πως ο θετός πατέρας της Γούντι Αλεν τής χάιδεψε τα μπούτια, έβαλε τη χερούκλα του κάτω από το εσώρουχό της και ότι παραλίγο να τη βιάσει κανονικά: «Είμαι αξιόπιστη, λέω την αλήθεια, πιστεύω πως είναι σημαντικό οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε θύμα και κάθε καταγγελία μετράνε. Αρκούν για να αλλάξουν τα πράγματα», είπε η Ντίλαν Φάροου στη δημοσιογράφο Γκέιλ Κινγκ.

Και ολοκλήρωσε: «Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να με στηρίζετε εναντίον του Γούντι Αλεν σε αυτή τη βιομηχανία. Σε όλους εσάς που το κάνατε και μεταδώσατε τη φωνή μου, το μικρό κοριτσάκι των 7 ετών που υπάρχει μέσα μου λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς του».

Ο εύθραυστος τόνος της φωνής της ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα να πέσουν επί της φαλάκρας του Γούντι Αλεν τα μύρια όσα. Η πρώτη αντίδραση ήρθε από τους δύο πρωταγωνιστές της τελευταίας ταινίας του Γούντι Αλεν «Μια βροχερή μέρα στη Νέα Υόρκη» (μην ψάχνεστε, δεν έχει βγει ακόμα στις αίθουσες). Πρόκειται για την 36χρονη Αγγλίδα Ρεμπέκα Χολ και τον 22χρονο -γαλλικής προελεύσεως- Τιμοτέ Σαλαμέ. Το αγόρι που φλερτάρει και απολαμβάνει ομοφυλοφιλία στην ταινία «Να με φωνάζεις με τ’ όνομά σου» (θα προβάλλεται από την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου). Μάλιστα έχει ήδη εξασφαλίσει υποψηφιότητα Οσκαρ για την ερμηνεία του.  Αμφότεροι, λοιπόν, αποφάσισαν να επιστρέψουν και να χαρίσουν τις αμοιβές τους στην οργάνωση «Time’s Up» εναντίον της σεξουαλικής παρενόχλησης. «Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για τα θύματα», είπαν και οι δύο.

Το τρίο με τη Ρεμπέκα Χολ 

Η Ρεμπέκα Χολ ήταν σχεδόν άγνωστη. Μέχρι τη στιγμή που αυτός ο φαλακρός «βιαστής» την επέλεξε ως συμπρωταγωνίστρια της Σκάρλετ Γιόχανσον και της Πενέλοπε Κρουζ στη σεξουαλική ιστορία «Vicky Cristina Barcelona». Μάλιστα σε αυτό το παθιασμένο τρίο-περί αυτού πρόκειται- ο Χαβιέρ Μπαρδέμ καταλήγει στο κρεβάτι τόσο με τη Ρεμπέκα Χολ όσο και με την Πενέλοπε Κρουζ. Εν ολίγοις παρτούζα.

Πάντως και μέχρι στιγμής τηρείται σιγήν ιχθύος τόσο από την Πενέλοπε Κρουζ όσο και από τη Σκάρλετ Γιόχανσον. Και πάντως είναι τοις πάσι γνωστό ότι αυτή η φαλακρή, σχεδόν κουφή, από το ένα αυτί, «πινέζα» του ενός μέτρου και εξήντα πέντε εκατοστών υπήρξε μέντορας και Πυγμαλίων της Σκάρλετ των μόλις 21 ετών. Οταν για πρώτη φορά τη συνάντησε στο πλατό των γυρισμάτων του «Match Point». Μάλιστα εμπνευσμένος από τα σαρκώδη χείλη της και τα χυμώδη «μπαλκόνια» της, κατάφερε να σκηνοθετήσει την πιο ηδονική ερωτική σκηνή στην κινηματογραφική διαδρομή του. Σιγήν ιχθύος τηρεί και η νεότερη «εταίρα» της ίδιας φαλακρής «πινέζας», η Εμα Στόουν. Που ήδη έχει πρωταγωνιστήσει σε δύο από τις τελευταίες ιστορίες του Γούντι Αλεν. Γενικώς ο Γούντι πάσχει αθεράπευτα από το σύνδρομο «Fresh Meat». Και μάλιστα το αποδεικνύει σε κάθε περίσταση. Τόσο στην οθόνη όσο και στην κρεβατοκάμαρά του!



Σύνδρομο πατροκτονίας 


Η δεύτερη αντίδραση, σχεδόν ταυτόχρονα με την πρώτη, προέκυψε από τον Ρόναν Φάροου. Αδερφό της Ντίλαν και επίσης θετό υιό του Γούντι Αλεν. Ο Ρόναν είναι ακτιβιστής και δικηγόρος. Και τους τελευταίους 26 μήνες εξασφαλίζει πρωτοφανή δημοσιότητα. Ως απηνής, ακαταπόνητος και ανεξάντλητος διώκτης του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν. Το πρόσωπό του και η δικηγορική φίρμα του βρίσκονται, σε καθημερινή βάση, στα «μανταλάκια» του Internet. «Ο Ρόναν πάσχει από σύνδρομο πατροκτονίας», ισχυρίζονται, ψιθυριστά, οι σταθεροί, ελάχιστοι φίλοι του Γούντι Αλεν. Ο Ρόναν προ πολλού είχε αποκαλύψει τις αιμομεικτικές και παιδοφιλικές ορέξεις του «πατρός» του. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2014, όταν ο Γούντι Αλεν έλαβε Χρυσή Σφαίρα στο Χόλιγουντ για το σύνολο της καριέρας του, η Ντίλαν επανέλαβε τις κατηγορίες εναντίον του μέσω των «New York Times». Και το 2015, όταν ο θετός πατέρας του παρουσίαζε στο Φεστιβάλ των Καννών την ταινία του «Ενας παράλογος άνθρωπος», εκείνος είχε καταγγείλει ότι «ο Τύπος καλύπτει τη σεξουαλική παρενόχληση και τα θύματα δεν βρίσκουν βήμα για να μιλήσουν». 

Η ιδιοφυής φαλακρή «πινέζα» των 83 χρόνων δεν κάθισε με σταυρωμένα χέρια. Μπροστά του το φάσμα της ανεργίας. Πίσω του η Amazon, η πανίσχυρη εταιρεία. Με την οποία έχει συνάψει αλμυρό συμβόλαιο συνεργασίας. Διαρκούς και αδιατάραχης. Και μάλιστα με αστερίσκο. Που του εξασφαλίζει το αποκλειστικό δικαίωμα, σπάνιο για Αμερικανό σκηνοθέτη, να έχει αυτός και μόνο αυτός το δικαίωμα στο τελικό μοντάζ κάθε ταινίας του. Οι Αμερικανοί δικηγόροι τρίβουν τα χέρια τους, Πελάτης και ο Γούντι Αλεν. Από τους σοβαρούς. Και τους καλοπληρωτές. Ετσι απάντησαν στις καταγγελίες της Ντίλαν και του Ρόναν ότι πριν από 25 χρόνια -τόσο βαστάει αυτή η κολόνια- μετά από ενδελεχή έρευνα δύο ειδικών οργανισμών για την προστασία ανηλίκων. Της Νέας Υόρκης και του Κεντάκι. Αποφάνθηκαν πως ουδέποτε υπήρξε η παραμικρή επαφή του Γούντι με τη θετή κόρη του. Από κοντά και η μαρτυρία του Μόουζες Φάροου. Ετερου θετού υιού της Μία Φάροου. Ο Μόουζες λοιπόν ισχυρίζεται πως στο παρελθόν υπήρξε μάρτυρας ενός περιστατικού. Με τη Μία Φάροου σε έξαλλη κατάσταση να ωρύεται -ώστε να δηλητηριάζει τα «παιδιά» της- ότι ο «πατέρας σας είναι ένα επικίνδυνο σεξουαλικό αρπαχτικό».

Γιος του Φρανκ Σινάρτα ο υιοθετημένος Ρόναν 


Η Μία Φάροου, πρωταγωνίστρια του αξεπέραστου, σκοτεινού θρίλερ «Το μωρό της Ρόζμαρι». Του Ρομάν Πολάνσκι. Που κι αυτός έχει διαπρέψει ως σεξομανής και ασυγκράτητος παιδόφιλος. Το «είδος» ανθεί στο Χόλιγουντ. Η Μία Φάροου, λοιπόν, δεν είναι και το καλύτερο, το πιο συμβατικό «κορίτσι».

Μόλις στα 20 παντρεύεται τον Φρανκ Σινάτρα. Τριάντα χρόνια μεγαλύτερός της. Πρωταθλητής κι αυτός στα σεξουαλικά όργια. Μάλιστα οι φίλοι του έλεγαν πως κάθε φορά που έπαιζε στα καζίνο της μαφίας, κάτω από το τραπέζι, κάποιο κορίτσι κατέβαζε τα «ρολά» του παντελονιού του και την έβρισκε με το εργαλείο του.

Η συνέχεια είναι ακόμα πιο αποκαλυπτική. Το 2013 η Μία Φάροου διέδωσε τη φήμη ότι ο Ρόναν ήταν ίσως γιος του Φρανκ Σινάτρα. Αμέσως, ορισμένοι έκαναν τη σύγκριση και είδαν στα γαλάζια μάτια του Ρόναν τον διάσημο τραγουδιστή. Ο Ρόναν περιορίστηκε να σχολιάσει: «Είμαστε όλοι “ίσως” παιδιά του Φρανκ Σινάτρα». Μα δεν είναι φτυστοί σαν δύο σταγόνες νερό; Κοίτα μόνο το χρώμα των οφθαλμών !

Ακάθεκτη η Μία Φάροου. Μετά τον Σινάτρα καταλήγει σύζυγος του αρχιμαέστρου Αντρέ Πρέβιν. Κοίτα να δεις επιτυχίες αυτό το κορίτσι. Η ατυχία της ήταν που έπεσε «λιπόθυμη» από την ευφυΐα του Γούντι Αλεν. Οπως στρώσεις, έτσι και θα κοιμηθείς. Ο Γούντι αρνείται να τη νυμφευτεί. Ο Γούντι επιβάλλει τις δικές του συνήθειες. Ο Γούντι σε δικό του διαμέρισμα. Και η Μία με τα παιδιά στο δικό της. Εντεκα παιδιά παρακαλώ. Υιοθετημένα. Ολα χτυπημένα από τη μοίρα: ο Κορεάτης Μόουζες έπασχε από εγκεφαλική παραλυσία. Η Κουίνσι γεννήθηκε από Αφροαμερικανή τοξικομανή μητέρα. Ο Βιετναμέζος Μινχ ήταν τυφλός. Ο παραπληγικός Σουράι εγκαταλειμμένος σε σταθμό στην Καλκούτα. Και πάει λέγοντας. Η Μία μάζευε και περιέθαλπε παιδιά όπως οι ζωόφιλοι περιμαζεύουν αδέσποτα τετράποδα. Ομως η Μία υπομένει όλα τα βίτσια του Γούντι Αλεν. Γιατί εκείνος, ως αντάλλαγμα, την έκανε πρωταγωνίστρια σε δεκατρείς ταινίες του. Ωσπου το σκάνδαλο ξεσπάει το 1992. Ωσπου αποκαλύπτεται ότι η «πινέζα» έχει ερωτευτεί την υιοθετημένη Σουν-Γι Πρέβιν. Περίπου 35 χρόνια μικρότερή του. Και ώσπου το οικογενειακό σούργελο και μπάχαλο καταλήγει στα δικαστήρια και στη συνέχεια στον γάμο του Γούντι με τη Σουν-Γι. Η κατάληξη αυτής της ταραγμένης και παθιασμένης σχέσης έχει ως εξής: το άκουσα με τ’ αυτιά μου. Να το ομολογεί, με χιούμορ, ο ίδιος σε κάποιο Φεστιβάλ των Καννών: «Φυσικά η Σουν με συνοδεύει στα ταξίδια μου, αλλά δεν βλέπει τις ταινίες μου. Προτιμά να κάνει shopping therapy με την πιστωτική μου κάρτα»!

Κέιτ Γουίνσλετ: 
«Ο Γούντι είναι γυναίκα!» 

Κάθε μέρα που περνάει και νέα πρόσωπα εισβάλλουν στο κάδρο του WoodyAllenGate. Δύο απ’ αυτά προς υπεράσπισή του. Με τόλμη. Ασε που στη συνέχεια «λούζονται» δεκάδες κοσμητικά επίθετα. Από σχολιαστές, από «θύματα» και από τα social media. Πρώτη η Αγγλίδα Κέιτ Γουίνσλετ. Η πρωταγωνίστριά του στο «Wonder Wheel» που εν Αθήναις προβλήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο. Που δεν είδε το όνομά της στη λίστα των υποψηφίων για Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Παρά την εξαιρετική της ερμηνεία. Παρά τις γνωστές και βραβευμένες, απ’ όλους, υποκριτικές της αποδόσεις. Ο λόγος είναι φανερός. Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια; Μα φυσικά λόγω καταγγελιών και λόγω Ντίλαν Φάροου. Ο Γούντι Αλεν persona non grata. Σε όλες τις τελετές και σε όλα τα χολιγουντιανά red carpets.

Η Κέιτ Γουίνσλετ, λοιπόν, χωρίς δισταγμό είπε το εξής τρομερό. Και για τον «παιδόφιλο» απαλλακτικό: «Νομίζω ότι σε κάποιο επίπεδο ο Γούντι είναι γυναίκα. Εχει μια ιδιαίτερα καλή σχέση με τη θηλυκή πλευρά του. Κατανοεί τους θηλυκούς χαρακτήρες που δημιουργεί στη μεγάλη οθόνη. Οι θηλυκοί χαρακτήρες στις ταινίες του είναι πάντα τόσο πλούσιοι, έχουν υπόσταση και είναι ειλικρινείς για τα αισθήματά τους. Ο Γούντι ξέρει πολύ καλά να γράφει τους κατάλληλους διαλόγους ώστε η γυναικεία φύση στις ταινίες του να είναι πειστική». Με αυτή την τοποθέτησή της η Κέιτ Γουίνσλετ ήταν σαν να έκανε χαρακίρι στην αμερικανική διαδρομή της. Τώρα ποιος θα τολμήσει να συνεργαστεί μαζί της;
Από κοντά και η Νταϊάν Κίτον στο Twitter: «Ο Γούντι Αλεν είναι φίλος μου και εξακολουθώ να πιστεύω σε αυτόν».
Λάτρης του ασθενούς φύλου. Αθεράπευτος. Τον λένε και «μ@@νοδουλο». Μέχρι τελικής πτώσεως Γι’ αυτό οι ερμηνείες των πρωταγωνιστριών του θριαμβεύουν στα Οσκαρ. Οπως η Κίτον το 1977 με «Νευρικό εραστή». Οπως η Μπλάνσετ το 2013 με «Θλιμμένη Τζάσμιν». Οπως η Νταϊάν Γουίστ στο «Σφαίρες πάνω από το Μπρόντγουεϊ». Οπως η Πενέλοπε Κρουζ. Οπως η Μίρα Σορβίνο με την «Ακαταμάχητη Αφροδίτη» και το μοναδικό Οσκαρ που έβαλε στην προσωπική της συλλογή. Η Σορβίνο που τώρα τον «κλωτσάει» κι αυτή. Η Σορβίνο που τα τελευταία χρόνια άφαντη από τη μεγάλη οθόνη. Σχεδόν το μισό θηλυκό Χόλιγουντ έχει φιλοξενηθεί στις ταινίες του. Ακόμα και η Σάρον Στόουν. Ακόμα και η Μαντόνα. Ακόμα και η Κρίστεν Στιούαρτ. Ακόμα και η Μέριλ Στριπ. Ατελείωτος ο κατάλογος. Ατελείωτη η λίστα των ερωμένων του. Ατελείωτη η αχόρταγη μανία του. 

«Προφανώς η εξήγηση είναι απλή. Επειδή είναι κοντός, άσχημος, αδύνατος και φαλακρός, γι’ αυτό ο εγκέφαλός του είναι τόσο ευφάνταστος και τόσο δημιουργικός». Κάπως έτσι η γνωμάτευση Αμερικανών ψυχαναλυτών. Αλλοι ρίχνουν τις γκόμενες με την ομορφιά τους. Αλλοι με το μυαλό τους... Και τι μυαλό! Και τι αυτοσαρκασμός:

■ «Οχι, δεν θέλω το έργο μου να είναι αθάνατο. Προτιμώ εγώ να είμαι αθάνατος».
■ «Αν υπήρχε Θεός, θα έβρισκα το Σαββατοκύριακο υδραυλικό».
■ «Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο σπουδαίο εργαλείο μου».
■ «Μοναδική πιστή ερωμένη μου είναι η παλάμη μου».
■  «Οι Γάλλοι νομίζουν ότι είμαι διανοούμενος επειδή φοράω γυαλιά και με θεωρούν καλλιτέχνη επειδή οι ταινίες μου δεν κόβουν εισιτήρια»!

ΣΧΟΛΙΑ (9)

Lycos

Κύριε Δανίκα παρόλο που σε συμπαθώ γενικά θα πρέπει να πω οτι με στεναχώρησες με αυτο το αρθρο, γιατι μαλλον σε παρασύρει το καλλιτεχνικό έργο και η αγάπη σου προς αυτο και υπερασπίζεσαι και τον συγκεκριμένο δημιουργό αλλα και αδικείς άλλους. Πχ η "τριτοκλασσάτη" ΜακΓκόουαν μίλησε απο την πρώτη στιγμή, απλά την αγνόησαν όλοι. Και επειδη μιλαγε αλλα δεν γινόταν τίποτα ουτε ηθικα ούτε νομικά ουτε καν δημοσιογραφικα και ολοι της έλεγαν για το μάταιο της πράξης της οι δικηγόροι της συνέστησαν να παρει τα 100.000 (αλλιως να μεινει με το τίποτα). Και φυσικα καταστράφηκε η οποια καριέρα της (να θυμισω οτι ειχε μολις πρωταγωνιστήσει σε ταινια του Ταραντινο και πηγαινε για το remake του Red Sonia όπου ειχε και pre - production φωτογραφισεις). Και φυσικα όλοι τότε απορησαμε γιατι θαφτηκαν ξαφνικα όλα αυτα και η καριερα της, φετος μάθαμε τον λόγο. Έφτασαν στο σημειο να την λενε μισότρελη και παρανοικη. Ισως τώρα καταλαβαίνουμε καλυτερα γιατι πολλες δεν μιλησαν και το κανουν τώρα. Λυπάμαι που εσυ ένας άνθρωπος γαλουχημένος στον κινηματογράφο θεωρεις ανόητες τις μαρτυρίες για το τι γινόταν. Ακομα και σε ένα θολο τοπίο όπως την περίπτωση Γουντυ Αλεν το γεγονός οτι ο άνθρωπος μεγαλωνε ένα υιοθετημένο κοριτσάκι και με το που ενηλικιώνεται το παντρευεται σημαίνει απλα ότι δεν το είδε ποτε γονικά αλλά ερώτικά. Άρα γιατι είναι αβάσιμη η κατηγορία της παιδοφυλίας? Επειδή (κατα κάποιους) δημιουργεί ωραιες και επιτυχημένες ταινίες?

Φωτεινή

Εδώ πολλές γυναίκες δεν τολμούν να καταγγείλουν τον βιασμό τους, και αναρωτιεστε γιατί μία γυναίκα δεν είχε το θάρρος να καταγγείλει την σεξουαλική παρενόχληση που της έγινε την ίδια στιγμή, αλλά το είπε μετά από χρόνια; Να σας πω εγώ το γιατί: Γιατί όλη η κοινωνία θα πει: Aυτή φταίει, τα ήθελε. Και τελικά η γυναίκα θα βγει στιγματισμένη ως ανήθικη από την υπόθεση. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο όταν τολμήσει να να μιλήσει μία γυναίκα για έναν βιαστή ή σεξουαλικό παρενοχλητή βρίσκουν μετά το θάρρος και μιλάνε και οι υπόλοιπες: γιατί όλες μαζί νιώθουν πιο δυνατές απέναντι στην κοινωνία. Γι αυτό και μετά την υπόθεση του Γουαινστάιν βρήκαν το θάρρος και μίλησαν και άλλες γυναίκες για άλλους άντρες που τις είχαν κακοποιήσει σεξουαλικά. Αν η σεξουαλική παρενόχληση γίνει σε χώρο εργασίας υπάρχει και άλλος λόγος που το θύμα μπορεί να φοβάται να μιλήσει: Μπορεί να πει στην γυναίκα ο σεξουαλικός παρενοχλητής : Εντάξει, αν δεν θέλεις μην κοιμηθείς μαζί μου, κάνε καριέρα όπως νομίζεις, εγώ δεν θα ανακατευτώ στην δουλειά σου. Αν όμως τολμήσεις να με καταγγείλεις για την ανήθικη πρόταση που σου έκανα, θα φροντίσω να μην βρεις δουλειά ποτέ ξανά. Και για αυτούς που λένε ότι μία γυναίκα μπορεί να καταγγέλει σεξουαλική παρενόχληση για να κερδίσει δημοσιότητα έχω να πω το εξής: Σημασία έχει αν μία κατηγορία είναι αλήθεια. Αν μία κατηγορία είναι αλήθεια, πρέπει ο φταιχτης να τιμωρήθει όπως ορίζει ο νόμος- το γιατί έκανε την καταγγελία αυτός που κατειγγειλε το γεγονός δεν έχει σημασία. ΥΓ: Κύριε Δανίκα, αν η κόρη σας έλεγε σήμερα ότι είχε παρενοχληθεί σεξουαλικά από έναν άντρα πριν από χρόνια, αλλά δεν είχε το θάρρος να το ομολογήσει, θα την κατηγορούσατε όπως όλες τις γυναίκες που κατηγορείτε στο άρθρο σας;

Έχει θέμα ο ο ομορφάντρας

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚε ΤΗ ΘΕΤΗ ΤΟΥ ΚΟΡΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ.

Καρχαρίας

το βιάγκρα να είναι καλά! μαματε γιατί χανόμαστε

SIAP4

Σε λίγο στο Χόλυγουντ θα χρειάζεσαι άδεια εισαγγελέα για να προσεγγίσεις μια γυναίκα...

Life is short

Θα έρχονται όλοι στην Ευρώπη (Γαλλία, Σουηδία, κλπ), ακόμα πιο πολλοί, επειδή στις χώρες της Ευρώπης (πλην Ελλάδας) υπάρχει πλήρης διαχωρισμός καθημερινής ζωής από εκκλησίες και παπάδες κι έτσι ο κόσμος ξέρει καλά ότι η ζωή είναι μικρή και δεν μπορείς να περιμένεις την επόμενη...

Γιώργος

Σιγα τους εραστες ολοι ασχημαντρες

ανωνυμος

Και ολοι τους εβραιοι,τι συμπτωση

alex

Αλλά με ...λεφτά αισθήματα!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης