Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
ΔΣΑ: Φραγμοί στις δικηγορικές εταιρείες που μετατρέπονται σε εισπρακτικές εταιρείες
ΔΣΑ: Φραγμοί στις δικηγορικές εταιρείες που μετατρέπονται σε εισπρακτικές εταιρείες
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δ.Σ.Α επισημαίνει προς κάθε κατεύθυνση ότι παρόμοιες συμπεριφορές «προσβάλουν το σύνολο του δικηγορικού σώματος και δεν θα είναι ανεκτές»
Φραγμούς έβαλε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών στις δικηγορικές εταιρείες και τους δικηγόρους που μετατρέπονται σε εισπρακτικές εταιρείες και οχλούν τηλεφωνικά, χωρίς φραγμούς, τους οφειλέτες.
Κατ΄ αρχάς, ομόφωνα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών αποδοκιμάζει και καταδικάζει τις πρακτικές δικηγόρων και δικηγορικών εταιρειών που στο πλαίσιο της δικηγορικής τους εντολής μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες.
Μάλιστα το Διοικητικό Συμβούλιο του Δ.Σ.Α επισημαίνει προς κάθε κατεύθυνση ότι παρόμοιες συμπεριφορές «προσβάλουν το σύνολο του δικηγορικού σώματος και δεν θα είναι ανεκτές».
Κατόπιν αυτών, αποφάσισε την προσθήκη διάταξης στα πειθαρχικά παραπτώματα του Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων, ώστε οσάκις δικηγόροι ή δικηγορικές εταιρείες διαπιστωθεί ότι ακολουθούν την πρακτική αυτή, να βρεθούν αντιμέτωποι με την βαρύτατη πειθαρχική διαδικασία του ΔΣΑ.
Όπως επισημαίνει ο ΔΣΑ, σύμφωνα με την προσθήκη στον Κώδικα Δεοντολογίας, ο δικηγόρος ή η δικηγορική εταιρεία, «απαγορεύεται να οχλεί προφορικά και δή τηλεφωνικά, τον οφειλέτη του εντολέα του πέραν της μίας φοράς, προκειμένου να τον ενημερώσει για την οφειλή του και να διερευνήσει τη δυνατότητα εξώδικης επίλυσης της υφιστάμενης διαφοράς».
Τώρα, σε περίπτωση που στη συνέχεια ο οφειλέτης δεν ανταποκριθεί, δυστροπήσει ή αρνηθεί να εξοφλήσει την οφειλή, ο δικηγόρος οφείλει, τότε, να προβεί σε έγγραφη εξώδικη όχληση ή να ασκήσει τα προβλεπόμενα νόμιμα ένδικα βοηθήματα για λογαριασμό του εντολέα του.
Κατ΄ αρχάς, ομόφωνα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών αποδοκιμάζει και καταδικάζει τις πρακτικές δικηγόρων και δικηγορικών εταιρειών που στο πλαίσιο της δικηγορικής τους εντολής μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες.
Μάλιστα το Διοικητικό Συμβούλιο του Δ.Σ.Α επισημαίνει προς κάθε κατεύθυνση ότι παρόμοιες συμπεριφορές «προσβάλουν το σύνολο του δικηγορικού σώματος και δεν θα είναι ανεκτές».
Κατόπιν αυτών, αποφάσισε την προσθήκη διάταξης στα πειθαρχικά παραπτώματα του Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων, ώστε οσάκις δικηγόροι ή δικηγορικές εταιρείες διαπιστωθεί ότι ακολουθούν την πρακτική αυτή, να βρεθούν αντιμέτωποι με την βαρύτατη πειθαρχική διαδικασία του ΔΣΑ.
Όπως επισημαίνει ο ΔΣΑ, σύμφωνα με την προσθήκη στον Κώδικα Δεοντολογίας, ο δικηγόρος ή η δικηγορική εταιρεία, «απαγορεύεται να οχλεί προφορικά και δή τηλεφωνικά, τον οφειλέτη του εντολέα του πέραν της μίας φοράς, προκειμένου να τον ενημερώσει για την οφειλή του και να διερευνήσει τη δυνατότητα εξώδικης επίλυσης της υφιστάμενης διαφοράς».
Τώρα, σε περίπτωση που στη συνέχεια ο οφειλέτης δεν ανταποκριθεί, δυστροπήσει ή αρνηθεί να εξοφλήσει την οφειλή, ο δικηγόρος οφείλει, τότε, να προβεί σε έγγραφη εξώδικη όχληση ή να ασκήσει τα προβλεπόμενα νόμιμα ένδικα βοηθήματα για λογαριασμό του εντολέα του.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ο ΔΣΑ ότι η μη τήρηση της διάταξης αυτής παραβιάζει τον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων και συνιστά ελεγκτέο πειθαρχικό παράπτωμα.
Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες ο ΔΣΑ θα ερευνήσει μέσα στο επόμενο διάστημα την ίδια τακτική που ακολουθούν οι νομικές υπηρεσίες των Τραπεζών, οι οποίες μάλιστα χρησιμοποιούν τραπεζουπαλλήλους για να τηλεφωνούν στους δανειολήπτες, εμφανιζόμενοι ως δικηγόροι.
Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες ο ΔΣΑ θα ερευνήσει μέσα στο επόμενο διάστημα την ίδια τακτική που ακολουθούν οι νομικές υπηρεσίες των Τραπεζών, οι οποίες μάλιστα χρησιμοποιούν τραπεζουπαλλήλους για να τηλεφωνούν στους δανειολήπτες, εμφανιζόμενοι ως δικηγόροι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα