Barbie: To τραγούδι του Κεν που είναι υποψήφιο για Όσκαρ παραλίγο να κοβόταν από την ταινία
«Το τραγούδι δεν λειτουργούσε, πανικοβλήθηκα» λέει ο Μαρκ Ρόνσον
Το τραγούδι «I'm Just Ken», το οποίο ερμηνεύει ο Ράιαν Γκόσλινγκ κι είναι υποψήφιο για Όσκαρστην κατηγορία καλύτερου τραγουδιού, παραλίγο να αφαιρούταν τελείως από την ταινία «Barbie».
Ο Μαρκ Ρόνσον, ο οποίος συνέθεσε το κομμάτι, μίλησε στους Times και ανέφερε πως μπορεί αυτή τη στιγμή το «I'm Just Ken» να διεκδικεί ένα Όσκαρ, όμως στο στάδιο της παραγωγής, δεν άρεσε σε πολλούς.
«Σε εκείνη την πρώτη προβολή της ταινίας, το τραγούδι δεν λειτουργούσε. Πανικοβλήθηκα. Το χιούμορ δεν μεταφραζόταν και η Γκρέτα Γκέργουικ έπρεπε να παλέψει για αυτό. Το στούντιο τη ρώτησε πόσο πολύ το χρειαζόταν και εκείνη είπε "με κάθε εκατοστό του σώματός μου"» είπε χαρακτηριστικά.
Mark Ronson reveals ‘I’m Just Ken’ was nearly cut from ‘Barbie’: “The song wasn’t working” https://t.co/nXglzCJa0q
Έτσι, αποφάσισαν να το κρατήσουν και να το προσαρμόσουν καλύτερα στην ταινία.
Όσο για τις επιρροές του τραγουδιού, ανέφερε: «Είναι η δεκαετία του 1970, όταν έγραψε το βιβλίο ο Έλτον και ο Μπέρνι. Μια μπαλάντα για πιάνο που είναι λίγο της δεκαετίας του 1980. Λίγο Gladrags. Ή μπορεί να είναι ο Robbie Williams… Ίσως είμαι απλώς υπερδραματικός».
Από την κυκλοφορία της ταινίας και μετά, το «I'm Just Ken» έχει μεταδοθεί πάνω από 100 εκατομμύρια φορές. O Ράιαν Γκόσλινγκ θα ερμηνεύσει ζωντανά το τραγούδι στη μεγάλη βραδιά της 96ης τελετής των βραβείων Οσκαρ.
Κλείσιμο
Μετά από μήνες αβεβαιότητας για την εμφάνιση του Ράιαν Γκόσλινγκ και την ερμηνεία του «I’m Just Ken» στην τελετή απονομής των βραβείων, το Variety επιβεβαίωσε ότι ο ηθοποιός θα ανέβει μαζί με τον Μαρκ Ρόνσον στη σκηνή των Όσκαρ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.