Την Ελλάδα και συγκεκριμένα τη Μήλο, επέλεξαν η Χέιλι Μπίμπερ και η ομάδα της εταιρείας ομορφιάς της για τη νέα καμπάνια του επιτυχημένου brand, το οποίο πρόσφατα εξαγοράστηκε έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Με φόντο τα νερά και το τοπίο του κυκλαδίτικου νησιού, η νέα καμπάνια αποπνέει κομψότητα και απλότητα.
Η επιλογή της Μήλου μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς η φυσική ομορφιά και η αυθεντικότητα του νησιού αποτέλεσαν ιδανικό σκηνικό για τη φωτογράφιση και τα βίντεο της καμπάνιας - στοιχεία απολύτως εναρμονισμένα με την αισθητική της Rhode. Στα social media του brand αναρτήθηκε υλικό από φωτογράφιση και στη συνέχεια η Μπίμπερ τις αναδημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία ομορφιάς εισέρχεται σε μια νέα φάση μετά την εξαγορά της από την Elf Beauty. Παρά τις αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του brand, η Χέιλι Μπίμπερ διατηρεί τον ρόλο της ως επικεφαλής του δημιουργικού, με στόχο τη διατήρηση της ταυτότητας και της ποιότητας που το καθιέρωσαν στον χώρο της ομορφιάς.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.