Χωρίς εκδοτήριο είναι ο σταθμός της Δεκέλειας που εκτελεί το δρομολόγιο προαστιακού Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα και εξυπηρετεί περιοχές όπως Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Βαρυμπόμπη και πολίτες που θέλουν να μεταβούν στο κέντρο της Αθήνας ή στη Χαλκίδα.
Εάν κάποιος θέλει να προμηθευτεί εισιτήριο υπάρχει μία ψησταριά-καφετέρια «Ο Σμηνίτης», στην οποία οι επιβάτες θα πρέπει να πάνε εκεί προκειμένου να εκδώσουν εισιτήριο σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA.
Δείτε βίντεο:
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-crgxcbjwtz0p)
Ο συγκεκριμένος σταθμός έχει 12 δρομολόγια την ημέρα και πολύς κόσμος εξυπηρετείται καθημερινά από τις 5 το πρωί έως τις 12 το βράδυ.
Δεν ξεκίνησαν τα δρομολόγια των τρένων για Κιάτο και Αίγιο
Η δεύτερη φάση επαναλειτουργίας τουσιδηροδρομικού δικτύου θα καθυστερήσει. Σήμερα Δευτέρα 27 Μαρτίου δεν ξεκίνησαν τα δρομολόγια του προαστιακού από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο, αλλά ούτε και τα υπεραστικά δρομολόγια στη ΒόρειαΕλλάδα, που έχουν διακοπεί προσωρινά.
Σήμερα λειτουργεί ο συρμός του προαστιακού προς Χαλκίδα.
Χωρίς δρομολόγια του προαστιακού από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο σήμερα η χώρα με τους πολίτες να εξυπηρετούνται με λεωφορεία τα οποία με αφετηρία την Κόρινθο μεταφέρουν επιβάτες στο Σταθμό Λαρίσης.
Παράλληλα δεν ξεκίνησαν ούτε και τα υπεραστικά δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα, που και αυτά έχουν διακοπεί προσωρινά μέχρι να βρεθούν οι δικλίδες ασφαλείας για τη διέλευσή τους.
Να θυμίσουμε πως η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης), με έγγραφό της, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα: Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα καθώς και στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη – Ξανθή. Ωστόσο, ούτε το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο δεν λειτούργησε, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, κατά την πρώτη φάση της επανεκκίνησης, την περασμένη Τετάρτη, στις 22 Μαρτίου.
Η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης), με έγγραφό της, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα:
Θεσσαλονίκη – Φλώρινα Θεσσαλονίκη – Δράμα καθώς και Αλεξανδρούπολη – Ξανθή.
Ωστόσο, ούτε το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο δεν λειτούργησε, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, κατά την πρώτη φάση της επανεκκίνησης, την περασμένη Τετάρτη, στις 22 Μαρτίου.
Ποια δρομολόγια γίνονται
Φαίνεται, λοιπόν, πως μόνο το προαστιακό δίκτυο θα συνεχίσει να λειτουργεί, και συγκεκριμένα στα τμήματα:
Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο Κάντζα – Λιόσια Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα Κάτω Αχαΐα – Πάτρα και Πάτρα – Ρίο.
Παράλληλα, λειτουργεί και ένα τμήμα του τουριστικού δικτύου:
Διακοφτό – Καλάβρυτα Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο.
Μάλιστα, πληροφορίες κάνουν λόγο πως ούτε το τμήμα Βόλος – Μηλιές δεν λειτουργεί παρά τις σχετικές ανακοινώσεις.
Εμπορευματικές μεταφορές
Τα εμπορεύματα αποτελούσαν από την αρχή ένα αγκάθι καθώς τη χώρα μας η ακινησία, σε αυτόν τον επαγγελματικό τομέα, τη φέρνει αντιμέτωπη με σωρεία προβλημάτων, κυρίως οικονομικής φύσεως.
Κι ενώ αρχικά ξεκίνησαν τα δρομολόγια των εμπορευμάτων και από τη Hellenic Train αλλά και από την Goldair Cargo. πληροφορίες θέλουν τη Hellenic Train να σταμάτησε να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια.
Ο ΟΣΕ διαβεβαιώνει πως το δίκτυο μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.
Μάλιστα έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες, τόσο στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη όσο και σε μία εκ των δύο σηράγγων στο Κιάτο.
Επίσης, ο ΟΣΕ διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο.