Οδηγός ταξί χρέωσε τουρίστες 45 ευρώ για διαδρομή από το Μοναστηράκι στον Πειραιά και συνελήφθη

Οδηγός ταξί χρέωσε τουρίστες 45 ευρώ για διαδρομή από το Μοναστηράκι στον Πειραιά και συνελήφθη

Ο 40χρονος δεν είχε θέσει σε λειτουργία ούτε το ταξίμετρο

Οδηγός ταξί χρέωσε τουρίστες 45 ευρώ για διαδρομή από το Μοναστηράκι στον Πειραιά και συνελήφθη
Συνελήφθη χθες το απόγευμα ένας οδηγός Ταξί που χρέωσε υπερδιπλάσια χρήματα σε τουρίστες για να τους μεταφέρει από την Αθήνα στον Πειραιά. 

Συγκεκριμένα, ο 40χρονος οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας καθώς χρέωσε τους τουρίστες 45 ευρώ αντί για 20 ευρώ που είναι κανονικά η διαδρομή από το Μοναστηράκι προς τον Πειραιά. 

Ταυτόχρονα ο οδηγός ταξί δεν είχε θέσει σε λειτουργία ούτε το ταξίμετρο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Best of Network

Δείτε Επίσης