Σε νέα διακοπή οδηγήθηκε σήμερα η δίκη σε δεύτερο βαθμό για το βιασμό και τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη, το Νοέμβριο του 2018, στη Ρόδο.
Η νέα, δεύτερη διακοπή της δίκης ήταν «μονόδρομος» για το δικαστήριο καθώς μια ένορκος μέλος της έδρας και ο δικηγόρος του κατηγορούμενου με αλβανική καταγωγή, βρέθηκαν θετικοί στο κορωνοϊο. Στο άκουσμα της απόφασης για νέα διακοπή, η μητέρα της αδικοχαμένης φοιτήτριας, Κούλα Αρμοτίδου, ξέσπασε φωνάζοντας: «Ντροπή, ντροπή. Μπράβο σε όλους σας εκεί ψηλά που κάθεστε στα έδρανα».
Να σημειωθεί ότι και σήμερα στο πλευρό της οικογένειας της Ελένης Τοπαλούδη βρέθηκε η Αλέκα Ψαράκου, μητέρα της Γαρυφαλλιάς που δολοφονήθηκε το καλοκαίρι στη Φολέγανδρο, αλλά και η Ελένη Κρεμαστιώτη, μητέρα της Ερατούς που δολοφονήθηκε το 2019 στη Μυτιλήνη από τον εν διαστάσει σύζυγό της.
Μάλιστα, η κυρία Κρεμαστιώτη διαμαρτυρήθηκε έντονα στο δικαστήριο ακούγοντας την εισαγγελέα να προτείνει διακοπή της δίκης. «Τι θέλετε δηλαδή! Να τους φέρουμε εδώ με covid;» της απάντησε η εισαγγελέας της έδρας. «Την κοροϊδία τους μέσα! Δεν ντρεπόμαστε καθόλου! Κάποιος ένορκος έχει covid λέει! Δεν πρέπει να υπάρχουν αναπληρωματικοί; Πόσο να αντέξω! Θέλει το σύστημα να μας εξουθενώσει ή να μας στείλει στο ψυχιατρείο!» είπε κατά την έξοδο της από το δικαστήριο η μητέρα της Ελένης Τοπαλούδη.
Κλείσιμο
Να σημειωθεί ότι και σήμερα στο δικαστήριο βρέθηκε και πάλι μόνο ο ένας εκ των δυο κατηγορουμένων, ο νεαρός Ροδίτης. Όταν η μητέρα της αδικοχαμένης φοιτήτριας, τον είδε να κάθεται στα εδώλιο που σε όλες τις αίθουσες των Μικτών Ορκωτών Εφετείων βρίσκεται στο ύψος της έδρας, φώναξε. «Δε μπορώ να βλέπω τους δολοφόνους του παιδιού μου στο ίδιο ύψος με τους δικαστές. Εγώ η μάνα της δολοφονημένης Ελένης».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.