Συνέντευξη παραχώρησε ηΔήμητρα Κωστάκηκι αναφέρθηκε στην καριέρα της ως μοντέλο τη δεκαετία του '90, το εξωφρενικό ποσό που έχει λάβει για 4 μόνο ημέρες δουλειάς και επίσης, έριξε το «καρφί» της για το GNTM.
Το μοντέλο μίλησε στην εκπομπή «Mega Καλημέρα» και αρχικά, δήλωσε: «Στα '90ς ήμασταν πραγματικές σταρ, ήμασταν μια παρέα 10 μοντέλων, που δουλεύαμε πολύ. Ακούω τις τιμές και τα χρήματα που παίρνουν τώρα τα μοντέλα και δεν έχουν καμία σχέση με τότε».
Όσο για το εξωφρενικό ποσό που έχει λάβει για δουλειά, η Δήμητρα Κωστάκη είπε χαρακτηριστικά: «Τα περισσότερα χρήματα που έχω πάρει είναι 15 εκατ. δραχμές για τέσσερις ημέρες δουλειάς. Είναι ένας χώρος πολύ δύσκολος. Δεν μου ταίριαζε για τόσο διάστημα που ασχολήθηκα, 8 χρόνια συνολικά».
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-ck0zc2ahjs29)
Όπως ανέφερε στη συνέχεια, όταν σταμάτησε το μόντελινγκ, για πολλά χρόνια δεν χρησιμοποίησε μέικ απ στο πρόσωπό της.
Αν και έχει διαγράψει μια εξαιρετική πορεία στο μόντελινγκ, η ίδια ανέφερε πως είχε και τις κακές της στιγμές.
«Στο Παρίσι με απέρριψαν, γιατί με θεωρούσαν χοντρή. Άλλαζα τα μαλλιά μου κάθε 6 μήνες, έχασα πολλές εμπορικές δουλειές. Έχω δεχτεί τρομερό ανταγωνισμό, σπρωξιές σε show, έμπαιναν άλλες 10 μπροστά μας, έχω ζήσει πολλά», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην οικογένειά της. «Με τον πρώτο μου σύζυγο ήμασταν παντρεμένοι, πριν ξεκινήσω καριέρα στο εξωτερικό. Τα παιδιά μου είναι δίδυμα, είναι 22 ετών. Με τον δεύτερο σύζυγό μου, είμαστε 18 χρόνια μαζί», ανέφερε.
Τέλος, η Δήμητρα Κωστάκη αναφέρθηκε στο GNTM. «Όταν είδα στο GNTM τις δοκιμασίες στο δεύτερο επεισόδιο, έκλεισα την τηλεόραση και δεν το ξαναείδα ποτέ. Καλούν μοντέλα που δεν έχουν διεθνή καριέρα, όχι έμενα που είχα και είναι πολύ πιο ενημερωμένες, μάλλον από έμενα», είπε κλείνοντας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.