Σύμμαχος στην προσπάθεια των ειδικών να περάσουν το μήνυμα «Μένουμε σπίτι» και για τις ημέρες του Πάσχα στέκεται ο Αρκάς με το σκίτσο που ανήρτησε το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης στη σελίδα του στο Facebook.
Πρωταγωνίστρια του σκίτσου η «Πέμπτη» η οποία εμμέσως υπενθυμίζει σε όλους ότι φέτος το Πάσχα «μένουμε σπίτι» και δεν πηγαίνουμε σε συγγενείς και φίλους όπως τόνισε την Μεγάλη Τετάρτη για άλλη μια φορά ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς.
«Καλή Ανάσταση και του χρόνου έξω από τα σπίτια μας» είναι το χαρακτηριστικό μήνυμα της «Πέμπτης» του Αρκά.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους