Μετά από περίπου πέντε μήνες, το MasterChef έριξε χθες βράδυ αυλαία με έναν τελικό που δεν θυμίζει σε τίποτα τους προηγούμενους. Το ριάλιτι μαγειρικής ξεκίνησε να προβάλλεται στους δέκτες μας από τις 27 Ιανουαρίου με τα επεισόδια να είναι σχετικά αραιά εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ο Σταύρος Βαθραλίτης από τα Άνω Λιόσια και ο Σταύρος Γεωργίου από την Κύπρο έφτασαν στον μεγάλο τελικό ο οποίος ήταν πιο… μοναχικός από ποτέ. Χωρίς φίλους και συγγενείς και χωρίς τους πρώην συμπαίκτες τους να φωνάζουν από τον εξώστη, οι τρεις κριτές ανακοίνωσαν το όνομα του νικητή και προανήγγειλαν το επόμενο MasterChef, το οποίο θα είναι αλλιώτικο από τα τέσσερα που έχουν προηγηθεί.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να δούμε τι τηλεθέαση σημείωσε ο… μοναχικός χθεσινοβραδινός τελικός του MasterChef4. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο τελικός του MasterChef 4 σημείωσε ποσοστό 32,6% στο γενικό και 39,5% στο δυναμικό κοινό. Πέρυσι, τα ποσοστά ήταν 33,1% και 42% αντίστοιχα. Η τηλεθέαση του προγράμματος κινήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος του πάνω από το 40% και στο κρίσιμο τέταρτο της ανακοίνωσης του αποτελέσματος έφτασε στο 45,3%.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.