Η αιώρηση ενός ονειροπόλου

aiorisi-oneiropolou

Η 42χρονη Έφη Μπίρμπα, αναλαμβάνει την ευθύνη της σκηνοθεσίας-δραματουργίας-σκηνογραφίας και κοστουμιών, παρουσιάζοντας το έργο «Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, κεφ. 23ο», το οποίο αποτελεί την πέμπτη σκηνοθετική της δουλειά

Η Έφη Μπίρμπα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976.

Φοίτησε στη Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και στο Μεταπτυχιακό τμήμα της Καλών Τεχνών “Ψηφιακές Μορφές Τέχνης”.

Όπως διαβάζουμε στο βιογραφικό της σημείωμα, «η δραστηριότητα της εντοπίζεται στους χώρους της βιντεοτέχνης, της περφόρμανς και της έρευνας στις παραστατικές τέχνες».

Το έργο «Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, κεφ. 23ο» αποτελεί την πέμπτη σκηνοθετική της δουλειά, στην οποία έχει αναλάβει την ευθύνη του πολύπλευρου ρόλου της σκηνοθεσίας-δραματουργίας-σκηνογραφίας και των κοστουμιών της παράστασης.
aiorisi-oneiropolou-1


Μια ομάδα διεθνών ερμηνευτών με επικεφαλής τον Άρη Σερβετάλη και τους Αχιλλέα Χαρίσκο, Ιωάννα Τουμπακάρη, Effi Rabsilber, Διογένη Σκαλτσά, Gema Galiana και Κυριάκο Σάλη, αποτελούν το σχήμα το οποίο θα συμμετέχει στην παράσταση η
οποία είναι βασισμένη στο έργο του Μιχαήλ Θερβάντες ¨Δον Κιχώτης¨– στο Θέατρο Πειραιά.

Όπως διαβάζουμε σε ένα ενημερωτικό σημείωμα των διοργανωτών σχετικά με το έργο: «Στο 23ο κεφάλαιο του 2ου βιβλίου, ο Δον Κιχώτης, ως τραγικό πρόσωπο κι ενσαρκωτής μιας γνήσιας εσωτερικότητας, συλλαμβάνεται να διαγράφει μια κατακόρυφη πορεία προς το εσωτερικό της σπηλιάς του Μοντεσίνου· προς τα βάθη των φαντασιακών αναμετρήσεων. Έχοντας παραμερίσει κάθε κοινό φόβο κι αψηφώντας τον κίνδυνο του καταποντισμού, εισέρχεται σ’ έναν τόπο εμπειρίας εκουσίως με την αμφίεση του περιπλανώμενου ιππότη, όπως εισέρχεται το παιδί σ’ ένα περιβάλλον που διέπεται από τους ιδιόμορφους κανόνες παιχνιδιού.

Με αφορμή την κατάβαση και την απόκρυφη, ενύπνια περιπλάνηση του Δον Κιχώτη-Homo Ludens εντός του περιβάλλοντος του σπηλαίου, στην παράσταση παρακολουθούμε μια αλληλουχία επεισοδίων υπό τους ιδιόμορφους κανόνες που ορίζει η τάξη του παιχνιδιού, όπου όλα πολλαπλασιάζονται καθώς ανακλώνται αδιάκοπα στα κάτοπτρα ενός ιδιωματικού οράματος της πραγματικότητας, όπου όλα συνδέονται μέσω του κατακόρυφου άξονα της κατάβασης με τη μεγαλύτερη ιδέα της ζωής».

Η παράσταση κάνει πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με έναρξη την Πέμπτη 28 Ιουνίου –και διάρκεια έως την Τετάρτη 4 Ιουλίου για 6 παραστάσεις– και είναι μια συμπαραγωγη του Rēs Ratio Network με το Δη.Θε.Πειραιά.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

olympia-festival-kinimatografou

Έξι εκπαιδευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα παρέχουν την τεχνογνωσία τους για την εκπαίδευση νέων κινηματογραφιστών μέσω του «1st Olympia “Creative Ideas” Pitching Lab» στο πλαίσιο του 21ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

monopati-iros

Ανάβαση «ψυχής» από εκατοντάδες πεζοπόρους και ορειβάτες κάθε Νοέμβριο στην Εύβοια

1
ray-liz

Ο 48χρονος Βρετανός Ρίτσαρντ Μπίλινγχαμ επιστρέφει στην πατρίδα του συντροφιά με το Βραβείο Καλύτερης ταινίας Χρυσός Αλέξανδρος - Θόδωρος Αγγελόπουλος, το οποίο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 8.000 ευρώ, ενώ οι άλλοι 2 Αλέξανδροι, ο Αργυρός πήγε στην ταινία της Γερμανίδας Εύα Τρόμπις Όλα Καλά και ο Χάλκινος στον Ταϊλανδό Πουτσιπόνγκ Αρουνπένγκ για την ταινία Διαβολόψαρο

tiniaki-marmarotecnia

Ο “μικρόκοσμος” της τηνιακής μαρμαροτεχνίας από τον 17ο έως και το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα, καταγράφεται -με σημείο αναφοράς τον κύκλο εργασιών γύρω από λατομεία και σχιστήρια- στο έργο του δρ Αλέκου Ε. Φλωράκη της νέας έκδοσης του ΠΙΟΠ