Έρευνα: Το 2019 κοιμηθήκαμε 47 λεπτά λιγότερο απ' ότι το 2018

ypnos4

Όσο πάμε γινόμαστε «νυχτοπούλια», κοιμόμαστε λιγότερο και ο ύπνος μας είναι διαταραγμένος δείχνει Αμερικανική έρευνα

Το 2019, κοιμηθήκαμε 47 λεπτά λιγότερο απ΄ ότι το 2018 και μάλιστα ο ύπνος δεν ήταν καλός.

Η έρευνα που διεξήχθη από το ινστιτούτο OnePoll σε δείγμα Αμερικανών ενηλίκων έδειξε ότι, μέσα σ΄ ένα χρόνο, είχαμε κατά μέσο όρο 105 νύχτες τρόμου.

Οι επιστήμονες ζήτησαν την άποψη δύο χιλιάδων ερωτηθέντων (ενηλίκων) για τις συνήθειες του ύπνου τους.

Το συμπέρασμα είναι ότι ο εξάωρος ύπνος είναι πλέον το ζητούμενο για τους περισσότερους.

Το 2018, οι Αμερικανοί αφιέρωναν στον ύπνο, κατά μέσο όρο, κάθε βράδυ έξι ώρες και 17 λεπτά. Μέσα σ΄ ένα χρόνο, ο μέσος όρος μειώθηκε σε μόλις 5,5 ώρες ύπνου τη βραδιά.

Το 2020 θα είναι ακόμη χειρότερο

Εάν η τάση αυτή συνεχιστεί, τότε το 2020 θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί.

Παρά τις προσπάθειές μας να επιτύχουμε τον «τέλειο βραδινό ύπνο»- που προϋποθέτει οκτώ ώρες ύπνου, σύμφωνα με τους ειδικούς- δεν τα καταφέρνουμε.

Το 2019 , ο μέσος όρος Αμερικανός θα πλήρωνε το ποσό των 316,6 δολαρίων για μία νύχτα τέλειου ύπνου.

Ένα χρόνο νωρίτερα, το ποσό που θα πλήρωναν οι συμπολίτες του Τραμπ δεν θα ξεπερνούσε τα 290 δολάρια.

Η έρευνα, που διεξήχθη για λογαριασμό της εταιρείας «Mattress Firm», έδειξε επίσης ότι, επτά στους δέκα που κοιμούνται με το κατοικίδιό τους, υποστήριξαν ότι είχαν καλύτερο ύπνο.

Τι συνιστούν οι ειδικοί

Η καλύτερη λύση, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι η ρουτίνα ύπνου κάθε βράδυ.
«Συνιστώ μια ρουτίνα ύπνου 20 έως 30 λεπτών καθημερινά, ακόμα και κάτι τόσο απλό όσο η τοποθέτηση μιας μάσκας ύπνου κάθε βράδυ ή η ανάγνωση βιβλίου επί 20 λεπτά . Με αυτό τον τρόπο δίνονται ερεθίσματα στον εγκέφαλο ότι ήρθε η ώρα για ξεκούραση», επισημαίνει η καθηγήτρια Sujay Kansagra, εμπειρογνώμονας για την υγεία.

Οι ερωτηθέντες ρωτήθηκαν επίσης για τις συνήθειές τους πριν από τον ύπνο. Οι πιο συνηθισμένες ήταν η ανάγνωση βιβλίου (43%), η παρακολούθηση τηλεόρασης (42%), η λήψη βιταμίνης (36%), το μπάνιο / ντους (36% %), ο διαλογισμός (36%), η σεξουαλική επαφή (29%), ο προγραμματισμός για την αυριανή ημέρα (26%) και η κατανάλωση τσαγιού (25%).

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης