Ανταγωνισμός στις ράγες!
tsaousis_kostas

Κώστας Τσαούσης

Ανταγωνισμός στις ράγες!

Αν γίνει – Θεού θέλοντος και Ρυθμιστικής Αρχής επιτρέπουσας- θα είναι πραγματική επανάσταση!

Από εκείνες τις μικρές ειρηνικές αναίμακτες επαναστάσεις που αλλάζουν την καθημερινή ζωή των πολιτών – πολύ περισσότερο μάλιστα εκείνων των πολιτών που δεν διαθέτουν την οικονομική άνεση να έχουν ένα δικό τους αυτοκίνητο αλλά και εκείνων που προτιμούν για τις μετακινήσεις τους τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ένα μεγάλο «Αν» λοιπόν …

Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μια είδηση που πέρασε στα …ψιλά -μονόστηλο στις ημερήσιες εφημερίδες- μπορεί να αποτελέσει μια καλή αρχή για το σπάσιμο του μονοπωλίου στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Η είδηση αναφέρεται στην δεδομένη διάθεση της ελληνο-αυστριακής κοινοπραξίας Rail Cargo Logistics Goldair να τρέξει τους συρμούς της πάνω στις ράγες του ελληνικού δικτύου διεκδικώντας μερίδιο από τις ς επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές. Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις των εκπροσώπων της κοινοπραξίας έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Για όλους όσοι δεν γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στη μέχρι πρότινος κρατικά ελεγχόμενη αγορά των σιδηροδρόμων η Rail Cargo Logistics Goldair -αποτέλεσμα της ένωσης των κρατικών Αυστριακών σιδηροδρόμων που είναι ένας Ευρωπαϊκός κολοσσός εκτεινόμενος σε 16 χώρες της Ευρώπης και της Goldair- είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο εξειδικευμένες εταιρείες σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα μας.
Στόχος της κοινοπραξίας δεν είναι άλλος από την πραγματοποίηση δρομολογίων με αυστριακά επιβατικά τρένα εντός της ελληνικής σιδηροδρομικής επικράτειας (γι αυτό χρειάζεται και η άδεια της αρμόδιας Ρυθμιστικής Αρχής) αλλά και η επέκταση της στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά ( όπως τα δρομολόγια στη γραμμή Αθήνα – Βιέννη).

Κλείσιμο
Η είσοδος της κοινοπραξίας στην αγορά των επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών αλλάζει άρδην το παιχνίδι και ενισχύει τον ανταγωνισμό σε βαθμό που δεν περίμενε κανείς πριν από λίγα χρόνια όταν το κρατικό μονοπώλιο ισοπέδωνε ποιότητα υπηρεσιών κλπ.

Με λίγα λόγια, με τους Αυστριακούς αλλά και τους Ιταλούς (που πλέον ελέγχουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) στο παιχνίδι οι ωφελημένοι δεν θα είναι μόνο οι πολίτες αλλά και η ίδια η πονεμένη υπόθεση της ανάπτυξης – ειδικά στον ευαίσθητο τομέα της τοπικής ανάπτυξης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK