Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Νικόλαος Ρούσαλης: Ενας «χίπης» στο πλευρό της Ζωής Λάσκαρη
Νικόλαος Ρούσαλης: Ενας «χίπης» στο πλευρό της Ζωής Λάσκαρη
Στο καινούριο διαφημιστικό σποτάκι της Aegean, ο Νικόλαος Ρούσαλης είναι ο χίπης σύζυγος της πολυμελούς οικογένειας Πετροπουλέα. Αν και η βασική του επαγγελματική ενασχόληση έχει να κάνει με τον κόσμο της μόδας, εκτός από τις επιδείξεις και τις φωτογραφήσεις για διεθνείς καμπάνιες, ο Νικόλαος διαθέτει πλέον στο βιογραφικό του και μια συμμετοχή σε ταινία
δίπλα στη Ζωή Λάσκαρη
Παρά τα 25 του χρόνια και το γεγονός ότι η ενασχόλησή του με τον χώρο της μόδας μετρά μόλις έναν χρόνο, ο Νικόλαος Ρούσαλης μπορεί να παινεύεται ότι τα έχει κάνει όλα: διαφημιστικά, video clips, επιδείξεις μόδας και μια ταινία.
«Σ’ αυτόν τον χώρο ποτέ δεν νιώθεις γεμάτος», εξομολογείται ο πολυτάλαντος Νικόλαος. «Πάντα υποβόσκει το σαράκι για κάτι καλύτερο, για κάτι πιο μεγάλο. Κάθε φορά που κατακτάς έναν στόχο βάζεις πλώρη για τον επόμενο, διαφορετικά η εξέλιξη σταματά».
H Ζωή Λάσκαρη στην πιο πρόσφατη κινηματογραφική της εμφάνιση με την ταινία «The Republic», όπου εμφανίζεται και ο Νικόλαος
Αν και η επαγγελματική του δραστηριότητα είναι κάτι παραπάνω από έντονη, έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό με τη συμμετοχή του στο τηλεοπτικό σποτάκι της Aegean υποδυόμενος τον χίπη. Ο ίδιος τονίζει ότι αγαπά πολύ τα ταξίδια, γι’ αυτό και το γεγονός ότι θα έπαιρνε μέρος σε ένα τέτοιο διαφημιστικό τον ιντρίγκαρε από την πρώτη στιγμή. «Ολα τα μοντέλα διαθέτουμε το σύνδρομο της μεγάλης φυγής, γι’ αυτό και αποδεχόμαστε ευκολότερα το ότι είμαστε συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι. Αν και τον τελευταίο καιρό οι δουλειές με κράτησαν στην Ελλάδα, στα άμεσα σχέδιά μου για τους επόμενους μήνες είναι να κλείσω κάποιες συνεργασίες σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη, πόλεις στις οποίες υπάρχει μια πιο σύγχρονη ματιά στη μόδα», αποκαλύπτει.
«Σ’ αυτόν τον χώρο ποτέ δεν νιώθεις γεμάτος», εξομολογείται ο πολυτάλαντος Νικόλαος. «Πάντα υποβόσκει το σαράκι για κάτι καλύτερο, για κάτι πιο μεγάλο. Κάθε φορά που κατακτάς έναν στόχο βάζεις πλώρη για τον επόμενο, διαφορετικά η εξέλιξη σταματά».
H Ζωή Λάσκαρη στην πιο πρόσφατη κινηματογραφική της εμφάνιση με την ταινία «The Republic», όπου εμφανίζεται και ο Νικόλαος
Αν και η επαγγελματική του δραστηριότητα είναι κάτι παραπάνω από έντονη, έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό με τη συμμετοχή του στο τηλεοπτικό σποτάκι της Aegean υποδυόμενος τον χίπη. Ο ίδιος τονίζει ότι αγαπά πολύ τα ταξίδια, γι’ αυτό και το γεγονός ότι θα έπαιρνε μέρος σε ένα τέτοιο διαφημιστικό τον ιντρίγκαρε από την πρώτη στιγμή. «Ολα τα μοντέλα διαθέτουμε το σύνδρομο της μεγάλης φυγής, γι’ αυτό και αποδεχόμαστε ευκολότερα το ότι είμαστε συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι. Αν και τον τελευταίο καιρό οι δουλειές με κράτησαν στην Ελλάδα, στα άμεσα σχέδιά μου για τους επόμενους μήνες είναι να κλείσω κάποιες συνεργασίες σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη, πόλεις στις οποίες υπάρχει μια πιο σύγχρονη ματιά στη μόδα», αποκαλύπτει.
Παρά τις σπουδές του ως μηχανολόγος, ο 25χρονος «Αδωνις» που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα δεν θα εγκατέλειπε τον χώρο της μόδας για στατικές μελέτες και οικοδομές. Είτε πάνω στην πασαρέλα, είτε μπροστά στην κάμερα, ο Νικόλαος λατρεύει να υποδύεται ρόλους και να μεταμορφώνεται μέσα από αυτούς. «Μου αρέσει να φοράω κοστούμια και να γίνομαι έτσι, κατά κάποιον τρόπο, κοινωνός της πολυτέλειας και του υψηλού γούστου, αλλά και να συμμετέχω σε διαφημιστικά, video clips και ταινίες. Εχω εμφανιστεί στα video clips του συγκροτήματος Planet of Zeus, ενώ η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισα μέχρι στιγμής στην καριέρα μου ήταν όταν κλήθηκα να παίξω έναν ρόλο στην ταινία "The Republic" δίπλα σε καταξιωμένους ηθοποιούς όπως ο Γιάννης Στάνκογλου και η Ζωή Λάσκαρη, την οποία θεωρώ εξαιρετική. Πρόκειται για μια αληθινή σταρ, γεμάτη συμπάθεια και αγάπη για τα νέα παιδιά, κάτι που αποδεικνύει έμπρακτα και στο πλατό», εξηγεί.
Aπό το σποτ της Aegean στον ρόλο
Μάλιστα η συγκεκριμένη ταινία, την οποία υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τζέτζας, είναι μια διεθνής παραγωγή και αναμένεται να βγει στους κινηματογράφους την επόμενη σεζόν. Μολονότι αυτή ήταν η πρώτη του φορά πίσω από τον κινηματογραφικό φακό, ο Νικόλαος Ρούσαλης, ο οποίος υπήρξε και το βασικό πρόσωπο της καμπάνιας των Deloudi Swimwear, βλέπει με ιδιαίτερη συμπάθεια και τη βιομηχανία του θεάματος. «Πολλά μοντέλα μεταγράφηκαν από τον χώρο της μόδας σε αυτόν της showbiz», σπεύδει να τονίσει και προσθέτει: «Είμαι οπαδός της ρήσης “ποτέ μη λες ποτέ” και πιστεύω πως δεν είναι κακό να εξερευνούμε και διαφορετικά μονοπάτια που ενδεχομένως θα συναντήσουμε στη ζωή μας. Μη σας φανεί περίεργο, για παράδειγμα, αν αύριο μετά από μια καμπάνια Ezmenegildo Ζegna με δείτε να δίνω τον αγώνα μου υποδυόμενος κάποιον μπροστά στην κάμερα και να ελπίζω στη θετική κριτική του κόσμου».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα