Ο startuper, οι καλόγεροι και το Αθωνικό management

Ο startuper, οι καλόγεροι και το Αθωνικό management

Ο Θοδωρής Σπηλιώτης που έκανε αίσθηση με την πλατφόρμα Esurvey για την μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη είναι ο συγγραφέας μιας εξαιρετικής μελέτης που βγήκε σε βιβλίο με τίτλο «Ο μοναχός που έγινε Ceo -1000 χρόνια αθωνικό management»

Τον Θοδωρή Σπηλιώτη τον γνωρίσαμε πριν από μερικά χρόνια ως δημιουργό μιας έξυπνης ηλεκτρονικής πλατφόρμας Esurvey (www.esurvey.gr
)που «ειδικεύεται» στη μέτρηση εμπειρίας του πελάτη με την εφαρμογή ενός καινοτόμου λογισμικού μέσω tablet. Η λειτουργία της ξεκίνησε το 2014 και η μέχρι τώρα διαδρομή της δείχνει να έχει κερδίσει υποστηρικτές αλλά και να έχει δημιουργήσει πελατειακή – συνδρομητική βάση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τον χρόνο που πέρασε τον γνωρίσαμε και με μια άλλη ιδιότητα του. Εκείνη του συγγραφέα μιας εξαιρετικά ενδιαφέρουσας μελέτης γύρω από το μάνατζμεντ. Και αυτό γιατί η μελέτη επικεντρώνει την προσοχή της στο να αναδείξει τα ξεχωριστά γνωρίσματα των καλογέρων μάνατζερς του Αγίου Όρους. 

Το καλογερικό μάνατζεμντ, λοιπόν, έγινε αφορμή για την έκδοση του βιβλίου «Ο μοναχός που έγινε Ceo - 1000 χρόνια αθωνικό management» (εκδόσεις iWrite.gr, ένας εκδοτικός οίκος με έδρα την Θεσσαλονίκη). 

Ο Θοδωρής Σπηλιώτης, σύμφωνα με το δημοσιευμένο βιογραφικό σημείωμα του, είναι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο α) στην Τηλεματική (Msc in Telematics - Middlesex University) και β) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA - Kingston University). Διαθέτει δεκαπενταετή εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας, κατέχοντας μέχρι σήμερα υψηλόβαθμες θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες στους τομείς Καινοτομίας, Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), Marketing και Πωλήσεων.

Ο Σπηλιώτης -στη συνέχεια της διαδρομής του στο χώρο των startup- το 2015 δημιούργησε μία δεύτερη καινοτόμο εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε πραγματικό χρόνο (real time). To προϊόν ονομάζεται Estaff (www.estaff.gr) και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στις αγορές του εξωτερικού. 

Αλλά, ας γυρίσουμε στην έκδοση. Σε ένα ενημερωτικό σημείωμα για το βιβλίο του Σπηλιώτη διαβάζουμε τα εξής: «Τι ήταν αυτό που ερέθισε το μάτι ενός τεκνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος; Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω;

Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Άγιου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μια σύγχρονη επιχείρηση;

Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;

Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;

Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του Management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μια σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.

Αυτό, ωστόσο, που αποτελεί την αφορμή και τη φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το Αθωνικό Management ως μια επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Άγιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).

Ο σπόρος της γνώσης, εξάλλου, είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της. Από αυτή τη σκοπιά, ο "Μοναχός που έγινε CEO" μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του "ευ επιχειρείν"».

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Αναγνώστης

Βιβλίο μόνο για διάβασμα στο πόδι. Με 3 το πολύ επισκέψεις στο βιβλιοπωλείο είσαι έτοιμος.

Καλά

Μιλάμε για τρομερή ιδέα. Περιμένω το δεύτερο τόμο που θα λέει Μέκκα, 500 χρόνια πωλήσεις.

Management

Σε αυτά τα χίλια χρόνια έχουν υπάρξει γενιές και γενιές ανθρώπων. Η κάθε γενιά προσεγγίζει το άγιο όρος με τον δικό της συρμό σκέψης. Τούτος εδώ τη προσεγγίζει λέει επιστημονικά. Μάλιστα. Και ο λαός λέει το μοναστήρι να είναι καλά και από καλογέρους...."

Ιουδοχριστιανός

"1000 Χρόνια Αθωνικό management" λέει ο υπότιτλος του βιβλίου. Ίσως ο Άθως άργησε λίγο να προσαρμοστεί.... 2017 χρόνια χριστιανικό management και business από τους εμποράκους αφελών θα έπρεπε να λέει.

ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ..

ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ..ΟΥΤΕ ΞΕΡΕΙΣ τι λες..δεν ασχολουμαστε με ΑΜΜΟΡΦΩΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ..ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ με το ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ..ΜΑΘΑΤΕ ΤΩΡΑ και το μανατζμεντ? ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΕΣΥ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΙΑ πως ζουν αυτοι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ??800 ΑΤΟΜΑ ΕΙΧΕ τις γιορτες ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ..1200 ΠΕΡΥΣΙ τετοια εποχη..ΠΕΘΑΝΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ κουραση..ΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΒΡΕ ΕΞΥΠΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ??ΠΕΡΙΠΟΥ 500-600 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ατομα επισκεφτηκαν το αγιο ορος ..βγαλτε την ΧΟΛΗ ΣΑΣ ..ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ απο το αγιο ορος..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ...ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΟ ΤΟ Α Γ Ι Ο ΟΡΟΣ...γιατι ρε ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ???ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ???ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ 1000 ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΛΒΕΤΟΥΣ ΔΙΜΕΤΡΟΥΣ...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες