Πούτιν: Σχεδιάζουμε γέφυρα που θα συνδέει απευθείας την Κριμαία με τη Ρωσία
Πούτιν: Σχεδιάζουμε γέφυρα που θα συνδέει απευθείας την Κριμαία με τη Ρωσία
Θα διατεθεί ποσό 470 εκατομμυρίων ευρώ
Η Μόσχα θα κατασκευάσει μια γέφυρα που θα συνδέει τη Ρωσία με τη χερσόνησο της Κριμαίας και εκτιμάται ότι θα στοιχίσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.
«Μας χρειάζεται μια γέφυρα τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για το σιδηρόδρομο», είπε ο Ρώσος πρόεδρος κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφάξ.
Ο διάπλους των Στενών του Κερτς, ενός πορθμού πλάτους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του, που συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αζοφική, είναι ο μοναδικός τρόπος - εκτός από το αεροπλάνο - για να φτάσει κανείς στην Κριμαία χωρίς να περάσει από το έδαφος της Ουκρανίας.
Σήμερα, η σύνδεση γίνεται με φεριμπότ. Τα τρένα εξακολουθούν να περνούν από την Ουκρανία, όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Μαξίμ Σοκόλοφ που αποκάλυψε ότι εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια υποθαλάσσια σήραγγα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών το ποσό που θα διατεθεί για το σκοπό αυτό φτάνει τα 3 δισ. δολάρια (2,16 δισ. ευρώ). Δεν διευκρινίστηκε όμως ποιες είναι οι υποδομές που αναμένεται να καλυφθούν από τον προϋπολογισμό αυτόν.
Στις αρχές του μήνα ένας τοπικός αξιωματούχος είχε δηλώσει ότι η σχεδιαζόμενη γέφυρα θα έχει μήκος 7,5 χιλιομέτρων. Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, υπέγραψε ένα διάταγμα αναθέτοντας το έργο στην εταιρεία του δημοσίου BTP. Το ποσό που ανακοινώθηκε τότε ότι θα διατεθεί ήταν 24 δισ. ρούβλια, ή 470 εκατομμύρια ευρώ.
«Μας χρειάζεται μια γέφυρα τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για το σιδηρόδρομο», είπε ο Ρώσος πρόεδρος κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφάξ.
Ο διάπλους των Στενών του Κερτς, ενός πορθμού πλάτους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του, που συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αζοφική, είναι ο μοναδικός τρόπος - εκτός από το αεροπλάνο - για να φτάσει κανείς στην Κριμαία χωρίς να περάσει από το έδαφος της Ουκρανίας.
Σήμερα, η σύνδεση γίνεται με φεριμπότ. Τα τρένα εξακολουθούν να περνούν από την Ουκρανία, όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Μαξίμ Σοκόλοφ που αποκάλυψε ότι εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια υποθαλάσσια σήραγγα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών το ποσό που θα διατεθεί για το σκοπό αυτό φτάνει τα 3 δισ. δολάρια (2,16 δισ. ευρώ). Δεν διευκρινίστηκε όμως ποιες είναι οι υποδομές που αναμένεται να καλυφθούν από τον προϋπολογισμό αυτόν.
Στις αρχές του μήνα ένας τοπικός αξιωματούχος είχε δηλώσει ότι η σχεδιαζόμενη γέφυρα θα έχει μήκος 7,5 χιλιομέτρων. Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, υπέγραψε ένα διάταγμα αναθέτοντας το έργο στην εταιρεία του δημοσίου BTP. Το ποσό που ανακοινώθηκε τότε ότι θα διατεθεί ήταν 24 δισ. ρούβλια, ή 470 εκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα