To ηλεκτρικό buggy της Overland-E

To ηλεκτρικό buggy της Overland-E

Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει όρια, σύνορα και κατηγορίες αυτοκινήτων, όπως μας δείχνει ξεκάθαρα και το ιδιαίτερης σχεδίασης όχημα πολλαπλών χρήσεων της Overland-E.

220928122222_Overland-E-Gen2-Retro-Sportwagen_III

Έχοντας μία μακρά πορεία και ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτου, τα στελέχη της εταιρείας αποφάσισαν να εμπλακούν και στη δημιουργία ενός οχήματος το οποίο θα μπορεί να κινείται με την ίδια ευκολία τόσο εντός πόλης όσο και εκτός δρόμου.

Οι ιδρυτές της Arron Rawding και Dave Fisher μαζί με την ομάδα τους παρουσίασαν το Gen2, το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημά τους που είναι ένα buggy. Αποφάσισαν να έχει αυτή τη μορφή τόσο επειδή είναι πιο απλό στην κατασκευή του από ένα με «κανονικό» αμάξωμα, όσο και επειδή αναμένουν ότι με αυτή τη μορφή θα ελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Το Gen2 έχει ρετρό σχεδίαση, όπως αρμόζει σε ένα τέτοιο όχημα, αλλά συνδυάζει και σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία. Για παράδειγμα, τα LED φώτα εμπρός και πίσω, η διαμόρφωση της μάσκας και του πίσω προφυλακτήρα και το κουπέ αμάξωμα στο πίσω μέρος το προσδιορίζουν χαρακτηριστικά.

Το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, την «Urban», η οποία θα προορίζεται κυρίως για μετακινήσεις εντός δρόμου, και την «Explorer» που θα επιτρέπει την κίνηση και εκτός αυτού. Στη δεύτερη εκδοχή του, η ανάρτηση έχει μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, στην οροφή υπάρχουν οι αντίστοιχες μπάρες, θέσεις για κάνιστρα που θα περιέχουν νερό, πίσω υπάρχουν οι υποδοχές για τις ρεζέρβες ελαστικών και ηλεκτρικός «εργάτης» εμπρός.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Overland-E, το Gen2 θα έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία τουλάχιστον 1.200 χλμ. Ωστόσο, δεν αναφέρουν λεπτομέρειες για το πώς θα επιτευχθεί η επίδοση, όμως αφήνουν να εννοηθεί ότι θα διαθέτει μπαταρίες γραφενίου. Εκτός αυτής, θα διατίθεται και σε έκδοση με, συγκριτικά, μικρότερη αυτονομία η οποία θα είναι περίπου 725 χλμ.

Προς το παρόν, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει περισσότερα τεχνικά στοιχεία ή επιδόσεων. Το μόνο που έχει κάνει γνωστό είναι ότι το μέγιστο ωφέλιμο βάρος του θα είναι 1.500 κιλά.

Τέλος, το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τον χαρακτήρα του οχήματος και επενδεδυμένο με αδιάβροχο υλικό «καλής ποιότητας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Το τιμόνι του είναι επίπεδο τόσο στο επάνω όσο και στο κάτω μέρος του, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης