Μια πρόσφατη μελέτη, που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Κλινικής Ογκολογίας (ASCO), αναδεικνύει τον ρόλο των επεξεργασμένων τροφίμων στην ανάπτυξη του καρκίνου του παχέος εντέρου, αλλά και την προστασία μέσω συγκεκριμένων τροφών.
Οι επιστήμονες παρακολούθησαν 1.625 ασθενείς με καρκίνο του παχέος εντέρου που είχε κάνει μετάσταση στους περιφερειακούς λεμφαδένες, χωρίς να έχει προχωρήσει σε άλλες περιοχές του σώματος. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν αναλυτικά ερωτηματολόγια τροφίμων σχετικά με τη συχνότητα κατανάλωσης 18 ομάδων τροφίμων: εννέα προφλεγμονώδη (όπως κόκκινο κρέας, επεξεργασμένα κρέατα, ραφιναρισμένα δημητριακά και σακχαρούχα ποτά) και εννέα αντιφλεγμονώδη (όπως καφές, τσάι, σκούρα κίτρινα λαχανικά και φυλλώδη πράσινα λαχανικά). Από τα δεδομένα αυτά, οι ερευνητές κατάφεραν να συσχετίσουν τις διατροφικές συνήθειες των ασθενών με την πιθανότητα επιβίωσης και την πορεία της ασθένειας.
Με μετρήσιμα αποτελέσματα σε περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση, η εταιρεία παρουσιάζει τον ESG Απολογισμό 2025 και τη νέα στρατηγική «Brewing Tomorrow»
Ποδοσφαιρικά vibes, ατόφια αθλητική διασκέδαση, διαγωνισμοί και δώρα περιμένουν τους επισκέπτες στο The Mall Athens, το μεγαλύτερο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο στην Ελλάδα.