Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
To 2025 το μικρό ηλεκτρικό VW ID.1
To 2025 το μικρό ηλεκτρικό VW ID.1
Σύμφωνα με τις πρόσφατες πληροφορίες για το πλάνο της Volkswagen σχετικά με την ηλεκτρική γκάμα της, το 2025 αναμένεται το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης ID.1
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Στους κύκλους της Volkswagen το project του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου έχει την κωδική ονομασία e-Zzity αν και τελικά το πιθανότερο είναι να μας συστηθεί ως ID.1 με το πρωτότυπο μοντέλο να αναμένεται κοντά στο 2023.
Το ID.1 θα έχει διαστάσεις αντίστοιχες με αυτές του e-Up! το οποίο και θα αντικαταστήσει ενώ παραπλήσια θα είναι και η σχεδιαστική προσέγγιση, δηλαδή με αρκετά τετράγωνες αναλογίες και με κοντούς προβόλους ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή χωροταξική αφθονία. Όλα θα παραπάνω θα ακολουθούν βέβαια τη σχεδιαστική φιλοσοφία που εισαγάγει το ID.3 ώστε να δηλώνεται η συγγένεια με την οικογένεια ID. Μάλιστα οι φήμες αναφέρουν πως οι σχεδιαστικές ομάδες δουλεύουν και πάνω σε παραλλαγές του ID.1 όπως το ID.1 Crozz με πιο crossover ύφος αλλά και το e-Roomzz ένα μικρό van.
Σε αντίθεση με το e-Up! το οποίο ξεκίνησε ως συμβατικό μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκε αργότερα μια ηλεκτρική μονάδα ισχύος το ID.1 θα βασίζεται όπως και όλα τα ID στην ευέλικτη πλατφόρμα MEB αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Αναμένεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις μπαταριών με 24 kWh και 36 kWh με την πρώτη να στοχεύει στη δημιουργία μιας οικονομικά πιο προσιτής πρότασης και τη δεύτερη να προσφέρει μια αρκετά ικανοποιητική αυτονομία που θα φθάνει ή και θα ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
Η αρχική πρόβλεψη της VW πως θα έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025 έχει έρθει πλέον νωρίτερα, το 2023. Σύμφωνα με το αφεντικό της εταιρίας Ralf Brandstätter, η αύξηση της ζήτησης θα συμβάλει σημαντικά και στη μείωση του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών που πιθανότατα θα φθάσει να είναι έως και 40% χαμηλότερο από αυτό των συμβατικών μοντέλων. Έτσι είναι σχεδόν δεδομένο πως το κόστος του ID.1 θα είναι χαμηλότερο από αυτό του σημερινού e-Up!.
Το ID.1 θα έχει διαστάσεις αντίστοιχες με αυτές του e-Up! το οποίο και θα αντικαταστήσει ενώ παραπλήσια θα είναι και η σχεδιαστική προσέγγιση, δηλαδή με αρκετά τετράγωνες αναλογίες και με κοντούς προβόλους ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή χωροταξική αφθονία. Όλα θα παραπάνω θα ακολουθούν βέβαια τη σχεδιαστική φιλοσοφία που εισαγάγει το ID.3 ώστε να δηλώνεται η συγγένεια με την οικογένεια ID. Μάλιστα οι φήμες αναφέρουν πως οι σχεδιαστικές ομάδες δουλεύουν και πάνω σε παραλλαγές του ID.1 όπως το ID.1 Crozz με πιο crossover ύφος αλλά και το e-Roomzz ένα μικρό van.
Σε αντίθεση με το e-Up! το οποίο ξεκίνησε ως συμβατικό μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκε αργότερα μια ηλεκτρική μονάδα ισχύος το ID.1 θα βασίζεται όπως και όλα τα ID στην ευέλικτη πλατφόρμα MEB αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Αναμένεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις μπαταριών με 24 kWh και 36 kWh με την πρώτη να στοχεύει στη δημιουργία μιας οικονομικά πιο προσιτής πρότασης και τη δεύτερη να προσφέρει μια αρκετά ικανοποιητική αυτονομία που θα φθάνει ή και θα ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
Η αρχική πρόβλεψη της VW πως θα έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025 έχει έρθει πλέον νωρίτερα, το 2023. Σύμφωνα με το αφεντικό της εταιρίας Ralf Brandstätter, η αύξηση της ζήτησης θα συμβάλει σημαντικά και στη μείωση του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών που πιθανότατα θα φθάσει να είναι έως και 40% χαμηλότερο από αυτό των συμβατικών μοντέλων. Έτσι είναι σχεδόν δεδομένο πως το κόστος του ID.1 θα είναι χαμηλότερο από αυτό του σημερινού e-Up!.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα