ΗΦωτεινή Τσακίρημίλησε στην εκπομπή «Αυτό είναι Σαββατοκύριακο» στο OPEN και μέσα σε όλα αναφέρθηκε στην συνεργασία με τον προφυλακισμένο συνάδελφο της Πέτρο Φιλιππίδη στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «50-50» αλλά και την απόφαση των τηλεοπτικών σταθμών να μην μεταδίδουν σε επανάληψη σειρές με τον ίδιο σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Πιο συγκεκριμένα, η Φωτεινή Τσακίρη σημείωσε: «Έχω περάσει δύσκολα σε αυτή τη δουλειά. Υπήρξαν και άτυχες στιγμές, βεβαίως. Στιγμές με ανθρώπους που έκαναν κατάχρηση της εξουσίας τους».
«Στεναχωρήθηκα όπως στεναχωρηθήκαμε όλοι μας για την απόφαση να μην παίζεται το Πενήντα Πενήντα σε επανάληψη. Στεναχωρήθηκα για το ίδιο το συμβάν και για αυτή την απόφαση αλλά κάποια πράγματα δεν είναι στα χέρια μας. Από τη στιγμή που ακόμα τα πράγματα είναι σε αναβρασμό, νομίζω ότι ένα διάλειμμα για την σειρά είναι απαραίτητο. Με τον Πέτρο Φιλιππίδη δεν είχαμε καθημερινά γυρίσματα. Δεν ήμουν δηλαδή στο σίριαλ η γυναίκα ή η κόρη του. Ήμασταν μαζί μόνο σε κάποια ομαδικά γυρίσματα και δεν είχα άμεση επαφή μαζί του. Άκουγα πράγματα αλλά οι φήμες είναι φήμες και όταν δεν είναι επιβεβαιωμένες, δεν μπορείς αφενός να βασίσεις την γνώμη σου πάνω σε αυτές. Αφετέρου και αυτό που έφτανε στα αφτιά μου δεν ήταν αυτό που αποδείχθηκε στη συνέχεια».
«Δεν είναι ωραίο να αποδομούνται οι άνθρωποι, καθόλου ωραίο και το συναίσθημα που μένει είναι πικρό», συμπλήρωσε η ηθοποιός.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.