Η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας αποκαταστάθηκε λίγο πριν τις 21:30 το βράδυ της Τετάρτης μετά τη συγκέντρωση που είχε διοργανώσει το ΚΚΕ στην πλατεία Συντάγματος, σε ένδειξη αλληλεγγύης στην Κούβα.
Οι διαδηλωτές είχαν συγκεντρωθεί στις 18:30 στο Σύνταγμα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του κόμματος «ενάντια στις κυρώσεις και τον οικονομικό αποκλεισμό που επιβάλλουν οι Ηνωμένες Πολιτείες στο νησί».
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του Δημήτρη Κουτσούμπα, ακολούθησε πορεία διαμαρτυρίας προς την πρεσβεία των ΗΠΑ στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας.