Κορωνοϊός - Ολυμπιακός: Σπουδαία δωρεά 1.000.000 ευρώ της οικογένειας Αγγελόπουλου για την ενίσχυση των ΜΕΘ
Σημαντική κίνηση από τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, οι οποίοι συνεχίζοντας την παράδοση της οικογένειας, έκαναν δωρεά 1.000.000 ευρώ για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας του Εθνικού Συστήματος Υγείας
Η οικογένεια Αγγελόπουλου αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες του Εθνικού συστήματος Υγείας εν μέσω της πανδημίας τουκορωνοϊού, προσέφερε το ποσό του ενός 1.000.000 ευρώ, για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των μεγαλομέτοχων της ΚΑΕΟλυμπιακός:
Αθήνα, 24 Μαρτίου 2020
«Προκειμένου να στηρίξουμε έμπρακτα το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης στην πρωτοφανή κρίση που αντιμετωπίζουμε, αποφασίσαμε να προβούμε στη δωρεά ποσού 1.000.000 Ευρώ για την κάλυψη δαπανών εξοπλισμού των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.).
Το παραπάνω ποσό θα κατατεθεί άμεσα και θα διατεθεί μέσω της Εταιρείας Κοινωνικής Προσφοράς της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ. Θεωρούμε ότι η συμβολή όλων μας είναι αναγκαία σήμερα περισσότερο από ποτέ».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.