Ο startuper, οι καλόγεροι και το Αθωνικό management

Ο startuper, οι καλόγεροι και το Αθωνικό management

Ο Θοδωρής Σπηλιώτης που έκανε αίσθηση με την πλατφόρμα Esurvey για την μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη είναι ο συγγραφέας μιας εξαιρετικής μελέτης που βγήκε σε βιβλίο με τίτλο «Ο μοναχός που έγινε Ceo -1000 χρόνια αθωνικό management»

Ο startuper, οι καλόγεροι και το Αθωνικό management
Τον Θοδωρή Σπηλιώτη τον γνωρίσαμε πριν από μερικά χρόνια ως δημιουργό μιας έξυπνης ηλεκτρονικής πλατφόρμας Esurvey (www.esurvey.gr
)που «ειδικεύεται» στη μέτρηση εμπειρίας του πελάτη με την εφαρμογή ενός καινοτόμου λογισμικού μέσω tablet. Η λειτουργία της ξεκίνησε το 2014 και η μέχρι τώρα διαδρομή της δείχνει να έχει κερδίσει υποστηρικτές αλλά και να έχει δημιουργήσει πελατειακή – συνδρομητική βάση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τον χρόνο που πέρασε τον γνωρίσαμε και με μια άλλη ιδιότητα του. Εκείνη του συγγραφέα μιας εξαιρετικά ενδιαφέρουσας μελέτης γύρω από το μάνατζμεντ. Και αυτό γιατί η μελέτη επικεντρώνει την προσοχή της στο να αναδείξει τα ξεχωριστά γνωρίσματα των καλογέρων μάνατζερς του Αγίου Όρους. 

Κλείσιμο
Το καλογερικό μάνατζεμντ, λοιπόν, έγινε αφορμή για την έκδοση του βιβλίου «Ο μοναχός που έγινε Ceo - 1000 χρόνια αθωνικό management» (εκδόσεις iWrite.gr, ένας εκδοτικός οίκος με έδρα την Θεσσαλονίκη). 

Ο Θοδωρής Σπηλιώτης, σύμφωνα με το δημοσιευμένο βιογραφικό σημείωμα του, είναι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο α) στην Τηλεματική (Msc in Telematics - Middlesex University) και β) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA - Kingston University). Διαθέτει δεκαπενταετή εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας, κατέχοντας μέχρι σήμερα υψηλόβαθμες θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες στους τομείς Καινοτομίας, Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), Marketing και Πωλήσεων.

Ο Σπηλιώτης -στη συνέχεια της διαδρομής του στο χώρο των startup- το 2015 δημιούργησε μία δεύτερη καινοτόμο εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε πραγματικό χρόνο (real time). To προϊόν ονομάζεται Estaff (www.estaff.gr
) και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στις αγορές του εξωτερικού. 

Αλλά, ας γυρίσουμε στην έκδοση. Σε ένα ενημερωτικό σημείωμα για το βιβλίο του Σπηλιώτη διαβάζουμε τα εξής: «Τι ήταν αυτό που ερέθισε το μάτι ενός τεκνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος; Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω;

Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Άγιου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μια σύγχρονη επιχείρηση;

Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;

Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;

Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του Management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μια σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.

Αυτό, ωστόσο, που αποτελεί την αφορμή και τη φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το Αθωνικό Management ως μια επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Άγιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).

Ο σπόρος της γνώσης, εξάλλου, είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της. Από αυτή τη σκοπιά, ο "Μοναχός που έγινε CEO" μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του "ευ επιχειρείν"».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης