
Θέλει να ξανακυβερνήσει, κάτι τέτοιους και κάτι Καμίνηδες πρέπει να τους διώξει.Μόνο με πατριωτικές θέσεις γίνεται αυτό.Άμα είναι για κομμουνιστικό μπάχαλο κρατούσαμε και τον Σύριζα.
μεγιστε,δηθεν θεωρητικε,ακου,ο καπιταλισμος παραγει πλουτο και ανισοτητα,τον πλουτο ο καπιταλιστης,τι τον κανει τον βαζει στα σεντουκια,οχι,τον επανεπενδυει και γινεται το ιδιο σκηνικο παραγωγη πλουτου και ανισοτητας,αυτο σημαινει σε βαθος χρονου,οτι λιγοστευουν οι ανεργοι και αυξανονται οι καπιταλιστες και αυξανεται και το μεροκαματο,.σου συνιστω να βγαλεις τις μαρξιστικες παρωπιδες,για να κονομαει ο καπιταλιστης πρεπει να εχει λεφτα οσο γινεται περισοτεροι για να αγοραζουν τα προιοντα του,για να κονομαει,τι αλλο να σου πω,.αμα μπορεις να σκεφθεις σκεψου,δεν μπορεις μη σκεπτεσαι,.
Προσθήκη. Οι ιδεολογίες του 18ου αιώνα είναι για τους κατεστημένους κυρ Μήτσους, τους δεινόσαυρους των απαρχαιωμένων κομμάτων και τους λομπίστες ειδικών συμφερόντων που παριστάνουν τους αγωνιστές-κάπηλους του δημοσίου συμφέροντος με ειδικευμένες ψευδεπιστημονικές θεωρίες και πόλωση. Η δημοκρατία δέχεται επίθεση από αυτούς, από αριστερά και δεξιά, επιστροφή στο πολιτικό κέντρο άμεσα, με νέα έξυπνα εργαλεία σε νέες συνθήκες.
Δεν ζούμε στις εποχές της βιομηχανικής επανάστασης με την κοινωνική διαστρωμάτωση εκείνης της εποχής. Σήμερα η εργατική τάξη είναι κυρίαρχη, μέλη της απαρτίζουν την ανώτερη τάξη. Στην κατοχή της γης ένα παράδειγμα: Ο κυρ Μήτσος, άλλοτε εργάτης, απέκτησε ένα οικόπεδο και ασκεί μαζί με τους ομολόγους του ενα είδος φεουδαρχίας, την τυραννία των ενοικίων, δεν έχει τύχει όμως της ανάλογης προσοχής της έρευνας. Προφανώς ο απολυταρχισμός, η φεουδαρχία κοκ. δεν έχουν εξαφανιστεί αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν και εμφανίζονται μαζικά απειλώντας τη δημοκρατία. Ζήτημα λοιπόν η περαιτέρω δημοκρατικοποίηση της "δημοκρατικής" κοινωνίας σε νέες συνθήκες με νέα εργαλεία.
Ό,τι δεις στο Νετφλιξ και σε αμετάφραστο βίντεο στο YouTube. Ένα θα σου πω μόνο , rents όταν μιλάμε για γη δεν το λέμε ...ενοίκιο , αλλά έγγειο πρόσοδο, Κέινς εκ του προχείρου. Πήγαινε διάβασε κανένα ΒΙΒΛΙΟ , κατά προτίμηση στα ελληνικά, πριν κανείς μαθήματα. Υγ, η προσοδοθηρία έχει επίσης ξεπεραστεί, η δική σου θεωρία είναι του 1950. Και οι δυο μιλάτε σαν να υπήρχε ακόμα ΕΣΣΔ...
Πολιτικά καθυστερημένοι και ψυχολογικά ανισόρροποι, βλέπουν Μαρξισμό και στον ύπνο τους, πόσο μάλλον εδώ στον κύριο αρθρογράφο... Τον Μαρξισμό, που προβλέπει την κατάργηση κάθε είδους ατομικής ιδιοκτησίας σε κοινωνικά μέσα παραγωγής κάθε είδους προϊόντος και υπηρεσίας που έχουν τα χαρακτηριστικά βιομηχανίας (κτιριακες υποδομές, μηχανές, πρώτες και δευτερεύοντες ύλες και εργασιακές σχέσεις καπιταλιστικής εκμετάλλευσης όπου ισχύει το σου δίνω 10 για να εργαστείς και μου φέρνεις πίσω 100)... Τον καπιταλισμό δηλαδή της Σοσιαλδημοκρατίας, όπως έντιμα ξεκαθαρίζει ο κος αρθρογράφος, τον οποίο Μαρξ και Λένιν σε σωρεία έργων τους (ενδεικτικά τα "Κριτική του Προγράμματος της Γκότα" και "Η Προλεταριακή Επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκυ") χαρακτήριζαν από "αντιδραστικό" και "μασκαρεμένο καπιταλισμό" ως "Σοσιαλσοβινισμό", αυτοί τον βλέπουν ως σκέτο Μαρξισμό και διανθίζουν με ανυπόστατα στοιχεία για κάποια δήθεν αύξηση του εισοδήματος της "μεσαίας τάξης " (εννοούν γενικά μικρομεσαίους εμπόρους, βιοτεχνες, ελεύθερους επαγγελματίες και άλλα ανομοιογενή στρώματα που φυσικά και δεν έχουν τα χαρακτηριστικά "τάξης") που όσο είδατε εσείς κάποια ευημερία στις ζωές τους, άλλο τόσο είδαν και αυτοί πριν τον κορωνοϊό. Οι φιλελέρες γενικά χρήζουν παρακολούθησης ειδικών ψυχικής υγείας. Το μόνο που προσπαθεί να κάνει ο κος αρθρογράφος είναι να αρνηθεί την οργάνωση της εργατικής τάξης και των φτωχών στρωμάτων που διαλύει ο καπιταλισμός, στο Κόμμα τους, το ΚΚΕ, καθώς και τα ταξικά εργατικά σωματεία που πρόσκεινται στο Π.Α.ΜΕ. και να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στους Αστούς που ο ίδιος και το κόμμα του το ΚΙΝΑΛ υπηρετούν. Πολύ κακό για το τίποτα. Και ο καπιταλισμός έχει ήδη πάρει εξελικτικά τον διεθνιστικό του δρόμο, που επιστροφή στο κράτος - έθνος σημαίνει μόνο περιορισμένη κεφαλαιακή απόδοση εφόσον δεν είναι εξωστρεφής καθολικά και όχι μόνο στη διάθεση των εμπορευμάτων που παράγει και περιορίζεται από κρατικούς και τοπικούς κανόνες, φόρους και μισθολογικά πλαφόν, και η οργάνωση των πληττώμενων στρωμάτων που πλέον καθιστά αυτός ο καπιταλισμός ως προλεταρίους, αφού τους στερεί τις επιχειρήσεις τους λόγω ανταγωνισμού με τις μεγάλες κεφαλαιοκρατικές, οι οποίες τους κλείνουν λόγω ανταγωνισμού, στο Κόμμα τους, το ΚΚΕ, έχει ήδη πάρει το δρόμο της. Κοινώς μπορούν και οι δύο πλευρές αυτές να φωνάζουν όσο θέλουν. Καμία μετακίνηση των όποιων φτωχών ανθρώπων προς αντιδραστικά ακροδεξιά μορφωματα δεν είναι δυνατή να ανακόψει στο τέλος αυτή τη δυναμική που ο ίδιος ο καπιταλισμός επιφέρει!
Ειλικρινά αν δεν τρολαρεις, δεν το βίντεο του Χάρρυ Κλυνν με τον Τραμπάκουλα, τον καθοδηγητή του Κόμματος και την κολχοζνικη ιδιοκτησία.
επειδή σε μένα απευθύνθηκες βασικά, να σου πω ότι καλά κάνεις και λες την άποψή σου. Αλλά πρώτον μην βρίζεις και δεύτερον αυτό που λες δεν αναιρεί αυτό που λέω εγώ. Η ταξική θεώρηση της κοινωνίας είναι στοιχείο του μαρξισμού, ανεξαρτήτως μαρξιστικής απόχρωσης. Εγώ αναφέρθηκα σε αυτό το ταξικό στοιχείο. Δεν με ενδιαφέρουν οι ενδομαρξιστικές διαφωνίες και τα αριστερόμετρα. Αλλά μιας και το άρχισες, για πες μου... Αφού εδώ και εκατονταετίες δημοσιεύονται οι μαρξιστικές ιδέες και φτάνουν έως και στον τελευταίο προλετάριο, ειδικά σήμερα με τα κοινωνικά δίκτυα που πολλοί σύντροφοί σου ξημεροβραδιάζονται, γιατί πιστεύεις ότι ο μαρξισμός σαν ιδεολογία βρίσκεται συνεχώς στην κατιούσα;
Να μην μπερδευομαστε. Τα "επιτυχημενα χρονια" (ελεγχομενο αυτο) καπου υπηρξαν εισοδηματα απο σοσιαλιστικη αναδιανομη, αλλα αυτα ειχαν βγει τα προηγουμενα χρονια απο καπιταλιστικες πρακτικες. Δεν ειναι δυνατον να φανταζεται κανεις οτι το μεγαλυτερο κρατος μειωνει την διαφθορα! Και θα πρεπει επισης να θυμομαστε οτι πριν 40 χρονια ο πληθυσμος ηταν μισος και το ενα τεταρτο πριν 100. Επιπλεον η συμμετοχη στην καταναλωση και ο ανταγωνισμος απο τον λεγομενο τριτο κοσμο ηταν πολυ μικροτερες. Αρα, οι επιδοματιες και οι δικαιωματιστες ηταν αυτοι που εχασαν τα περισσοτερα "κεκτημενα" τους τα οποια οσο κι αν ουρλιαζουν, δεν θα τα παρουν πισω. Η λυση δεν βρισκεται στην αυξηση των παροχων αλλα σε ενα συμβιβασμο των δικαιωματιστων με τους παραγωγους. (Η οποια δεν ειναι κατ'αναγκη σταθερη, αλλα μπορει να συμβαινει σε κυκλους.)
Πριν σαράντα χρόνια ο πληθυσμός της Ελλάδας ήταν ο ίδιος, κατά πολύ νεότερος και κατά 96% Έλληνες. Στα υπόλοιπα έχετε δίκιο.
To γεγονός ότι τα πιο ευημερούντα χρόνια για την Ελλάδα και την Ευρώπη ήταν τα χρόνια που η σοσιαλδημοκρατία είχε πολιτικά το πάνω χέρι, είναι η απάντηση σε όσους κάνουν ότι δεν ξέρουν. Η ελπίδα για τον άνθρωπο έχει ονοματεπώνυμο. Κοινωνική πολιτική και κανόνες για να ελεγχθεί ο νεοκαπιταλισμός. Μόνο μια νέα σοσιαλδημοκρατία μπορεί να το κάνει.
Καλά φάγατε η Γενιά της Αλλαγής, δεν λέω. Αλλά για να φάτε για 30 χρόνια, χρεωκοπήσατε την χώρα για 99 χρόνια και μας κάνατε Χαλιφάτο. Καλή ιδέα ο σοσιαλισμός και η τεμπελιά, αλλά παντού και πάντα καταλήγει σε χρεωκοπία, οπότε ας το αφήσουμε καλύτερα, φτάνει.
Πολυπολιτισμική κοινωνία δέν υπάρχει, υπάρχει πολυπολιτισμική εταιρεία (society). Μήν αναζητάτε σοσιαλδημοκρατία σέ πολυφυλετικά-πολυπολιτισμικά κατασκευάσματα. Η αλληλεγγύη νοείται μόνο σέ ανθρώπους πού θεωρούμε κοντινούς μας. Στά καθ΄ υμάς Mad max.
Οι σοσιαλιστές μισούν μεν το έθνος αλλά αγαπούν τα αγαθά και τα επιδόματα του εθνοκράτους. Τώρα θα ανακαλύψουν ότι άεθνο κράτος και δίκαιο του εδάφους (δηλαδή Τέξας), πάει πακέτο με κρατικές παροχές Τέξας, δηλαδή ελάχιστες. Υπάρχουν άραγε κρατικές συντάξεις και κρατικά νοσοκομεία στο Τέξας;
Αφού ο νατιβισμός είναι καλός στην Αφρική (αποαποικιοποίηση) και στην Κίνα και στο Ισραήλ και στην Ινδία, είναι καλός κι εδώ. Δεν μπορεί στην σε όλον τον πλανήτη να είναι καλός και μόνο στην Ευρώπη να είναι κακός.
«Νατιβισμός είναι η ιδεολογία που υποστηρίζει ότι τα κράτη θα έπρεπε να κατοικούνται αποκλειστικά από μέλη της αυτόχθονης ομάδας («του έθνους») και ότι τα μη αυτόχθονα στοιχεία (πρόσωπα και ιδέες) απειλούν θεμελιωδώς την ομοιογένεια του έθνους-κράτους»
Όλα τα πράγματα έχουν ένα μέτρο. Τη σωστή δόση. Μπορείς να φτιάξεις παστίτσιο με ένα συστατικό; Όχι. Μπορείς να ανακατωαεις στην τύχη τα συστατικά του παστιτσιου και να σου βγει καλό; Όχι. Δεν μπορείς πχ να βάλεις ένα κιλό μπεσαμέλ και 10 γρ. Κιμα. Το ίδιο ισχύει και για τις χώρες. Η απόλυτη καθαρότητα και ξενοφοβία είναι ανεφηκτα πράγματα και άσχημα. Δείχνουν μια αρρωστημένη ναζιστική κοινωνία. Από την άλλη η εισβολή λαθρομεταναστών είναι επίσης καταστροφική. Σε πολλές διαστάσεις, όχι μόνο οικονομικά. Μέτρο χρειάζεται και το μέτρο έχει χαθεί. Το να έχεις μετανάστες σε λογικό βαθμό είναι καλό πράγμα. Εμπλουτίσεις την κουλτούρα σου και υπάρχει διάλογος πολιτισμών. Το να εισβάλλουν ορδές και να αλλοιώνουν βίαια τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά μιας χώρας είναι κακό. Επίσης έχει σημασία ποιοι είναι οι "εισβολείς". Είναι μουσουλμάνοι; Είναι Κινέζοι; Είναι Ευρωπαίοι. Γενικά προέρχονται από πολιτισμό φιλικό προς εσένα ή εχθρικό. Το να βάζεις μέσα εχθρούς δεν είναι καθόλου καλή ιδέα. Επαναλαμβάνω, μέτρο και κοινή λογική. Όχι ιδεολογικές καθαρότητας δεξιές ή αριστερές.
Εγώ μαζί σου , αρκεί να αντιληφθεί ο κόσμος (κι ο αρθρογράφος) ότι πολυεθνικές χοάνες δεν συμβαδίζουν με κρατικα νοσοκομεία και κρατικές συντάξεις .
Έχει σπουδάσει Νομικά, Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση και Δημόσια Διοίκηση στην Ελλάδα (Νομική Σχολή ΕΚΠΑ), στο Ηνωμένο Βασίλειο (LSE) και στις Η.Π.Α (Harvard Kennedy School). Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος, σύμβουλος πολιτικής και πολιτικής επικοινωνίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ενώ έχει συνεργαστεί με εταιρίες, πολιτικά κόμματα, υπουργεία, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, ερευνητικά ινστιτούτα, το Κοινοβούλιο, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιχειρηματικές ενώσεις (ΣΕΒ, ΒΕΑ). Σήμερα εργάζεται ως σύμβουλος δημόσιας πολιτικής, εταιρικής και πολιτικής επικοινωνίας και καινοτομίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι υπεύθυνος προγραμμάτων του Ινστιτούτου για την Τοπική Διακυβέρνηση και την Καινοτομία στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Δημοσίου Δικαίου, συνιδρυτής της πρωτοβουλίας Vouliwatch για την κοινοβουλευτική διαφάνεια. Από το 2019 είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και Αναπληρωτής Εκπρόσωπος Τύπου του Κινάλ.